علت استعفای سرمربی قشقایی/ پاسخ رجب زاده به شایعه بازگشت باشگاه ذوب آهن
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی سابق تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: من دفعه قبل هم که استعفا دادم حواشی مبنی بر حضورم روی نیمکت ذوب آهن به وجود آمد که این اخبار را تکذیب می کنم و هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه ذوب آهن نداشتم.

مهدی رجب زاده در خصوص دلیل استعفای خود در تیم قشقایی شیراز اظهار داشت: تیم شرایط خوبی داشت و نتایج خوبی توانستیم کسب کنیم. با توجه به این موضوع، توقعات از تیم بالا رفت، من پس از بازی با مس کرمان استعفا دادم ولی طی صحبتی که با مدیران داشتم در قشقایی ماندنی شدم. در صحبتی که در ابتدای حضورم در قشقایی با مدیران داشتم قرار بر این شد که این تیم را قوی تر کنیم که در این زمینه موفق بودیم.

وی افزود: در ادامه راه مشکلات مالی و مسائل دیگر به وجود آمد که در روحیه تیم تاثیر منفی گذاشت. بازیکنان  با مشکلات به وجود آمده درگیر شدند که منجر به بر هم ریختن تیم شد. شرایط سختی به وجود آمد که باعث شد تمرکز بازیکنان پایین بیاید و با دیدن چنین موضوعاتی بعد از بازی با مس کرمان استعفا دادم و با مدیران باشگاه جلسه ای برگزار کردم. 

رجب زاده ادامه داد: طی صحبت با مسئولان باشگاه قرار بر این شد که بودجه ای به تیم تزریق کنند و من به کار خود ادامه دادم ولی به نظرم مشکلات تیم بیشتر از حمایت های مالی بود. من قصد داشتم که تیم را با همان وضعیت نگه دارم و تمرینات را برگزار کنم ولی مشکلات بر روحیه بازیکنان تاثیر گذاشت و نتوانستند مسائل فنی مد نظرم را اجرا کنند. از هواداران تشکر می کنم و امیدوارم تیم نتایج خوبی بگیرد تا دل هوادارانش را شاد کند. 

سرمربی سابق تیم قشقایی شیراز عنوان کرد: تیم آرامش نداشت و در نهایت همه شرایط را در نظر داشتم و تصمیم گرفتم که بعد از بازی با شهرداری آستارا از سمت خودم استعفا دهم و با مسئولان باشگاه جلسه برگزار کردم و به صورت توافقی از تیم جدا شدم. مدیران باشگاه نمی خواستند که من از این تیم جدا شوم ولی شرایط برای کار کردن من در این تیم نبود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تیمی پیشنهاد سرمربیگری دارد یا خیر گفت: پس از این اتفاقات به دلیل این که فشار زیادی روی من بود، در حال استراحت کردن هستم. تیم ها را زیر نظر دارم و قطعا پیشنهاد می آید و به آنها فکر می کنم تا بتوانم جایی که شرایط فراهم شد بروم .

رجب زاده در مورد اینکه شایعه حضور او روی نیمکت ذوب آهن منتشر شده و گفته می شود قرار است که جایگزین تاتار شود؛ تاکید کرد: این خبر ها صحت ندارد و دفعه قبل که استعفا دادم هم همین حواشی به وجود آمد. تا به الان هیچ صحبتی با من در مورد حضورم در نیمکت ذوب آهن نشده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی