نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
استقلال را چشم زدند/ مجیدی اینجا باید خودش را نشان بدهد/ استقلال تیم دوم ندارد همه ستاره هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: متاسفانه بیماری کرونا زمان بدی گریبان استقلال را گرفت ولی تیم پرمهره مجیدی می‌تواند این بحران را به سلامت پشت سر بگذارد.

انتشار خبر کرونایی شدن تعداد زیادی از بازیکنان استقلال در آستانه دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بین تیم‌های پیکان و استقلال شوک بزرگ برای طرفداران قهرمان نیم فصل لیگ برتر بیست و یکم بود.

فرشاد فلاحت زاده در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط جدید استقلال با وجود تعدادی بازیکن کرونایی اظهاراتی را مطرح کرد.

شنیدید تعدادی از بازیکنان استقلال مبتلا به کرونا شده اند؟

این تیم اینقدر خوب نتیجه گرفت و همه را متعجب کرد که در نهایت چشمش زدند. واقعاً امیدوارم که این وضعیت خدشه ای در حرکت خوب استقلال ایجاد نکند.

اتفاقات اخیر شما را به یاد بازی نود ارومیه نمی‌اندازد که استقلال با تیم دومش به میدان رفت؟

اول باید گفت در تیمی‌مثل استقلال من اعتقادی به تیم دوم یا اول ندارم. قطعاً بازیکنی که به استقلال آمده یا بازیکن آس تیمش بوده، یا ملی‌پوش بوده و یا از خارج آمده. بنابراین استقلال تیم دوم ندارد. شاید فقط به تعدادی از بازیکنان کمتر بازی برسد. گاهی در تیم‌ها، بازیکنی فقط یک ربع به زمین می‌رود ولی کار بازیکن ۹۰ دقیقه ای را می‌کند. من فکر می‌کنم در چنین شرایطی نفرات ذخیره استقلال می‌توانند بار تیم را به دوش بکشند و این بحران را به سلامت رد کنند. به شرطی که هماهنگی کافی بین آنها وجود داشته باشد.

این هماهنگی چطور به وجود می‌آید؟

اینجاست که تیم‌های فوتبالی که در حدّفاصل مسابقات شان بازی دوستانه درون تیمی‌برگزار می‌کنند کمتر دچار آسیب می‌شوند.

این وضعیت چه تاثیری روی بازی استقلال با هوادار خواهد داشت؟

مشخص نیست بازیکنان چه زمانی از قرنطینه خارج می‌شوند. شاید یکی دو روزه شاید هم بیشتر، ولی به هر حال همین که کادرفنی ترکیب اصلی‌اش را از دست می‌دهد تا حدی کارش را سخت می‌کند. اما  همیشه در چنین روزهای سختی است که توانایی‌های کادرفنی خودش را بروز می‌دهد. مجیدی باید بتواند از پس از چالش بربیاید. گاهی بازیکنانی که کمتر بازی کردند در این قبیل فرصت‌ها شرایطی را برای خودشان ایجاد می‌کنند که در ادامه مسابقات فیکس می‌شوند و بازیکن فیکس قبلی را نیمکت‌نشین خودشان می‌کنند. امیدوارم بازیکنان ذخیره استقلال که کرونا نگرفته اند با چنین تفکری در بازی با پیکان و یا هوادار به میدان بروند و بدرخشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    کیسه کجا چشم خورده ؟؟! با فراقانونی با حمایت وزرات ورزش و فدراسیون آبی با دادن سهمیه پنالتی ها و هدیه امتیازها ‌دستور لغو بازی های فقط دور زدن قانون برای کیسه هست هر طور که شده بعد ده سال با فساد و خارج زمین قهرمانش کنند
  • ارتش سرخ IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    بعد ده سال یه قهرمانی نیم‌فصل اوردن دارن از خوشحالی دارن غش میکنن ، اخه کجای این تیم با برادران دالتون چشم زدن داره:)؟
  • شمسعلی. GB ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    مگر استقلال چه تفحه ای بوده که آن راچشم بزنند آقای فلاحت زاده این آه تیم گلگهره که دامان استقلال را گرفت تا ببینیم با ماجرای یزدانی و مرادمند چگونه برخورد می شود اگر ماجرای مشمول بودن این دو کتمان شود حتما بلای بزرگتری استقلال را خواهد گرفت
  • تیر غیب US ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    با درود،آقا زحمت نکشید هیچ دروغی با تکرار و تکرار راست نمیشود.17 کرونایی دروغ سال است.چکمه پوشان آبی پوش دروغ را بزرگ میگویند که مثلاً باور پذیر باشد.آقای فلاحت چیه استقلال را باید چشم زده باشند؟! با پنالتی و امتیاز اهدایی و هزار بامبول قانونی و غیر قانونی با 3 امتیاز اختلاف نشستید صدر باورتون شده؟! اگر کسی قرار است چشم بخورد کامرانی فر است! برخی یادگاران باید چشم بخورند بعضی وزرا برخی سفرا برخی وکلا...حتی عقیل کعبی و اسماعیل شریفات باید چشم بخورند نه استقلال.ما از استقلال هنری ندیدیم جز آنچه نوشتیم!
  • 6 IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    چشمش زدن؟ فوتبالیست های ما رو ببین. اگه اینطوری باشه باید بایرن و ریال مادریو و بارسا هفته ای دوبار چشم بخورند؟ التماس تعقل از کاج....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی