۶
رامین رضاییان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه السیلیه قطر دلیل فسخ قرارداد رامین رضاییان مدافع ایرانی‌اش را اعلام کرد.

رسانه های قطر از روز گذشته از جدایی رامین رضاییان مدافع ایرانی السیلیه از این تیم خبر دادند.

امروز نشریه «الرایه» معتبرترین روزنامه قطری دلیل جدایی این مدافع ایرانی را اعلام کرد و نوشت: باشگاه السیلیه به دلیل عملکرد ضعیف و افت شدید رامین رضاییان قرارداد این بازیکن ایرانی را فسخ کرد. این عملکرد نامطلوب مدافع ایرانی درحالی است که تیم در شرایط بدی قرار دارد و قعرنشین لیگ است.

طبق گزارش های رسیده باشگاه السیلیه با محمود مواس سوری و محمود المرضی اردنی برای جانشینی رضاییان در ترکیب تیم وارد مذاکره شده است.

عملکرد ضعیف رامین رضاییان باعث شده تا تیم قعرجدولی السیلیه قرارداد این بازیکن را فسخ کند. این درحالی است که گفته می شود پرسپولیس به دنبال برگردان این بازیکن به جمع بازیکنان تیمش است.

قرارداد لژیونر پرسپولیسی چرا فسخ شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    برای تخریب رامین رضاییان و نه پیوستن او به پرسپولیس همه نا مردان عا لم دست به یکی کرده اند . رامین هم اکنون هم بهترین دفاع راست ایران و آسیاست و تخریب دشمنانش فقط و قفط ارزش اورا نزد هوا داران پرسپولیس بالا تر می برد . این مطلب هم در جهت تخریب رامین رضاییان نوشته شده است . شما این را اطلاع رسانی میدانید یا سوزش رسانی ودل نگرانی حضور این بازیکن در تیم پرسپولیس؟
    • صامت IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      رامین اگررامین بود که الدحیل ولش نمیکرد.رامین ارتیم ملی کنارگکذاشته شد ه .وهیچ انگیزه ای ندارد.سنش هم بالارفته وهمان رامین نیست.شیری وسیامک سرشارازانگیزه اند چون امیدبه دعوت بع تبم ملی دارند.نعش این دوتاازرامین بهتره .تازه اگررامین ازلحاظ فنید همان ارمین ۴سال پیش باشه بازهم به دردنمیخوره.پرازحاتشیه ست رامین .تیم رابه هم میریزه.راین اگربه دردمیخوردبرانکوولش نمیکرد.هنوزیادمان نرفته بامبول ترکیه رفتنش
    • اا IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      حتما کار دشمن و معاندینه
  • کامی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    بازیکنی که لیگه درپیته قطر نتونه موفق بشه میخاد بیاد ایران بازی کنه سطحه لیگه ایران خیلی بالاتر از قطره نه از لحاظه امکانات از لحاظه سرعتو تکنیک میگم رفته اونجا بازی کرده کندشده تنبل شده بدرده پرسپولیس نمیخوره همچین بازیکنی
  • پرسپولیسی صد اتیشه IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    رامین حاضر شده کلی پول بده به دلال که بیاد برا تیم قهرمان بازی کنه . بنظرم جذبش اشتباهه
  • ناصر IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    ازون اولش هم هیچی نبود.تیمی که ته جدوله اینو نمیخواداونوقت یحیی میخوادش!!!! یحیی جان خریدت مثل رضا اسدی نباشه ها!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی