ستاره رئال مادرید فینال سوپرجام را از دست داد/ شوک بزرگ به آنچلوتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت مانده به بازی فینال سوپر جام اسپانیا وینگر تاثیرگذار رئال مادرید به دلیل مصدومیت در تمرین شرکت نکرد.

مارکو آسنسیو ستاره رئال مادرید بازی فینال سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو را به دلیل مصدومیت از دست داد.

این بازیکن تاثیرگذار تیم رئال مادرید که در ترکیب تیم کارلو آنچلوتی در کنار بنزما و وینیسیوس مثلث قدرتمندی در خط حمله مادریدی‌ها تشکیل داده است به دلیل مشکل عضلانی نتوانست در آخرین تمرین رئال پیش از بازی فینال که یکشنبه شب برگزار می‌شود شرکت کند.

آنچلوتی که از این اتفاق شوکه شده احتمال دارد رودریگو را به جای آسنسیو در ترکیب اولیه تیمش قرار دهد چرا که در جریان بازی مرحله نیمه نهایی سوپرجام مقابل بارسلونا هم این بازیکن برزیلی را به جای مارکو آسنسیو به بازی آورد.

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش بازی از این گفت که در مورد آلابا و آسنسیو تردید دارد هرچند که داوید آلابا مدافع اتریشی رئال توانست در تمرین رئال شرکت کند و به نظر می‌رسد که در ترکیب اصلی قرار داشته باشد.

مربی ایتالیایی رئال از عبارت اوکی بودن برای توصیف وضعیت بازیکنانش استفاده کرد: «نمی‌خواهم در مورد سلامتی هیچ بازیکنی ریسک کنم. اگر آلابا یا آسنسیو بازی کنند یعنی کاملا اوکی شده‌اند اما اگر کاملا سالم نباشند به آنها بازی نمی‌دهم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی