نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کریستیانو رونالدو (بهترین گلزن ملی تاریخ)؛ بهترین‌های فیفا ۲۰۲۱ (The Best)
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی و باتجربه دنیای فوتبال در آستانه ۳۷ سالگی هم خیال بازنشستگی ندارد و این را در مراسم بهترین‌های فیفا هم اعلام کرد.

زدن رکورد علی دایی در سال ۲۰۲۱ و رسیدن به ۱۱۵ گل ملی برای کریستیانو رونالدو از این سال، سالی خاطره‌انگیز ساخت و به همین دلیل هم جایزه ویژه‌ای فیفا در سوئیس به فوق‌ستاره تیم ملی پرتغال و بازیکن فعلی منچستریونایتد اهدا کرد.

رونالدو که تنها بازیکن حاضر در مراسمی بود که بخش بزرگی از آن به صورت مجازی برگزار می‌شد، پس از دریافت این جایزه ویژه گفت: «از هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم به خصوص در تیم ملی. واقعاً احساس غرور می‌کنم. این یک جایزه خاص است. من برای فیفا خیلی احترام قائل هستم. از خانواده‌ام، همسرم و فرزندانم تشکر می‌کنم. دریافت این جایزه یک موفقیت بزرگ است. تبدیل شدن به بهترین گلزن تمامی ادوار به همراه تیم ملی یک افتخار بزرگ است. من از ۵ سالگی فوتبال بازی می‌کنم و از زمانی که روی زمین چمن قدم گذاشتم از فوتبال بازی کردن لذت برده‌ام و همین موضوع انگیزه‌ام برای ادامه دادن به این کار بود. در این مدت اما سخت کار و تلاش کردم. من عاشق فوتبال هستم و باز هم می‌خواهم بازی کنم. می‌خواهم ۴ یا ۵ سال دیگر هم بازی کنم. به نظرم همه چیز به قدرت روانی شما بستگی دارد. البته اگر با بدن‌تان خوب رفتار کنید و مراقبش باشید، او هم به خوبی جواب‌تان را می‌دهد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نانکلی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    اسطوره ما علی دایی بزرگترین فوتبالیست دنیاست ما الانهم به این گل سرخ ایران واسطوره پرسپولیسی افتخار میکنیم علی آقا خیلی آقایی
    • ناشناس IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      اشتباهی مثبت دادم
    • بابا مسعود IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      بنیادش مهمه که ریشه و بنیادش آبی و استقلالی بوده ... پیروزی هیچوقت هیچی نبود ، اگه بابا مسعود نبود پیروزی الان تیم سوم پایتخت هم واسش زیادی بود ، شما تاابد ننگ بابا مسعود رو پیشونیتون هست
  • کوهمره_جروق IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    پنالدوی حقه چه احساسی میتونه داشته باشه
  • طرفدارپرپاقرص رونالدو IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    خواهشا ازفوتبال دست نکش من ارزو دارم تورو ببینم در اینده پس لطفا دست نکش ازفوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی