نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یحیی تکلیف شاگردانش را مشخص کرد/ امسال هر ۳ جام را می‌خواهیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد تیم سختکوش ذوب آهن را در اصفهان شکست داده و حذف کند.

خبرورزشی- شاید خوشبین ترین هواداران پرسپولیس هم باور نمی‌کردند تیم محبوب آنها بعد از دو بازی نه چندان امیدوارکننده برابر پدیده مشهد و فجر سپاسی شیراز بتواند در اصفهان تیم ذوب آهن را زدن ۳ گل زیبا شکست دهد.

۳ گلی که با همکاری و روحیه بالای تیمی شاگردان یحیی گل محمدی به ثمر رسید تا همه طرفداران پرسپولیس را به آینده این تیم امیدوار کند.

شاید برای بسیاری از پرسپولیسی‌ها و طرفداران این تیم جالب باشد که بدانند یحیی گل محمدی چگونه شاگردانش را از لحاظ روحی و روانی مهیای این دیدار کرده است؟

شنیدیم یحیی گل محمدی که خاطرات خوبی از ورزشگاه فولاد شهر اصفهان دارد در رختکن پرسپولیس و پیش از بازی حذفی برابر ذوب آهن اصفهان صحبت‌های انگیزشی جالبی انجام داده است.

سرمربی پرسپولیس به شاگردانش گفته است: «می دانم مشکلات زیاد است اما امسال ما در آسیا و لیگ قهرمانان نیستیم. اینکه چه شد و چرا این شوک به ما وارد شد مهم نیست و آنچه مهم است دو هدف بزرگی است که باید به آن برسیم. یکی قهرمانی لیگ برتر است و دیگری جام حذفی! باید هم قهرمان جام حذفی شویم و هم لیگ برتر و اتوماتیک وار سوپرجام هم دراین صورت به ما خواهد رسید. حالا که نمی‌توانیم یا اجازه ندادند در آسیا مسابقه بدهیم و تلاش کنیم باید همه جام‌های ممکن داخلی را بدست بیاوریم تا خیلی چیزها را ثابت کنیم و...»

ظاهرا همین صحبت‌های روحیه بخش یحیی گل محمدی باعث شد بازیکنان پرسپولیس با روحیه ای بالا و انگیزه ای بیشتر برابر ذوب آهن بازی کرده و مقتدرانه برنده شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رمض IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    با توکل بر خدا و همت همه عزیزانم در پرسپولیس کبیر , حتما جامهای متعددی حاصل شده و دل بالغ بر 50میلیون نفر ایرانی شاد. انشاءالله.
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      احسن، ما یه اینطور یحیایی رو دوست داریم نه یحیای ترسو و محتاط رو. بزرگ کردن حریف و اینکه به بازیکنا بگیم نباید احتیاطو از دست بدیم یعنی بستن زنجیر به پای اونا و غول ساختن از حریفا. طبق اصول روانشناسی کلمات چنان قدرتی دارن که میتونن باعث پیشرفت بشن یا پسرفت. همین که یحیی از قهرمانی در لیگ و حذفی حرف زده و بازیکنا رو تحریک کرده به بردن یعنی ترسیم آینده و قانع نبودن به کمترینها. از اونجا که خواستن توانستنه بنابراین معتقدم ما میتونیم سه‌گانه رو کسب کنیم. همیشه گفتم که بزرگترین رقیب پرسپولیس بازیکنا و مربیاشن. توی این دو ساله معمولا از صحبتهای قبل از بازیهای یحیی عصبانی میشدم چون همیشه سعی داشت از احتیاط حرف بزنه اما امروز خوشحالم که احتیاطو کنار گذاشته و دنبال انجام کارهای بزرگه. هیچ اشکالی نداره که ما پنج تا بزنیم و سه تا بخوریم. توی فوتبال انگلیس شاهد بازیهای پرگل هستیم و بعضا می‌بینیم تیمها چند تا میزنن و چند تا میخورن. مهم بردنه نه گل خوردن. دلخوش کردن به رکورد کم گل خوردن کار آدمهای بلندپرواز نیست. به امید روزی که بازیهای پرسپولیس مثل گذشته باز پرگل بشه.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      از اونجا که فوتبال تو ایران داره رو به دفاعی شدن میره و اکثر تیمها جلوی پرسپولیس اتوبوسی دفاع میکنن بنابراین بهتره تو همون دقایق اولیه بازی به گل برسیم و تیمها رو از لاک دفاعی بیرون بیاریم. تیمی که در دقایق اولیه بازی گل میخوره دیگه دلیلی نداره که بخواد تو لاک دفاعی خودش بمونه. توی فوتبالهای کثیف و دفاعی مهم رسیدن سریع به گله. گل خورده هر تیمی رو به باز شدن و حمله کردن وادار میکنه. بنابراین بهترین استراتژی ممکن حمله است و نترسیدن و نترسوندن بازیکنای پرسپولیسه.  تو فوتبال ایران آلومینیوم خطیبی بهترین نمونه یک تیم نترسه و فولاد نکونام بدترین نمونه یه تیم ترسوست. هیشکی مربی ترسو و محتاطو دوست نداره. مربی ترسو تیمو ترسو میکنه و زنجیر میبنده به پای بازیکناش.
  • لنگ قرمز IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    مومصنوعیی اتوبوسیها جام آسیا که پرید خواب این دوتا جامو باید ببینید
  • آنالیزور DE ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    خیلی باحاله این دلالممدی ! تا مشاور وزیر و آقای فدراسیون نشین شد رئیس هیئت مدیره لنگ ، آقا دلال مدعی ۳ تا جام شده ! بیا هرسه تاش واسه تو
  • صابر IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    دوباره تعریف و تمجید و گنده کردن یحیی توسط خبرنگاران معلوم الحال خبرورزشی .همونها که یک صفحه خبرورزشی رو اختصاص میدادند به تعریف و تمجید از ضربات عادی محمد پروین تو بازی های والیبال دوستانه تو طرشت زمان مدیرعاملی حبیب کاشانی هم هر روز ناهار خدمت حاج حبیب بودند
    • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      والا یه فصله که تمام سایت ها از شاح فرهاد تون دارن تعریف تمجید می‌کنند. ما بازی رو از فجر بردیم با داشتن 80 درصد توپ زمین یححی رو. کوبیدن! تو مشهد به با پدیده مساوی کردیم با داشتن مالکیت 80 درصدی تو زمین خراب واشتباه داوری یحیی رو کوبیدن بازی با هوادر بازی 2 بر یک باخته رو که یک. گلش با دست زده شد مساوی کردیم دوباره حمله کردن ولی هیچکی نگفت آقا یحیی دمت گرم سپاهان بردی گل گهر بردی ذوب بردی فولاد بردی! تنها بازی که قبول دارم پرسپوليس بد بود بازی با آلمینیوم بود که تو همون روز بد گل آلمینیوم با خطا روی سیامک بود ولی به هر حال باختیم و دور برگشت انشالله همه رو از دم درو میکنیم وجشن دبل هتریک رو تو شیراز میگیریم. توجه همه رو به تاکتیکی ترین گل تاریخ جام حذفی جلب میکنم گل سوم پرسپوليس به ذوب آهن تیکی تاکا جلوش کم آورد. ممنون واسه همه چیز آقا یحیی و کادرش مرحبا.
  • پرسپولیس لیورپول ایران IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    معلومه که خواب جام رو میبینه😂😂😂😂😂😂
  • سرخ IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    باشه کیسه کشا شما راست میگید گل محمدی بد فرناز پودری خوب🤣🤣🤣🤣🤣😂😂
  • محسن IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    با تخلفایی که کردن بایدم ده تا جام بگیره.غیرقانونی بازی دادن تاجیک ها. بدهی پدیده. بدهی اوساگونا .سازمان لیگ فاسد.خادم لنگیا.باباحمید.بدهی رو ایندفه از کمیته دادن حتما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی