نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
استارت هندبالی‌ها برای صعود به جام جهانی/ سیاوشی: کار تیم ملی سخت است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا از امروز در عربستان آغاز می‌شود.

مسابقات هندبال قهرمانی آسیا با شرکت ۱۷ تیم به میزبانی عربستان در شهر دمام برگزار می‌شود و پنج تیم برتر به جهانی نروژ صعود می‌کنند.

هندبال ایران که دیدارهای دوستانه خوبی در تورنمنت اسپانیا داشت با مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی مطرح اسپانیایی درعربستان به میدان می‌رود. مردان ملی‌پوش ساعت ۱۸:۳۰ بعد از مراسم افتتاحیه برابر استرالیا قرار می‌گیرند. بسیاری از لژیونرهای ایران در این مسابقات نیستند . 

یونس آثاری، محمدرضا اورعی، احسان ابویی، مجتبی حیدرپور، امیدرضا سرپوشی، محمد سیاوشی، علی رحیمی‌کازرونی، محمدرضا کاظمی، محمد کیانی، یاسین کبیریان، کیارش طاهری، محمد غلامی، سجاد استکی، پویا نوروزی‌نژاد، مهدی موسوی، مهرداد صمصامی، افشین صادقی و حسین جهانی ۱۸ ملی‌پوش کشورمان هستند که در این رویداد شرکت می‌کنند.

بزرگترین غائب تیم ملی الله کرم استکی کاپیتان کشورمان است که با توجه به مصدومیتی که داشت نتوانست تیم را همراهی کند. ایران تا کنون تنها یکبار در سال ۲۰۱۴ توانسته با عنوان سومی‌در آسیا جواز حضور در مسابقات جهانی را بدست آورد.

اما یکی از نکات این مسابقات غیبت چین و ژاپن است و این موضوع می‌تواند راه صعود ایران به مسابقات جهانی را هموار کند. هندبالیست‌های کشورمان در این دوره با تیم‌های عربستان، استرالیا و هندوستان همگروه هستند.

محمد سیاوشی، دروازه بان تیم ملی می‌گوید: «قطعا کار سختی در پیش داریم به این خاطر که تیم‌های قدرتمندی مثل بحرین، قطر، عربستان و کره در این جام حضور دارند و ما باید برای رسیدن به جمع ۴ تیم بجنگیم. ارتباط خوبی که مانوئل فرناندز با بازیکنان و کادر دارد اصلا قابل توصیف نیست.

همه بازیکنان با تمام وجود برای تیم ملی کشورشان تمرین می‌کنند و امیدوارم با همین دوستی، همدلی و جو خوبی که بین همه هست نتایج خوبی کسب کنیم و مطمئنم همین طور هم خواهد شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی