نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
۲ |
۲
وینگر استقلال ۲ ساله تمدید کرد و جدا شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بابک مرادی قراردادش را با استقلال تمدید کرد تا به صورت قرضی از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

«بابک مرادی» در این فصل کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در نهایت از سوی فرهاد مجیدی در فهرست مازاد قرار گرفت. او چند روز پیش با حضور در باشگاه استقلال برای جدایی به توافق رسید.

از باشگاه استقلال خبر رسید که مسوولان با وی قرارداد جدیدی به مدت ۲ سال امضاء کرده و سپس با جدایی این هافبک موافقت کردند. با این اوصاف مرادی به صورت قرضی راهی تیم هوادار خواهد شد. باشگاه استقلال در نظر دارد طی سال‌های آتی از این بازیکن استفاده کند.

مرادی هفته گذشته پس از حضور در باشگاه استقلال گفت: من واقعا تاوان دادم. هیچ پولی در این فوتبال نگرفتم. پیشنهادات عالی داشتم اما به استقلال آمدم، چون عاشق این تیم بودم. قلب من شکست و به من ظلم شد. بابک مرادی را همه در ماشین‌سازی دیدند. ننالدیم و صبوری کردم و بازهم صبوری می‌کنم. الان هم آرزوی موفقیت می‌کنم برای این تیم. قهرمانی این تیم آرزوی من است و بازی‌هایش را پیگیری می‌کنم. استقلال، تیم محبوب من از کودکی بوده است ولی این حق من نبود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی کوچولو IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    دمت گرم اجرلو قشنگ معلومه یک چیزی از مدیرت بلدی درسته هنوز در لیستمون هست و شاید خیلی ها بگن که چه فایده تو لیست هست مطمءن باشید در اینده منظور این کار اجرلو میفهمید ان شاءالله بابک عزیز با قدرت برمیگرده چون که به هوادار قول داده که ورزشگاه رو واسه هوادار منفجر کنه ان شاءالله موفق باشی بابک 💙😀💙💙💙💙
  • بهزاد ایمن IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    همه میدونن حقت این نبود اما سلیقه ها باعث این اتفاقات میشه امیدوارم آنقدر بدرخشی که سلیقه ها رو هم عوض کنی وبه خونت برگردی💙💙💙💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی