خیال‌تان از علی دایی در خصوص پرسپولیس راحت باشد/ به حرف علی کریمی باید گوش کنند/ وزیر نباید رفیق بازی می‌کرد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حسین کلانی ملی‌پوش اسبق پرسپولیس می گوید شاید آقای سجادی و آقای درویش دوستان بسیار خوبی برای یکدیگر باشند اما وزیر نباید در انتخاب مدیرعامل رفیق بازی می کرد.

حسین کلانی مرد پرسابقه فوتبال ایران که سال‌ها در تیم‌های ملی و پرسپولیس حضور داشته از شرایط حاکم بر مدیریت این باشگاه بسیار گله مند است. کلانی در گفت‌وگو با خبر ورزشی صحبت‌هایی را مطرح کرد که در پی می‌آید.

شما انتقاداتی را نسبت به مدیرعامل و هیئت مدیره جدید پرسپولیس داشته‌اید این در حالی است که بیژن ذوالفقارنسب یک پرسپولیسی است که در راس هیئت مدیره قرار دارد.

منظور من از آن حرف‌ها آقای ذوالفقارنسب نبود. ایشان خودش یک پرسپولیسی است زمانی که من سال‌های پایان بازیگری خود را در پرسپولیس می‌گذراندم، ذوالفقارنسب از جوانان بسیار خوب سرخ‌پوشان بود. من هرگز شخصیت ایشان را به عنوان یک مرد با دانش، دوست داشتنی و فوتبالی زیر سوال نمی‌برم اما حرفی که درباره برخی از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس زدم عین واقعیت بود و من شناختی از این عزیزان ندارم.

آیا انتخاب درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس به واسطه رفاقت ایشان با دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان بود؟

من واقعاً نمی‌دانم دلیل انتخاب شده بود و به عنوان یک شهروند پرسپولیسی که سال‌ها برای این تیم بازی کرده‌ام حق دارم از آقای سجادی سوال کنم که با چه رزومه ای درویش را مدیرعامل پرسپولیس کرده‌اند و این موضوع را همه جا اعلام کردم. به هر حال شاید آقای سجادی و درویش رفیق قدیمی و قابل اعتمادی برای یکدیگر باشند اما برای پرسپولیسی که چند ده میلیون طرفدار دارد و پرطرفدارترین باشگاه آسیا است نباید رفیق بازی انجام داد و میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را نگران کرد. پرسپولیس که جای رفیق بازی نیست  هم می‌گویم که من برای آقای درویش احترام قائل هستم اما شاید ایشان رزومه‌ ای دارد که من خبر ندارم و خوشحال می‌شوم اگر آن را اعلام کند تا ما هم بدانیم به قول معروف شاید من اشتباه می‌کنم که ایشان را نمی‌شناسم!

 آقای سجادی و آقای درویش در باشگاه سایپا همکار بوده‌اند!

خب این موضوع چه ربطی به پرسپولیس دارد؟ من باز هم می‌گویم که هرگز چنین انتسابی را تایید نمی‌کنم و حمایت نخواهم کرد.

عده ای هم می‌گویند از آنجایی که درویش رابطه بسیار خوبی با علی دایی دارد شاید گل محمدی و سایر اعضای کادر فنی پرسپولیس تحت تاثیرات منفی این موضوع قرار بگیرند.

به اعتقاد من علی دایی آلترناتیو یحیی گل محمدی نیست. دایی مردی بزرگ و قابل احترام است و از مفاخر تاریخ ورزش ایران به شمار می‌رود و او هرگز به سمت این مسائل نخواهد رفت و با شناختی که از علی دایی به عنوان مردی خوش قلب و محترم دارم او حامی پرسپولیس بوده و خواهد بود. او وارد برخی از این جریانات نخواهد شد و کادر فنی پرسپولیس باید با آرامش کارش را دنبال کند.

 با این هیئت مدیره و مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس آیا این تیم می‌تواند موفق شود؟
من که آرزوی قلبی ام همواره موفقیت پرسپولیس بوده و اگر هم حرفی میز نم به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی حق دارم نظرم را بگویم. من همچنان بر سر مواضع خود ایستاده‌ام که برخی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس رزومه مشخص فوتبالی ندارند و در چنین شرایطی فقط می‌توانم برای پرسپولیس دعا کنم.

گویا علی کریمی‌نیز توصیه‌هایی برای حل برخی از مشکلات پرسپولیس داشته است.

بله اتفاقاً وقتی یکی از پیشنهادات خوب علی کریمی‌را که یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است شنیدم با خودم گفتم که چقدر این آدم بزرگ، دلسوزانه به مشکلات باشگاه نگاه  و راه‌حل‌های اصولی و کاملاً فوتبالی ارائه می‌دهد. چقدر خوب می‌شد ما از این مفاخر فوتبالمان به خوبی استفاده کنیم. علی کریمی‌گفته بود چرا با توجه به مشکلات مالی که پرسپولیس دارد از استادیوم شهید کاظمی‌که ۱۵ الی ۲۰ هزار تماشاچی گنجایش دارد برای بازی‌های پرسپولیس استفاده نکنیم که بسیاری از مشکلات مالی باشگاه نیز برطرف خواهد شد به خصوص اینکه درحال حاضر ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها به خاطر شرایط کرونایی ممنوع است. به اعتقاد من این حرف بسیار درستی است که باید مورد توجه مدیران باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه بی خاصیت IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    پیشکسوت خوب و دلسوز پرسپولیس مهندس کلانی تحصیل کرده هست نه پروین منعفت طلب اگه وزرات ورزش دنبال آدم تحصیل کرده پیشکسوت پرسپولیس برای هیت مدیره و مدیرعاملی بود پرسپولیس برخلاف پیشکسوتان کیسه بی سواده هستند تحصیل کردهای زیادی مثل دکتر دادکان دکتز زادمهر دکتر ذوالفقاری نسب مهندس کلانی و علی دایی شکوری داره کیسه کیه داره؟؟!!!!
  • Farid US ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    Kamelan dorost migoyad, dar iran faghat rafigh bazy hast, aslan khode Sajady chekare hast
  • رفیق بازان سرخ ! IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    استاد حسین کلانی نظری راجع به حمایتهای بی حد و حصر و محبتهای بی شائبه و رفاقتانه !! چندین ساله وزیر پیشین مسعود سلطانیفر گویا نداشته و ندارند اما اینروزها ناراحتند وقتی انصاف و عدالت خواهی رو از انسان حذف کنیم سواد و مدرک و مطالعه واقعا به چه کاری می آید ؟!
  • موسی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    این وزیر ورزش اگر میخواست درویش رامدیر عامل پرسپولیس انتخاب کند پس چرا پنج ماه طولش داد وآرامش پرسپولیس را بهم ریخت همان اول رفیق جون جونی خودراانتخاب میکرد واین همه استرس به کادر فنی تیم و بازیکنان و هواداران وارد نمیکرد البته او که ذاتا استقلالی است این کارزشت را انجام داد تابتواند امسال استقلال تیم محبوبش راقهرمان کند وتااینجای کارهم به هدفش رسیده است ولی به کوری چشم دشمنان قسم خورده پرسپولیس بازم امسال پرسپولیس قهرمان میشود انشالله
  • تاج کبیر سرور لنگ حقیر IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    اون همه خائنی که تو این همه سال بابا مسعودتون مدیر عامل استقلال بزرگ و دو ستاره میکرد تا از هم بپاشونش، وجدانتو درد نمی آورد ؟؟؟؟؟،
  • علی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    شورای تامین مخالفه چون نیروهای یگان ویژه هیچ پادگانی اطراف ورزشگاه شهید کاظمی ندارند و براشون سخته تا اونجا بیان همون در خونشون بازی هارو برگزار میکنن دیگه چه کاریه آخه از آزادی برن تا خلازیل!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی