استقلال را در دور برگشت می‌گیریم/ فاصله پرسپولیس با صدر فقط یک امتیاز است/ چرا به تیم‌های بدهکار اجازه جذب بازیکن خارجی دادند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: فاصله پرسپولیس و استقلال فقط یک امتیاز است و با اینکه دو امتیاز به برخی تیم‌ها اهدا کردند ولی مدافع اصلی عنوان قهرمانی پرسپولیس است و در دور برگشت از همه جلو می‌زند.

در آستانه دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شاگردان گل‌محمدی با کسب پیروزی در هفته پایانی دور رفت فاصله خودشان را همچنان در نزدیکی صدر و با تیم استقلال حفظ کردند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط پرسپولیس در دور رفت و همچنین بازی آخر مقابل فجرسپاسی و البته دیدار مقابل ذوب‌آهن اظهاراتی را مطرح کرد.

 پرسپولیس فجرسپاسی را شکست داد ولی همچنان عده‌ای معتقدند این تیم خوب بازی نکرده است؟

 من نظرم کاملا بر عکس است و اتفاقا پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. خیلی خوب موقعیت ایجاد کرد و شانس گلزنی اش زیاد بود ولی فقط یک بار موفق شد گل بزند. مهم برد بود که در این بازی به دست آوردیم. تیم ما رفته رفته تیم‌تر می‌شود و دیدیم که با وجود همه مشکلات باز هم فاصله اش در صدر جدول را حفظ کرد. پرسپولیس در این فصل تغییرات زیادی در خط دفاع داشت و قبلاً به این راحتی گل نمی‌خورد. حالا هم کم‌کم دوباره تبدیل به همان تیمی می‌شود که سخت گل می‌خورد.

به نظر شما فاصله کم امتیازی پرسپولیس با تیم استقلال در صدر جدول قابل جبران است؟

اولا فاصله ما با تیم استقلال یک امتیاز است. دوماً برخی تیم‌ها با امتیاز اهدایی شرایط بهتری پیدا کردند ولی از طرفی باید درباره باشگاه استقلال بگوییم که این تیم با امکانات خوبی وارد لیگ شد. هر چقدر پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذاری از دست داد استقلال نفرات خوبی را جذب کرد و تیم پر مهره‌های بست. به ویژه در موضوع جذب بازیکن خارجی برخی تیم‌ها با این که بدهی‌های زیاد ارزی داشتند ولی توانستند در ابتدای فصل مهره‌های خارجی بگیرند ولی متاسفانه به پرسپولیس چنین اجازه‌ای ندادند. هنوز هم این موضوع برای کسی مشخص نشده که چرا با این همه بدهی ارزی برخی تیم‌ها توانستند بازیکن بگیرند ولی پرسپولیس اول فصل نتوانست. شک نداشته باشید در دور برگشت نتایج نسبت به دور رفت برای پرسپولیس تغییر می‌کند.

بازی با ذوب‌آهن را چطور پیش بینی می‌کنید؟

بازی در جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است چون مسابقه تک حذفی است. پرسپولیس باید با هوشیاری بیشتری به بازی برود. نباید به حریف فضا بدهیم. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب مثل فوتبالی که جلوی فجر به نمایش گذاشتیم این بازی را ببریم و به دور یک چهارم برسیم.

حرف باقیمانده‌ای دارید؟

در  بیست روز تعطیلی یک فرصت خوبی برای پرسپولیس به وجود می‌آید که مصدومانش برسند و این تیم بازیکنان خوبی بگیرد. پرسپولیس باید یک فوروارد درجه یک و عالی جذب کند . الان هم که آل‌کثیر مصدوم شده! ما باید این شرایط را در دور برگشت نداشته باشیم که با مصدومیت یک بازیکن خط حمله تیم از کار بیفتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمک امتیاز معیشتی به کیسه حقیر IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    همه عالم چه پیشکسوتان کیسه و پرسپولیس می دونند جاودانی به کیسه هدیه امتیاز،دادن
  • ک م IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    حرف مفت نزن . ۵ سال با کمک و اهدای امتیاز ، جام قلابی گرفتید .پر رو شدید ولی دوران تقلب بابا مسعودی گذشت.اگه امسال جام آوردید حرفتون درسته ولی اگه نشد همه می دانند اون جام ها رو باید پس بدید. ۳ امتیاز مفت اهدایی بازی با سپاهان یادته ؟ چطور اونجا انسجام جدول بهم نمی ریخت.فریب کاری بسه دیگه.
  • محسن IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    آره منم مطمئنم حتما می گیریش
  • محمدرضا IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    این آقا شبیه ادمین کانال های تلگرامی حرف میزنه :) "هر چقدر پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذاری از دست داد استقلال نفرات خوبی را جذب کرد" تیمتون کلا یه بازیکنش رفت استقلال 5 تا مهره تاثیر گذارش رفتن لابد انتظار داشته مثل دوران بابامسعود تیم ما تقویت نشه فقط تیم خودشون تقویت بشه :| صبح بخیر عمو
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    دقیقن پرسپولیس قهرمان شکی نیست ولی جواب سئالتویک بچه دبستانی هم میدونه که همه دست به دست دادن نزارن که بشه ولی میشه استقلال هم بدهی داشت بازیکن خارجی گرفت ویادوامتیازدادن روحیه بگیرن بلکه ازپرسپولیس جلوبیفته ولی نمیشه که بشه قهرمان ارتش سرخ
  • لنگی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    نگوپرسپولیس بگوتیم حکومتی
  • لنگ برره نایب قهرمان غرب آسیا DE ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    واقعا" قدرت تشخیص لنگی جماعت در حد حلزون های برره س ! حکم بدهی قطعی و حکم CAS رو با پرونده رسیدگی نشده مقایسه کردن فقط از یه لنگی برمیاد
  • /// IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    خیلی دلم میخواهد بدانم اگر در پایان فصل پرسپولیس قهرمان نشد این پیشکسوتانی که خیلی با اطمینان از قهرمانی پرسپولیس حرف میزنند چه خواهند گفت،از همین الان هیچ چیزی مشخص نیست،شاید استقلال قهرمان شود،شاید پرسپولیس و شاید حتی سپاهانی که فعلا از هر دو تیم عقب است قهرمان شود،این خوب است که پیشکسوتان دو تیم از تیم خود حمایت میکنند اما پیش بینی قطعی به هیچ عنوان درست نیست،ممکن است فقط یک گل در هفته پایانی سرنوشت قهرمانی را مشخص کند،در ضمن جناب حلالی این بحث بازیکنان خارجی تاریخ مصرفش تمام شده بحث جدید پیش بکشید،طبق قانون تیمی که بدهی قطعی خارجی دارد نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد،بله استقلال هم محکوم خواهد شد و باید بدهی هایش را بپردازد که یکی از بدهی ها هم که دیاباته بود پرداخت شد اما مابقی فعلا فقط شکایت است و حکمی صادر نشده است اما حکم قطعی بدهی پرسپولیس به کالدرون صادر شده بود نمیدانم فهم این مطلب اینقدر سخت است؟طوری حرف میزنید انگار استقلال بازیکن از دست نداده،نصف بازیکنان اصلی استقلال جدا شدند،پرسپولیس هم سه بازیکن از دست داد و ۴ بازیکن اول و دو تا هم بعدا گرفت.
  • آذری US ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    کلا منطق متوهم و بیمارگونه لنگیا همین هست!! این بنده خدا که تو دوراهی تبریز و تهران گیر کرده و هر سمت پول باشه همون وری غش میکنه بعضاً سمت تراکتور و خودشو پیشکسوت تراکتور میدونه! زمانی هم که زنوزی تحویلش نمیگیره و پول به موقع نمیرسه میشه پیشکسوت لنگیا و اصطلاحاً هم از توبره میخوره و هم از آ خ و ر....یکی نیست ریاضی یاد این بنده خدا بده و بهش بگه حتی اگر اون سه امتیاز به حق استقلال رو ندن باز هم زیر ما هستین دوست عزیز و چطور اونموقع که امتیاز مفت بهتون دادن فصل پیش که با همون سه امتیاز قهرمانی رو از استقلال گرفتین! حرف کادو و هدیه نبود؟ الان که یه تیم تخلف کرده و تیم مقابلش شکایت کرده و قانون گزار حق رو به شاکی داده طوریکه خوده متشاکی حرفی نمیزنه ولی این لنگیا خودشونو مثل نخود آش انداختن وسط و مثل همیشه میخوان حق رو ناحق بکنن!ضمنا ما هم مثل شما دقیقا به این نکته اصرار داریم که تیمهای بدهکار نمیتونن بازیکن خارجی بگیرن و الحمدلله استقلال پرونده باز نداره که نتونه از این قانون استفاده نکنه ولی برعکس چطور وقتی شما پرونده باز دارین و هنوز شاکیتون رضایت نداده دارین دنبال بازیکن خارجی میگردین؟
  • لنگی جام ندیده IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    چون پیروزی هنوزم که هنوزه پنجره اش بسته هست بخاطر بدهی سوال اولیتم جوابش اینه که حریف بازیکن جعلی داشته بازی 3بر0 شده اگر اعتراض داره بره Cas نیازی نیست شما خودت فشار بیاری ضمنا اگر تو به حسین زاده و سلمانی و خاقانی و نیک نفس و آغاسی میگی پرمهره ولی اگر همینها تیم ملی دعوت بشن انتقاد خواهی کرد من حرفی ندارم سوال دیگه نداری؟
  • رضا ریحانی SE ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    پارسال به بعضیا سه امتیاز اهدا کردن با یه جام مفت.اونجا چون به نفعتون بود ساکت بودید؟حالا با اجرای عدالت کنایه میزنید؟راستی اونم کم شه بازم پایینترید
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    از اول هم مشخص بود که بی‌سوادی و جمع و تفریق هم بلد نیستی، جدا همه بازیکنا و طرفدارای پیروزی، جاعل هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی