نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مرتض فنونی زاده
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مرتضی فنونی‌زاده بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید: متأسفانه به نظر می‌سد محمدرضا ساکت به ۵ سال قهرمانی پشت سرهم پرسپولیس حسادت می‌کند.

گفت‌وگوی تلویزیونی مدیرعامل سپاهان اصفهان خشم پرسپولیس، هواداران و پیشکسوتان این تیم را برانگیخت. مصاحبه محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه ستاره از لوگوی پرسپولیس برداشته شده مورد اعتراض هواداران پرسپولیس قرار گرفت. این اظهار نظر واکنش مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس را هم در پی داشت. مدافع سرزن پرسپولیس در دهه ۶۰ با خبرورزشی گفت و گویی در همین ارتباط انجام داد که در زیر می‌خوانید:

قبل از هر چیز می‌خواهیم نظر شما را درخصوص انتخاب رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس جویا شویم؟

جواب سئوال شما را می‌دهم اما ببخشید قبل از آن می‌خواهم در مورد اظهارات سخیف و کودکانه مدیرعامل سپاهان بگویم.

منظور شما گفت و گوی تلویزیونی محمدرضا ساکت با برنامه ورزش و مردم است؟

متأسفانه به نظر می‌سد محمدرضا ساکت به ۵ سال قهرمانی پشت سرهم پرسپولیس حسادت می‌کند. او با این همه ریخت و پاش که چند برابر تیم پرسپولیس است سال‌هاست نتوانسته قهرمان شود و حالا دریک برنامه تلویزیونی این چنین حرف‌های بچگانه ای می‌زند. من فکر می‌کنم او به پوستر و لوگوی پرسپولیس هم حسادت می‌کند.

ولی سپاهان اصفهان هم ۵ قهرمانی در لیگ برتر کسب کرده است؟

شما بروید ببینید این تیم را هم بچه‌های تهران قهرمان لیگ برتر کرده اند. فرهاد کاظمی، حسین فرکی و امیر قلعه نویی که دو بار سپاهان را قهرمان کرد. این آقا هفت، هشت سالی می‌شود جام ندیده و با این همه ریخت و پاش خوب می‌داند این فصل هم قهرمان نخواهد شد. بنابراین فرافکنی می‌کند تا عملکرد خودش و تیمش را با هزینه سرسام آور دولتی توجیه کند.

مرتضی فنونی زاده: مدیرعامل ساکت به ۵ قهرمانی پشت سرهم پرسپولیس حسادت می کند/ علی کریمی بعضی ها را شُست و پهن کرد اما هنوز خُشک نشده اند!

مثل اینکه شما هم همچون مدیران باشگاه پرسپولیس خیلی عصبانی و ناراحت هستید؟

علی کریمی‌خوب بعضی از این آقایان را در برنامه ۹۰ شُست و پهن کرد اما ظاهرا هنوز خشک نشده اند! آقایان به جای پاک کردن ستاره از لوگوی پرسپولیس پاسخگوی قرارداد ترکمانچای و ویرانگر خود با مارک ویلموتس باشند. چرا در این رابطه حرفی نمی‌زنند؟

ولی محمدرضا ساکت در این رابطه گفته که «در آن زمان که قرارداد بسته شد من در حوزه اداری فدراسیون نبودم. در تیم ملی بودم چون بازنشسته بودم. ویلموتس در شروع مربی خیلی خوبی بود. کارش را خیلی خوب شروع کرد. مسئولین فدراسیون، تاج و دیگر عزیزان توانستند ارتباط  نزدیکی را با او برقرار کنند. اما آدم خارجی به پرداخت‌ها خیلی اهمیت می‌دهد. ۵ ماه ایران به خاطر تحریم‌های ظالمانه نتوانست پولش را بدهد.»

به قول علی کریمی‌تا زمانی که امثال این آقا در فوتبال باشند، فوتبال ایران نفس راحت نخواهد کشید. محمدرضا ساکت هم به اندازه مهدی تاج مقصر است. یک مدتی آقای ساکت، واقعا ساکت شده بود و حالا دوباره پیدا شده و علیه پرسپولیس صحبت می‌کند؟ او نمی‌تواند الان خودش را از ماجرای ویلموتس کنار بکشد و امیدوارم سازمان بازرسی کل کشور یا سایر نهادهای ذیربط به این قضیه با دقت و وسواس رسیدگی کنند.

بگذریم! شروع مصاحبه ما با شما درخصوص انتخاب رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس بود و گفتیم نظرتان چیست اما بحث به جای دیگری کشیده شد؟

رضا درویش یکی از پرسپولیسی‌های مشتی و قدیمی‌است. تنها کسی که در دهه ۶۰ و زمان مربیگری علی پروین اجازه داشت به رختکن تیم پرسپولیس رفت و آمد داشته باشد، همین رضا درویش بود. امیدوارم با تعامل بیشتر با مربیان و بازیکنان تیم به علاوه پیشکسوتانی مثل علی پروین بتواند در سمت جدید موفق باشد. هرچند خودش هم می‌داند روی صندلی داغی نشسته است که هم می‌تواند خطرناک باشد و هم باعث خوشبختی!

 چطور؟ بیشتر توضیح می‌دهید؟

اینجا با سایپا فرق می‌کند. اگر در سایپا رضا درویش باید بابت ۴ باخت جواب ۵ نفر را می‌داد حالا باید جوابگوی ۵۰ میلیون طرفدار پرسپولیس باشد. البته می‌دانم یک پرسپولیسی قدیمی‌است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مری متوهم IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    آخه جامهای بی ارزش اسنپی اهدائی از طرف حکومت حسادت داره؟!
    • اولیایی زاده IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      الان این قهرمانی نیم فصل پاکه!؟ 10 ساله نتوانستید کاری بکنید امثال با کمک دولت پرسپولیس را نابود کردید تا کاپ بگیرید. سه قهرمانی قبلی در زمان کی و چه چوری بدست امد
    • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      نه نداره اما با افتخار دو تا نایب قهرمانی آسیا تو سه سال خیلی ها رو سوزونده ❤️❤️💪💪
  • تاجی اصیل IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    افرادی مثل ساکت یا تاج که اون جوری پول بیت المال رو به هدر دادن ، چرا محاکمه نشدن ؟!! پست دیگه ای هم میگیرن !
    • حسین IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      توتاجی اصیل نیستی لنگی اصیل هستی
  • علی. IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    #هرچی_آقا_مرتضی_بگه
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    قحطی آدمه که با این دوتا برادر الدنگ محاسبه میکنید
  • 6 IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    شله زرد ترسو كمد خوابن ديگه! امسال هم كلا مرخصند و حالا حالاحسرت به دل!
  • لنگ‌حقیر IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    اون ۵تا رو که بابامسعود کادو داد بهشون. اگه تا ۱۰سال آینده تونستن یکبار دیگه، فقط و فقط یکبار دیگه قهرمان بشن درسته
    • ایلیا IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      ده سال دیگه چیه امسال دبل هت تریک میکنیم،فقط دوباره بابا بابا نکنید(:
  • صادق IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    آیا ساکت و ساکتیها میدونن تفاوت بازیهای چهار جانبه با بازیهای ACL در بست؟! مطمئن نیستم بدونن ، آیا ساکت و ساکتیها میدونن قهرمان بازی های ALC با انجام چه تعداد بازی مشخص میشه ؟ مطمین نیستم بدونن ، اما من میگم بدونن ک قهرمان با انجام یکصد بازی در آسیا مشخص میشه ، این نشان از میزان اهمیت و اعتبار ALC هستش ، اونوقت چهار جانبه چند تا بازی؟ بعدش آیا ساکت و ساکتها میدونن ارزش بازیهای ALC چقدره؟مطمن نیستم بدونن ،باشه میگم پرسپولیس فقط برای نایب قهرمانی در ALC دو میلیون دلار و در کل بازیها بیش از یکصد میلیارد تومان پاداش گرفتش ، این نشان از ارزش بازیهای ALC داره و اونوقت بازیهای چهار جانبه چقدر پاداش داشت؟ هان میگم براتون هیچی و همش از جیبشون برا بازیها خرج کردن
  • شله زرد تروریست IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    ساکت زمان قرارداد با ویلموتس مشاوره مهدی تاج در فدراسیون و قرارداد با ویلموتس بود و سمت اون احراز شد حالا این آقا می خواد برای فرار ننگ فدراسیون اصفهان فرار کنه نمی تونه فرار کنه ضمن آقای با ریخت پاش ها با پول بیت المال پرهزینه ترین باشگاه ایران هست امسال سه پاهان حسرت جام خواهد دید با این حرف ها ستاره لگوی پرسپولیس دنبال هواداران اقلیت سپاهان خوشحال کنه تیم های بزرگ اروپا مثل یووتنوس ایتالیا در لیگ ایتالیا با ده قهرمانی ستاره زدن ضمن ستاره پرسپولیس مورد تایید کنفدراسیون آسیا هست
    • امید IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      لنگی حکومتی سپاهان تیم پاکی هست که در جلو فساد شما ایستاد
    • شله زرد تروریست IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      آره برعکس گفتی سپاهان خیلی پاکی هست خخخخ کارنامه پا کی اون در سکه لای گز آب های مسموم و کارت به کارت و غش داوری،و تبانی معروف هست حتی ثابت شده
    • عباس IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      آره بابا سپاهان خیلی خیلی پاکه کافیه نگاهی به کارنامه سپاهان بندازید تا ببینید مافیای سابق(تاج،کفاشیان،ساکت،اصفهانیان...) چطور همه جانبه سپاهان رو قهرمان میکردن الان هم راست راست میچرخن آخر هم محاکمه نمیشن
  • 1 IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    جالبه سپاهان و استقلال 8ساله قهرمانی ندیدن ولی لنگ تیم مردمیه! مثل شالکه 04 آلمان هیتلری که مردمی بود و جامها را درو میکرد! حضرات معتقدن احمدی استقلالی بود ولی حاضر نمیشن برن تیمهای قهرمان در دوره ایشا را ببینن! از فساد میگن ولی از حسین هداتی بابک زنجانی و مهدی جهانگیری و پول محروم و کارگر و فرهنگیو ... هیچی نمیگن! از عدالت میگن ولی از وطن فروشی عمو حسن برای پرونده طارمی نمیگن!
  • مهرداد DE ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    پیروزی قم اگر دو تا اسطوره واقعی داشته باشه، یکی وحید قلیچ و یکی هم همین فنونی زاده است.چهل ساله حوزه علمیه قم اسپانسر تیمتون است و داره حمایت میکنه، بایدم با این پشتوانه مقام بیاورید.
  • میلاد IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    این ساکت چه دستاوردی در فوتبال داشته که همیشه پست میگیره!؟
  • رمض IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    از مسئولین باشگاه فرهنگی و رزشی سپاهان باید پرسید که چرا افراد بد نام در این باشگاه مسئولیت دارند؟
  • از پیدایش زمین0مقام بین المللی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    علی کریمی میشه بفرمایید دقیقا چکار کرد تو نود ؟؟؟!!دو کلمه بلد نبود صحبت کنه 😄
  • برج میلاد تو.......... IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    معلوم بودکی کیا‌ شست پهن کردفنونی بعدم بچهای تهران سپاهان روقهرمان کردکرانچاربچه تهران بود؟حتمابرانکوهم بچه تهران بود شماکه انقدرادعاداریدبا15میلیون جمعیت چندتابازیکن تهرانی داریدتوتیمتون بیشترشون شهرستانیند تهراان افتخارش چیه به چی مینازه به برج میلاد؟؟؟
    • Cb1300 IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      برج میلادخوب اومدی خخخخخخخخخخخخ
  • فرشاد IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    حسادت نمیکنه چون همه میدونندچطورقهرمانتون کردندحافظ شیرازم میدونه بدون بابامسعودهیچی نیسید
  • امید IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    علی کریمی حرف زدن عادی روبلدنیس حرف بزنه ازبس صداش میلرزه امسالم میخواندلنگیاروقهرمان کنندشک نکنیدبیژن ذوالفقارنسب هم تو فدراسیون بهش سمت دادن هم لنگ همچین چیزی هیجادنیانداریم ولی توتیم حکومتی همه چیز ممکن میشه کثیف تراخودتون خودتون
  • سپیده والا US ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    خبرورزشی چقدر ذلیل شده که کارشناس های مهمش مرتضی فنونی زاده و وحید قلیچ تشریف دارند وبا عذرخواهی از سپهر حیدری
    • ابرام US ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      حضرت «والا» ....... فراموش کردید و نامی از بزرگانی چون جناب آقا مهدی فنونی زاده ٬ طا هری ٬ نوری ٬ جناب استاد صا دقی و بسیاری از مشاهیر دیگر نبردید و حق مطلب را ادا نفرمودید و بی انصافی کردید .
  • مهرداد IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    50میلیون؟؟؟آدم درغگوباشه؟؟؟
  • یونس IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    اگر درویش مشتی است حتما پدرش هم رشتی است چطور مدیران پرسپولیس را یکی پس از دیگری بخاطر بازنشسته برکنار کردند ولی ساکت کلاه کیسی میتواند کارکند چرااز ساکت بی‌خاصیت درباره حمله به اتوبوس پرسپولیس سؤالی نشد که حتما این یکی درقانون نوشته شده است. این آقا ازپایین دارد میسوزد که بااین همه هزینه طی این سه سال سپاهان نتوانسته حتی یک جام حلبی هم ببرد وامسال هم اسقلال و پرسپولیس نمیگذارند آب خوش ازگلوی این آقای تیفوسی پایین برود واین آخرین مدیرعاملی ایشان است وحتما برکنار میشود. وباید همراه بانویدکیا چول و پلاس خود را جمع کرده وازسپاهان برود هری.
  • حمید IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    اگه اینجوری باشه که پرسپولیسم برانگو قهرمان کرده برده فینال این حرفا خاله زنمیانزن اقای فنونی زاده شماهمونی که چندماهه پیش هزار فش به پرسپولیس واقای گل‌محمدی دادی حالا چی شده که سنگ این تیما به سینه میزنی بدهییای این چندوقت پیروزی قدریه فصل سپاهانه بااین حرفا وجهه کثیف خوددونا نشون میدید
  • تراختورچی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    این دوتا داداش بنگی انگار حرف نزنن خفه میشن بدبخت افتخارات سپاهان مگه کمتر از پیروزیه? یک قهرمانی اونا اندازه صدتا جام اسنپی شما ارزش داره چون واقعا با تلاش خودشون قهرمان شدن نه با وزیر و وکیل و رییس جمهور و ابر و باد وغیره تا ۸ سال آینده ببینیم چطوری قهرمان میشید با وجود رفتن بابا مسعود نامردتتون?‌ موندم چرا اصفهانیا جواب این بنگی رو نمیدن اگه درمورد تراختور همچین گ......هخوری میکردی دهنتو جرمیدادیم. تو در مورد کمپهای ترک اعتیاد و مشکلات اونجورجاها اظهار نظر کن لطفا
  • وحید IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    اینقدر تکرارکردن خودشون هم باورشون شده تو زمین بازی۵سال قهرمان شدن🤣😁🤣😁 خودمونیم تو دلتون به حرفهای خودتون نمیخندید بابا مسعود وزیر وداور ها رو کجای دلت میذاری
  • محمدطاها IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    دمشگرررم آقای ساکت عین واقعیت رو گفت،‌اما واقعیت و حرف حق مثل ته خیار تلخ است.. ستاره پرسپولیس جعلی و من دراوردی است معلوم نیست از کجا در اوردن چسبوندن به لوگوی باشگاه شون،ولی دو تا ستاره استقلال واقعی و آسیاییست..استقلال دو تا ستاره از آسمان آسیا چید..اعتبار و افتخارات استقلال آنقدر زیاد است که تیمهای رقیب رو به اعتراف و احترام وادار میکند..یه ستاره تو آسیا حسرت_ پرس_ پولیسیا‌‌خخخخ..
    • م IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      ههخخخخخخهخ اگه قهرمانی آسیا باشه دو تا نایب قهرمانی آسیا مال سال قبل در عرض سه سال ده برابر ارزشش بیشتر از قهرمانی آسیا تو دهه هفتاده ❤️❤️💪💪 ما طرفداران بسیاری زیادی چه تو آسیا و ایران داریم بیشتر اسطوره های فوتبال ایران پرسپولیسی هستند اکثرا تیم ملی فعلی اکثرش پرسپولیسی هستند در ترکیب اصلی تیم خوب من نمیدونم ستاره های پنج تومانی را از انقلاب خریدید یا آزادی ولی اون جوری ستاره را تو انقلاب دونه ای پنج تومان میفروشن ستاره های حلبی کیسه یازده تومان ارزش نداره
  • طلایی دلان IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    باکمال احترام به هم وطن های خودم درجای جای ایران اسلامی..فنونی زاییده یه جورگفته بچه های تهران!!! که انگار تهران یه جایی بیرون ازایرانه..یاشهر ندیده اس یاخیلی سرخودراضی.یعنی دقیقاعین یه طفل خردسال صحبت کرد باباشخصیت هرکی بستگی به خودش داره
  • محمد IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    حالا پولپولیس چندتابازیکن ازبچه های تهران داره؟؟؟؟🤣😂🤣😂
  • اصفهان IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    بچه تهران ،ببین خبرورزشی چی ازت پرسید..چی جواب دادی؟؟؟؟؟؟؟😁
  • محمد IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    خوب بچه های تهران برن فدراسیون و تیم ملی راهمراهی کنن دیگه ،باسرمربیگری فتونی زاده،،،،خخخخخخخ
  • رنگ رنگ آبی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    بچه های تهرانی هوای پیشکسوتتون راداشته باشید حیف نشه .یکم یادش بدین به سوال خبرنگارجواب بده نه اینکه ایده وعقیده اش را جاری کنه
  • مهدی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    آقا مرتضی از شما و علی آقا کریمی ممنون هستیم به درستی پاسخ یاوه سرایی های باند شیاد و فاسد فوتبال ایران را دادید
  • ق ر IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    مدیر عامل سپاهانی که تحریک کننده خوبی برای هوداران خودشان هست ماننده پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان ، کور کردن سرباز احمدی، کور کردن هوادار پرسپولیس و حالا در اخرت اگر اعتقاد داشته باشید باید برای این همه تحریک کردن جوانان اصفهان جوابگو باشید واقعا بیشتر وقت‌ها فکر میکنم فوتبال بد یا خوبه چون باید قبول کرد روحی پهلوانی نداریم کاهش بجای چک لیست فوتبال حرفه‌ای ای اف سی کمی به چک لیست انسانیت در مقابل حریفان توجه میکردیم حتی به خودم هم میگویم
  • فرهاد IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    قهرمانی های ناحق حسادت ندارد.خودشون هم می‌توانند با کمک دولت قهرمان شدند
  • ایرانیم IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    ۵۰ میلیون حداقل بگو راس تا آمارت درست شه
  • عشقپولیس IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    حسود چشم نداری موفقیت سروت را ببینی پس کور شو کور شود چشم آنکه طاقت دیدن موفقیت ما را ندارد🤍👀 البته چشم که زدی عیسی مصدوم شد😪❤️
  • عیسی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    ساکت و تاج از بغل این فوتبال هرچه خواستند خوردن و دزدیدند قرارداد ترکمانچای ویلموس فکرمیکنید همه پول را ایشان میگیرد هرگز شک نکنید درصدی هم به این دو بی‌خاصیت رسیده است شما یک اصفهانی پیدا کنید که به خاطر خدا کارکند. درثانی ساکت الان درمنجلاب سپاهان گیرکرده این تیم درنیم فصل شش باخت داده وسپاهان بااین حرفهای مزخرف میخواهد افکار هواداران سپاهان را منحرف کند
    • امید IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      خداروشکرتاریخ هست بیشترین شهیدباافتخار23000شهیدداده بدون منت اینم در جواب تونفهم میدم که خیلی جیگرمیخوادکه شماکه جمعیت شهرتون بیش از4برابراصفهانه انقدرشهیدندادید آره داداپس خفه
  • سیام IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    چه کسی از فوتبال پاک صحبت می کنه . هنوزقهرمانی های سپاهان باسکه های روی بسته های گز و آب های مسموم . غش کردن داوران از یادها نرفته است
  • کامران زارعی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    درود ۲۰میلیون یک ۲۰میلیون دو ۲۰میلیون ۳ ۳۰میلیون یک ۳۰میلیون دو ۳۰میلیون۳ و الان نبود که بشه... ۵۰میلیون یک ۵۰میلیون دو ۵۰میلیون ۳ کی میرسه به کل ۸۵میلیون نفر:کافیست۲مصاحبه دیگه آقای فنونی زاده انجام دهند
  • کوهمره_جروق IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    ارتش فهاش آماده باش دادن😂
  • سید IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    استاد شما چقدر حرف مفت میزنی لطفا بسه کسی نمیگه شما لال هستی همه میدونن تکلیف این قهرمانی‌های شما چگونه بود بر همه واضح است
  • علیرضا IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    پای قرارداد ویلموس را ابراهیم شکوری امضا کرده بود نه ساکت یه قهرمانیتونم که مدیون بچه‌های اصفهانی (سپهر حیدری) بابا مسعودتون دیگه نیست اخی وزیر ارتباطات و دیگه پول مفت بهتون نمیده پول بیت المال اخی
  • مهران IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    آقای فنونی زاده بچهای تهران سپاهان قهرمان کردند؟؟؟جهت اطلاعت شماهم بگم فرمانده لشگر محمد رسول الله تهران که بزرگترین لشگربودفرماندش کی بود؟ابراهیم همت بچه کجابوداصفهان برولالا کن حرف بی ربط نزن
  • دوستاره IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    دم حاجی ساکت گرم با یه حرف حق مادر لنگیارو یاد خاطراتشون میندازه
  • علی IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    باسلام و عرض ادب محضر همه اونهایی که الفبای فوتبال را می دانند.آقای فنونی زاده شما با پاچه خواری هیچ جایگاهی در پرسپولیس پیدا نمیکنی.اون زمانی که تیم سپاهان قهرمان میشد شما و امثال شما لیگ اروپا را دنبال می‌کردید.به امید خداوند و با توانایی بالای تیم و مدیریت باشگاه سپاهان آخر فصل بهتون نشون میدیم کی قهرمان میشه.
  • جلیل IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    امام‌گفت‌نظامیها‌درسیاست‌وارد‌نشوند‌اما‌‌ورزش‌کل‌امور‌دست‌بازنشستگان‌سپاه‌است‌وضع‌هر‌روز‌خرابتر‌درود‌‌به‌روح‌سردار‌سلیمانی‌عزیز
  • پرسپولیس گلات امسال جفت پوکر IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    امسال انشالله با جفت پوکر کردن بهشون حالی میکنیم که به حرف مفت و قهرمان نیم فصل شدن یه ریکا جام هم نمیدن
  • کیسه شش سوراخه IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    در جواب کیسه کش های حقیر باید بگم توی تمام دنیا از رئال مادرید گرفته تا منچستریونایتد هر کس ده سال قهرمان شد یک ستاره به پیراهن و لگوی باشگاه اضافه میکنه ،آخه جام ندیده ها اگر رئال مادرید هم میخواست مثل شما حساب کنه که بایستی ۱۵تا ستاره بچسبونن 🤣کیسه تنها باشگاهی هست که هیچ کدام از بازیکنانش با یک ستاره عکس ندارن 🤣تا دیدن سرورشون موقع چسباندن ستاره اش رسیده سریع دوتا سیاره جام چهار جانبه مالدیو را زدن به لگوی باشگاه 🤣⚘⚘⚘⚘⚘⚘❤❤❤❤❤ دبل هتریک🤣بسوزید که امسالم سرورتون قهرمانه
  • محسن IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    وقتی اسم بعضی پیشکسوتها به میان میاد ادم با توجه به مصاحبه‌های قبلی انها میتونه حدس بزنه چی میگن.خداییش با این ریش و موی سفید خجالت نداره اینجور حرف زدن؟
  • عباس IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    ننگ بر مافیای(تاج،کفاشیان،ساکت،اصفهانیان...)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی