دو پرسپولیسی در صدر جدول گلزنان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن پرسپولیس در کنار سه بازیکن دیگر در زمره نفراتی هستند که بدون احتساب گل های زده از روی نقطه پنالتی، بهترین گلزن های لیگ برتر به شمار می روند.

در پایان نیم فصل لیگ برتر  گادوین منشا، لوسیانو پریرا و یامگا در خط حمله  مس، فولاد خوزستان و استقلال مثلث بهترین گلزنان را ساختند اما بیش از ۵۰ درصد گلهای  این سه نفر از نقطه پنالتی بود.

هم اکنون گادوین منشا با ۸ گل زده در صدر گلزنان قرار دارد و پس از او پریرا و یامگا با ۷ گل قرار دارند اما اگر پنالتی های زده شده توسط بازیکنان را از آمار گلزنی حذف کرده و به گل هایی که در جریان بازی به ثمر رسیده بسنده کنیم، منشا فقط دو گل زده و ۲بازیکن دیگر  ۳گل!

در این صورت دو مهاجم پرسپولیس در صدر جدول گلزنان قرار می گیرند. عیسی آل کثیر و مهدی عبدی در کنار پیمان بابایی (تراکتور تبریز)، سعید صادقی (گل گهر سیرجان) و کریم اسلامی(نساجی مازندران) بازیکنانی هستند که با چهار گل زده و بدون پنالتی عملکرد خوبی داشته اند و آقای گل های بدون پنالتی لیگ محسوب می شوند.

به جز آل کثیر که به دلیل پارگی رباط صلیبی قادر به بازی در نیم فصل دو لیگ برتر نیست سایر این بازیکنان می توانند آمار گلزنی خود را بهبود ببخشند. مهدی عبدی، که البته باید منتظر جذب یک مهاجم از سوی گل محمدی برای بازی در خط حمله پرسپولیس باشد، این فرصت را دارد تا با مصدومیت آل کثیر زمان بیشتری به میدان رفته و بتواند شمار گل های زده خود را بالاتر برده و اعتماد گل محمدی را بیش از پیش جلب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منتشرنکن.:) IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    چقددددددر شما در تلاشین که بگید پرسپولیس بهتر از استقلاله ،باشه بابا فهمیدیم =جدول واقعی،غیرواقعی ،جدول افقی،عمودی،جدول گل زنان با پنالتی ، بدون پنالتی... جدول از نظر پیشکسوتان ، جدول از نظر این وَریا اون وَریا،کف کردید انقدر شلنگ گرفتید تو جدول این و اون
    • کمک پنالتی ها‌و امتیاز معیشتی به کیسه حقیر IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      نصف گل زده کیسه ۷ تا پنالتی و۲ امتیاز هدیه کمیته امداد انضباطی ۹ گل‌کیسه پنالتی و کمک امتیاز در نظر نگیرن برای بقا می جنگید
  • شمسعلی. GB ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    جدول واقعی یعنی اینکه استقلال ۳۳ امتیاز دارد و پرسپولیس ۳۲ امتیاز ، استقلال ۲۱ گل زده و پرسپولیس هم ۲۱ گل ، استقلال ۹ برد دارد و پرسپولیس هم ۹ برد و بلاخره تفاضل گل استقلال ۱۶ است و تفاضل پرسپولیس ۱۱ پس اینقدر به دیگران القا نکنید که استقلال در همه ی فاکتورها اول است در ضمن همه ی این آمار در پایان لیگ مثل این چند سال در اختیار پرسپولیس قرار می گیرد
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    ❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی