نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
استقلال سه فصل است با این داور نمی‌بازد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار استقلال و پیکان داوری را انتخاب کرد که در ۵ قضاوت آخرش استقلال نباخته و ۳ بار هم برنده شده است.

حسن اکرمی داور فوتبال کشورمان به همراه سعید قاسمی و امیر محمد داوود زاده تیم داوری دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بین تیم‌های پیکان و استقلال را تشکیل می‌دهند.

مروری بر قضاوت‌های پنج بازی آخر حسن اکرمی برای استقلال مشخص می‌کند شاگردان فرهاد مجیدی در این سال‌ها(از لیگ هجدهم تا لیگ بیست و یکم) هرگز با قضاوت این داور شکست نخورده اند. در ادامه مروری خواهیم داشت بر این پنج دیدار.

آخرین بازی؛ دبل یامگا

آخرین باری که اکرمی سوت قضاوت یکی از بازی‌های استقلال را در دست گرفت دیدار هفته دوم لیگ جاری در اصفهان بین ذوب‌آهن و استقلال بود. بازی که کوین یآگاه در دقایق ۲۷ و ۹۵ دبل کرد تا استقلال دو بر صفر برنده شود.

تساوی در تهران با آبادانی‌ها

قضاوت دیگر اکرمی برای تیم استقلال به هفته پنجم لیگ برتر بیستم بین تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان برمی‌گردد. بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. احمد موسوی در دقیقه ۵۰ تک گل استقلال در آن دیدار را که محمود فکری سرمربی آبی‌پوشان بود به ثمر رساند.

دومین تساوی اما با تبریزی‌ها

سومین بازی اخیر استقلال با سوت حسن اکرمی دیدار این تیم مقابل تراکتور بود که آن مصاف در تهران و با تساوی بدون گل به پایان رسید. مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ نوزدهم که در آن دیدار هم فرهاد مجیدی سرمربیگری استقلال را بر عهده داشت. استقلال در آن بازی ۴ بازیکن اخطاری داشت که عبارت بودند از: زکی‌پور، ریگی، دشتی و رضاوند.

چهارمین قضاوت؛ پیروزی با استراماچونی

چهارمین مسابقه اخیر استقلال با قضاوت این داور بازی هفته ششم لیگ برتر نوزدهم بین تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان بود که با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان آندره‌آ استراماچونی به پایان رسید. میلیچ در دقیقه ۶ و مهدی قائدی ۴۹ گلزنان استقلال در آن دیدار بودند.

پنجمین قضاوت؛ باز هم برد استقلال

آخرین قضاوت اکرمی در سالهای اخیر برای استقلال هم با برد آبی‌پوشان همراه شد. دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر هجدهم که تیم استقلال موفق شد با نتیجه دو بر صفر در تهران پارس جنوبی جم را مغلوب کند. بازی که عماد میرجوان در دقیقه ۱۱ با گل به خودی استقلال را پیش انداخت و در دقیقه ۳۸ بازی پاتوسی گل دوم استقلال را به ثمر رساند. وینفرد شفر در آن دیدار سرمربی استقلالی‌ها بود.

با مربیگری مجیدی آشناست

کسب سه پیروزی و دو مساوی در پنج بازی آخر با سوت اکرمی همچنین تجربه دو بار قضاوت این داور برای تیم‌ استقلال با هدایت فرهاد مجیدی می‌تواند از جمله نکات جالب توجه بازی استقلال با قضاوت این داور باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی