نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
فراز فاطمی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: سبک بازی استقلال در نیم فصل اول قطعاً هواداران را راضی نکرده ولی امتیازاتی که تیم به دست آورد همه را امیدوار ساخت تا در نیم فصل دوم با تقویت تیم دوباره جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

فراز فاطمی در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره شرایط استقلال در نیم فصل اول، عوامل صدرنشینی در پایان دور رفت و بازی این تیم مقابل پیکان صحبت کرد. مصاحبه بازیکن اسبق سرخابی‌ها را در زیر می‌خوانید.

چه اتفاقاتی دست به دست هم داد که استقلال توانست قهرمان نیم فصل اول شود؟

قطعاً از مهم ترین عوامل موفقیت استقلال همدلی خوب بین کادر مدیریتی و فنی بود. باید به آقای آجرلو تبریک گفت که توانست استقلال را در آرامش کامل نگه دارد و البته کادرفنی هم نشان داد که تا چه اندازه تحت تاثیر این آرامش در هدایت استقلال موفق عمل کرد.

به طور کلی استقلال را در نیم فصل اول چطور دیدید؟

جا دارد این موفقیت را به کادر فنی، بازیکنان و هواداران تبریک بگوییم. البته توقع همه ما در رابطه با سبک بازی استقلال بیش از این است که قطعاً با توجه به صحبت‌های فرهاد مجیدی که گفته قصد دارد با اضافه کردن چند مهره به خط هافبک روند هجومی‌تیم را تقویت کند تیم با شرایط بهتری به دور برگشت وارد خواهد شد. گرچه همه می‌دانیم بازی‌ها در دور برگشت سخت‌تر می‌شود، چون تیم‌ها آنالیز بهتری از استقلال دارند و حالا از نقاط قوت و ضعف این تیم مطلع شده اند. بنابراین استقلال هم از نظر سبک بازی و هم از نظر نفری باید خود را تقویت کند.

عملکرد خوب استقلال در دور برگشت هم ادامه پیدا می‌کند؟

باید اینچنین باشد. تیمی‌که می‌خواهد قهرمان شود یک روز هم نباید استراحت کند. قطعاً با کار سخت، تقویت کادر بازیکنان و آنالیز دقیق استقلال می‌تواند در دور برگشت هم موفق باشد. چون می‌بینیم که سایر رقبا هم قصد دارند برای دور برگشت خود را تقویت کنند.

بازی با پیکان در جام حذفی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

تیم پیکان در بحث دفاع و ضدحمله جزو تیم‌های خوب این فصل لیگ برتر است. پیکان هم خوب جمع می‌شود و هم خوب و با سرعت به فاز حمله می‌رود. به همین خاطر خط هافبک و دفاعی باید باهوش باشند چون شکست در جام حذفی به منزله حذف است و فرصتی برای جبران نیست.

به نظر شما کدام یک از دو تیم بیشتر به پنالتی فکر می‌کنند؟

قطعاً پیکان. مجیدی دوست ندارد بازی به پنالتی بکشد. البته هیچ مربی با این تفکر وارد زمین نمی‌شود ولی هرچه از زمان بازی بگذرد و نتیجه مساوی باشد قطعاً این تیم پیکان خواهد بود که بیشتر دوست دارد کار به ضربات پنالتی برسد.

حرف پایانی؟

انشالله در نیم فصل دوم استقلال بتواند نتایج خوبش را تکرار کند تا بالاخره هواداران پس از سال‌ها طعم قهرمانی را دوباره بچشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی