واکنش سرپرست تیم ملی به قهر اسکوچیچ؛ دندانش درد می‌کرد!/ کنعانی‌زادگان باید به کمیته اخلاق برود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم ملی فوتبال به شائبه ناراحتی دراگان اسکوچیچ در مراسم بدرقه تیم ملی زنان واکنش نشان داد و گفت ترک زودهنگام این مراسم به دلیل دیگری بوده است.

مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره ترک زودهنگام مراسم بدرقه تیم ملی زنان به جام ملت‌های آسیا توسط اسکوچیچ و دلخوری این مربی گفت: نه اصلا اینطور نبود. آقای اسکوچیچ ناراحت نشد بلکه دندانش درد می‌کرد! اتفاقا یک جلسه هم بعد از این برنامه با آقای عزیزی خادم داشت که از او درخواست کرد جلسه به فردا موکول شود و آقای عزیزی‌خادم هم پذیرفتند.

وی در واکنش به اینکه ظاهرا اسکوچیچ گفته این نحوه برخورد با یک سرمربی نیست گفت: این مساله را یکی از همکاران رسانه‌ای بیان کردند. گوش آقای اسکوچیچ چرک کرده بود و به همین دلیل خواستند به معاینه پزشکی خود رسیدگی کنند. در نتیجه جلسه با عزیزی خادم هم به روز دیگری موکول شد. حتی آقای اسکوچیچ روی سن رفت و صحبت کرد. من به شما قول می‌دهم ناراحتی وجود نداشت.

سرپرست تیم ملی مردان درباره زمان اعلام فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی گفت: اسامی بازیکنان دو روز قبل از اردو اعلام خواهد شد.

او درباره دعوت شدن یا نشدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به اردوی تیم ملی به علت احتمال وجود مساله اخلاقی که اخیرا گریبان این بازیکن را گرفته گفت: این موضوع در حال بررسی است. آقای کنعانی‌زادگان طبیعتا در قطر هستند اما نماینده این بازیکن برای ادای توضیحات به کمیته اخلاق می‌رود. باید ببینیم کمیته اخلاق چه تصمیمی می‌گیرد. این موضوع در حیطه کاری ما نیست.

تیم ملی فوتبال ایران از چهارم بهمن ۱۴۰۰ مهیای دیدار با تیم‌های ملی عراق و امارات در انتخابی جام جهانی می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی