واکنش سرمربی لیگ برتری به خبر برکناری‌اش/ بازگشت مهدی رحمتی به نیمکت مربیگری؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کلانتری، سرمربی تیم فجر سپاسی به آینده تیمش امیدوار است و می‌گوید با بازگشت مصدومان و هم چنین جذب چند بازیکن جدید شرایط فجر سپاسی خوب خواهد شد.  

فجر سپاسی نزدیک ترین تیم به منطقه خطر است. علی کلانتری می‌گوید: همیشه در مورد تیم‌هایی که نزدیک به انتهای جدول هستند حرف و حدیث زیاد است اما واقعیت این است که ما یک تیم خوب هستیم که اگر در هفته‌های اخیر نتیجه نگرفتیم به خاطر مصدومیت چند بازیکن کلیدی و هم چنین اشتباهات داوری بوده است.

به زعم کارشناسان  پیش از بازی با پرسپولیس ۷ امتیاز ما با اشتباهات داوری از دست رفت و در بازی با پرسپولیس هم  گل  حریف آفساید بود. البته این دلیلی نمی‌شود که ما از اشتباهات و نیازهای خود غافل شویم.

ما در تعطیلات زمستانی تلاش خواهیم کرد که چند بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه کنیم. در این صورت دور برگشت شک نکنید بهتر نتیجه خواهیم گرفت و نه تنها در جدول بازی‌ها می‌مانیم بلکه جایگاه شایسته‌ای برای خود دست و پا خواهیم کرد.  

سرمربی فجر سپاسی در مورد خبر حضور مهدی رحمتی در فجر سپاسی که در فضای مجازی منتشر شده است هم گفت: من در جریان نیستم. باشگاه فجر سپاسی نیز این خبر را تکذیب کرد. تا روزی که در فجر سپاسی باشم برای موفقیت این تیم از جان مایه خواهم گذاشت و به این حرف‌ها توجهی ندارم.

البته که مطیع تصمیمات باشگاه در هر مقطعی خواهم بود. فصل گذشته هم در برهه‌ای ما خوب نتیجه نمی‌گرفتیم اما دست در دست هم به روزهای خوب برگشتیم و این بار هم این اتفاق رخ خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی