نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
دنبال دوستم روی سکوها می‌گشتم!/ نمی‌خواهم به کسی چیزی ثابت کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پائولو دیبالا حرکتش پس از زدن گل اول یوونتوس و نگاه کردن روی سکوها را به شکلی توجیه کرد!

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس درباره حرکت معناداری که پس از به ثمر رساندن گل نخست پیروزی بانوی پیر مقابل اودینزه به ثمر رساند، توضیح داد.

گفته می‌شود که نگاه دیبالا به مدیران یوونتوس بوده که حاضر نشده‌اند شرط او برای افزایش حقوقش جهت تمدید قراردادی که در انتهای فصل جاری به پایان می‌رسد را بپذیرند. منابعی دیگر این ژست دیبالا را عصبانیت او از دست مدیران باشگاه به خاطر انتقادات اخیرشان از این بازیکن ملی‌پوش و تعلل آنها در تمدید قرارداد می‌دانند.

ستاره آرژانتینی اما این موضوع را تکذیب کرد و دلیل دیگری برای ژست خود آورد. او گفت: «یکی از دوستانم را به تماشای بازی‌مان دعوت کرده بوده و نمی‌توانستم او را روی سکوها پیدا کنم. روی سکوها کلی آدم نشسته بود و من داشتم لابلای آن‌ها دنبال او می‌گشتم اما نمی‌توانستم پیدایش کنم. دلیلی نمی‌بینم که بخواهم چیزی را به کسی ثابت کنم. من در خدمت سرمربی و باشگاه هستم. باشگاه گفته که در ماه فوریه با من صحبت خواهد کرد. به نظرم ما خوب بازی کردیم اما لازم است که بعد از زدن گل باثبات‌تر بازی کنیم، چون خیلی پیش می‌آید که گل می‌زنیم و بعد از آن در لاک دفاعی فرو می‌رویم چون از حملات حریف می‌ترسیم و دیگر حمله نمی‌کنیم. ما یوونتوس هستیم و خب الان در حال تلاش برای رسیدن به ۴ تبم بالای جدول. اما به جز آن باید برای قهرمانی هم تلاش کنیم. می‌دانیم که فوتبال زیبایی به نمایش نمی‌گذاریم اما این قدرت واقعی تیم ما نیست پس باید روی بعد روانی‌ بازی تیم‌مان کار کنیم تا انگیزه و عطش تیم را برای کسب پیروزی افزایش دهیم.»

پائولو دیبالا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی