نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جورجینا رودریگس - کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در حالی که بسیاری از رسانه‌ها خبر از نارضایتی کریستیانو رونالدو و درخواستش برای جدایی از منچستریونایتد می‌دهند، جورجینا رودریگس نامزد او از زندگی در شهر منچستر خیلی راضی و خوشحال است.

در میان ترس‌هایی که در مورد جدا شدن کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد وجود دارد، جورجینا رودریگس از بودن در منچستر خوشحال است و می‌گوید: «ما بسیار شکرگزار هستیم.»

آینده نامشخص؟

گزارش‌ها می‌گویند کریستیانو رونالدو از اینکه رویای برگشتنش به منچستریونایتد پایانی تلخ و فاجعه‌بار داشته باشد می‌ترسد، اما جورجینا رودریگس اعلام کرد که از بودن در منچستر خیلی خوشحال است.

گفته می‌شود که مهاجم سابق رئال مادرید و یوونتوس از هیئت مدیره منچستریونایتد به دلیل تصمیمات متغیر آن‌ها، ناراضی و ناراحت است و می‌گوید تنها شرایطی که برای او قابل قبول است این است که منچستریونایتد بین سه تیم برتر لیگ جای داشته باشد.

رضایت جورجینا

اوایل هفته گزارش شد که رونالدو با مدیر برنامه‌هایش ژرژ مندس در مورد بحران در منچستریونایتد و آینده‌اش در این باشگاه صحبت می‌کرد، در همین زمان نامزدش جورجینا رودریگس گفت که از زندگی جدیدشان در منچستر خیلی خوشحال و راضی هستند.

این دختر ۲۷ ساله اسپانیایی که یک فرزند از رونالدو دارد و برای سه فرزند دیگر رونالدو هم مادری می‌کند، ماه گذشته اعلام کرد که عاشق زندگی در انگلیس است. او که قبل از آشنایی با رونالدو در انگلیس خدمتکار بود بازگشتش به انگلیس را «شانسی بزرگ» توصیف کرده بود. جورجینا در مصاحبه جدیدش که پس از گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر رفتن رونالدو از منچستریونایتد قبل از پایان قرارداد ۲ ساله‌اش منتشر شد، گفت که منچستر به او احساس «خانه» را می‌دهد.

ماجرای نارضایتی رونالدو و رضایت نامزدش!/ جورجینا در منچستر خوشحال است/ CR7 به بارسلونا یا پاری‌سن‌ژرمن می‌پیوندد؟

او در پاسخ به سؤال مجله اسپانیایی «اولا» در مورد اینکه چطور بعد از زندگی در مادرید و تورین خودش را با زندگی جدید وفق می‌دهد، گفت: «من تغییر چندانی حس نکردم زیرا عملاً شرایط مشابهی با زمانی که در ایتالیا بودیم داریم. ما خانه شگفت‌انگیزی داریم. خوبی اینجا این است که ما در نزدیکی مدرسه بچه‌ها زندگی می‌کنیم. خانه ما در ایتالیا از مدرسه دور بود. من تفاوت زیادی حس نمی‌کنم. وقتی با خانواده نقل مکان می‌کنی همه جا احساس آرامش و راحتی می‌کنی. ما با شرایطی که داریم نمی‌توانیم گله و شکایت کنیم. برعکس ما خیلی شکرگزاریم.»

خانواده بزرگ

جورجینا همچنین با بیان اینکه رؤیای کودکی‌اش این بود که خانواده‌ای بزرگ داشته باشد، فهمیدنِ دوباره باردار بودنش را «سورپرایزی بزرگ» توصیف می‌کند.

این مدل و اینفلوئنسر که قرار است در ماه آوریل دوقلوها را به دنیا بیاورد، برای تاریخ ۲۷ ژانویه روزشماری می‌کند تا هم تولدش را جشن بگیرد و هم منتشر شدن مستند نتفلیکس در مورد زندگی شخصی‌اش را. او افزود: «حالم خوب است و مواظبم وزنم زیاد بالا نرود.» و با تأکید به اینکه اولویت اول او و رونالدو در حال حاضر خانواده است گفت: «من رؤیایم را زندگی می‌کنم. همیشه دوست داشتم خانواده بزرگی داشته باشم برای اینکه من عاشق بچه‌ها هستم. ما خانواده بزرگی داریم و چند ماه دیگر خانواده ما بزرگ‌تر هم می‌شود.»

کریستیانو رونالدو

گفت‌وگوهای بحرانی رونالدو

بر اساس گزارش‌ها ژرژ مندس به منچستر رفته تا با رونالدو در مورد آینده‌اش در این تیم صحبت کند. به نقل از یکی از خبررسان‌های نزدیک به رونالدو «هیچ چیز بعید نیست.» روزنامه «اسپورت» کاتالونیا احتمال می‌دهد رونالدوی ۳۶ ساله پس از جدایی از منچستریونایتد به بارسلونا بپیوندد. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که پاری‌سن‌ژرمن برای به خدمت گرفتن برنده ۵ توپ طلا که در ۲۱ حضورش برای منچستریونایتد ۱۴ گل به ثمر رسانده، آماده است.

رونالدو در مصاحبه با «اسکای اسپورتس» در مورد تیمش که الان در رده هفتم جدول قرار دارد گفت: «یونایتد باید قهرمان لیگ شود، یا دوم یا در نهایت سوم. صادقانه بگویم پایان دیگری برای یونایتد متصور نیستم. اصلاً این موضوع را نمی‌پذیرم که تیم ما در بین سه تیم برتر جدول نباشد.» او با به صدا درآوردن زنگ خطر اولدترافورد در مورد آینده‌اش در این تیم افزود: «نمی‌خواهم در باشگاهی باشم که برای جایگاه پنج و شش و هفت می‌جنگد. من به اینجا آمدم تا قهرمان باشم. تا رقابت کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی