دهدار: در دسته بالاتر وزنه نخواهم زد/ در اردویمان حتی در آن آب معدنی برای خوردن نبود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رضا دهدار ملی پوش وزنه برداری ایران با پایان هفته دوم لیگ وزنه برداری ضمن استراحت به ریکاوری می پردازد.

وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم کشورمان در رقابتهای جهانی ازبکستان که با کسب عنوان ششمی وداع تلخی با این رقابتها داشت می گوید: با پایان هفته دوم لیگ و اتمام قراردادم با تیم ذوب آهن دوران استراحت و ریکاوری را آغاز کرده ام. از زمان این استراحت دو هفته باقی است و پس از آن با انجام تمرینات بدنسازی خود را برای شرکت در اردوهای تیم ملی برای شرکت در بازی های آسیایی چین آماده می کنم.»

او با ابراز رضایت از اینکه بار دیگر و درحضور کیانوش رستمی در رقابتهای دسته ۹۶ کیلوگرم لیگ توانست مقام اول را به خود اختصاص دهد گفت: «با بازگشت از رقابتهای جهانی با اینکه در شرایط آرمانی از لحاظ بدنی و روحی و روانی قرار نداشتم در هفته دوم لیگ برای تیم ذوب آهن وزنه زدم و توانستم اول شوم تا یکی از عوامل صدرنشینی تیم ذوب آهن شده باشم. این مساله برای رضایت بخش بود.»

ملی پوش وزنه برداری با اشاره به کنار گذاشتن علی مرادی از ریاست فدراسیون از امکان تغییر در کادر فنی خبر می دهد: «با توجه به شرایط حاکم بر فدراسیون و اینکه بزودی وزارت ورزش سرپرستی برای این فدراسیون تعیین می کند، این امکان وجود دارد که تغییراتی در کادر فنی انجام شود. محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی پیش از این به ملی پوشان اعلام کرده بود اردوی اول تیم ملی برای شرکت در بازی های آسیایی چین را در فروردین ماه سال آینده برپا می کند که با توجه به شرایط موجود اکنون هیچ چیز مشخص نیست. »

دهدار همچنین ادامه می دهد: «انتظار است مسوولان وزارت ورزش هر چه زودتر به وزنه برداری سروسامانی بدهند تا ملی پوشان این رشته ورزشی نیز از بلاتکلیفی رهایی یابند. چرا که با توجه به رویداد مهمی که پیش رو دارند باید خود را برای شرکت در بازی های آسیایی چین آماده کنند.»

او با اشاره به شرایط سخت اردوی پایانی تیم ملی پیش از اعزام به رقابتهای جهانی ازبکستان می گوید: «با اینکه به دفعات اردوها شرکت کرده ام ولی هیچ وقت آن اردو را فراموش نمی کنم. اردویی که در آن اب معدنی برای خوردن وجود نداشت و ملی پوشان  با هزینه خود غذا تهیه می کردند. امیدوارم که دیگر شاهد برگزاری چنین اردوهایی در کمپ تیم های ملی نباشیم.»

دهدار در خصوص حضورش در یک دسته بالاتر در تیم ملی نیز گفت : «من قصد اینکار را ندارم و تنها در دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه خواهم زد اگر این وزن جزو اوزان المپیکی باشد و یا نباشد من در این دسته وزنه می مانم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی