تصمیم مهم فرهاد در جام حذفی/ گلر آبی‌ها دوباره تغییر می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه بازگشت استقلال به رقابتهای حذفی آیا مجیدی باز هم در این مسابقات دروازه‌بان اصلی‌اش را تغییر می‌دهد؟

سرمربی تیم استقلال در دیدار اول این تیم در جام حذفی مقابل نود ارومیه دروازه‌بان اصلی تیمش را نیمکت‌نشین کرد. علیرضا رضایی که در ابتدای فصل جاری از باشگاه پیکان به استقلال پیوست در دیدار اول این تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان رفت تا سید حسین حسینی در آن مسابقه نیمکت نشین باشد.

استراحت موقت فرهاد مجیدی به سید حسین حسینی برای میدان دادن به دروازه بان جوان تیمش هم بود اما بازی به شکلی گره خورد که استقلال پس از دریافت گل اول و زدن گل دقایق پایانی آرمان رمضانی، با تساوی مقابل تیم لیگ دسته دومی راهی وقت‌های اضافه و در نهایت ضربات پنالتی شود.

حالا و با وجود درخشش سید حسین حسینی درون دروازه استقلال در بازی آخر مقابل نفت مسجدسلیمان باید دید فرهاد مجیدی باز هم چنین ریسکی را انجام می‌دهد تا به جای دروازه بان اصلی در مسابقات حذفی از گلر دومش استفاده کند یا نه!

سید حسین حسینی در نیم فصل اول لیگ برتر ۱۱ بار برای استقلال به میدان رفت و در ۹ دیدار موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد. استقلال سه شنبه این هفته باید در مرحله یک هشتم نهایی با پیکانی روبروی شود که در لیگ برتر جزو تیم‌های نیمه بالایی جدول است و قطعا شرایطش با تیم دسته دومی نود ارومیه متفاوت خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رامین تاج IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    من نمیدونم رابطه حسینی با ورزش سه و حبر ورزشی چیه که حتی به کلین شیتاشم اضافه میکنین چطوری پیشه کسی که تو سه تا بازی گل خورده فقط دوتا بازی کلین شیت نکرده باشه بعدش کدوم درخشش این به هیچ موقعیت صد درصدی نه نمیگه مگراینکه تو دستش بزنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی