نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
۱۰ |
۴
۵ بازیکن کرونایی استقلال مشخص شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسامی ۵ بازیکن استقلال که مبتلا به ویروس کرونا شدند، مشخص شد.

باشگاه استقلال دیروز (دوشنبه) اعلام کرد که نتیجه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر تیم فوتبال استقلال مثبت شده است.

به همین علت، نشست خبری فرهاد مجیدی پیش از بازی با پیکان به دلیل شرایط ویژه رخ داده، برگزار نشد و در ادامه نیز با تایید سازمان لیگ، دیدار دو تیم استقلال و پیکان در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی لغو شد.

شب گذشته (دوشنبه) سعید فتاحی، نماینده باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره تعداد افراد مبتلا به کرونا توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد که ۱۷ تن از بازیکنان تیم استقلال و یک نفر از اعضای کادر فنی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

با این حال طبق پیگیری‌ها اسامی ۵ بازیکن تیم فوتبال استقلال که مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند، مشخص شد. بر این اساس کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، سیاوش یزدانی و روزبه چشمی از جمله افرادی هستند که میان بازیکنان استقلال به کرونا مبتلا شده‌اند.

نام افراد دیگری که در استقلال مبتلا به کرونا شده‌اند، مشخص نشده و مسئولان سازمان لیگ نیز بر این باور هستند که اسامی متبلایان محرمانه است و نباید منتشر شود! این در حالی است که در فوتبال دنیا و در میان بازیکنان مطرح و حرفه‌ای فوتبال، اسامی بازیکنان مبتلا به کرونا در تیم‌ها به طور کامل مشخص شده و در این رابطه شفاف‌سازی می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    در این فوتبال را بتون بریزید که یک تیم سوگولی تصمیم گیرنده ان هست!!!!!!!!!!! 5 نفر کرونا گرفتد .بازی را لغو کردند. تیم حکومتی یعنی این!!!!! بی جهت به دیگران تهمت نزنید . پارسال هم پارس جنوبی را این مدلی نابود کردند. کل فدراسیون فوتبال وزارت ورزش کمیته انظباتی همه در اختیار استقلال هست...الان کمیته اخلاق و انظباتی کجا تشریف دارند. چرا پیکان باید قربانی شود . 5 نه 10بازیکن پیکان کرونا می گرفتند . ایا فدراسیون بازی استقلال را لغو می کرد. مجیدی قبول می کرد!!!!!!همین فدراسیون پارسال بازی سپاهان پرسپولیس را عمدا قبل دربی برگزار کرد . دربی برگشت بازی عقب افتاده استقلال را چرا برگزار نکرد. بوی بی قانونی در فوتبال ایران به نفع یک تیم خاص مشام ادم را ناراحت می کند!!! استقلال 10 ساله با این مدلی نمی تواند کاپ بگیرید . اقایان باز زور الکی می زنند تا استقلال با امتیاز معیشتی روزگار بگذراند. در قضیه پاتوسی کجا بودید. چرا 3بر0 نکردید!! فدراسیون ابی!!!!!!!!!
  • شمسعلی GB ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    کرونای استقلالیها چون از اساس دروغ است خودشان هم نمی دانند اسامی چند نفر را اعلام کنند که شری برایشان درست نشود فقط امیدوارم اگر راست است مرادمند و یزدانی بینشان باشند که به تیم ملی دعوت نشوند
    • :) IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      تادوروز پیش ک میگفتید ویس آقای اهل کنعان از طرف سیاوشه!ک خودش فیکس شه حالا الان میگید.....شفا تون بده
  • تیر غیب US ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    با درود،نکته اینجاست که به غیر از این 5 نفر کروناییِ دیگری موجود نیست.از ابتدا هم موضوع معلوم بود.مگر اعلام نکردند که هر سه دروازه بان خود را به واسطهء کرونا از دست داده اند؟ یعنی رشید هم در منزل کرونا گرفته؟!دروغ پشت دروغ فتاحی هم حرفی برای گفتن ندارد و در توجیه خود از سازمان لیگ مایه میگذارد.سازمان لیگی که خود بازیکنان بیمار استقلال را 12 نفر اعلام کرده پس استقلال باید بازی را انجام میداد.سری کردن نام بازیکنان کرونایی هم بامبول جدید است.مطلب اینجاست که این رسواییِ اعظم بساط فوتبال کشور است.چه کسانی که معترضند و چه کسانی که سکوت کرده و یا به اعتبار سازمان لیگ خود را محق اعلام میکنند همه خبر داریم استقلال فوتبال کشور را به مجلس بالماسکه تبدیل کرده و برای کسب جام جعلی از هیچگونه فسادی کوتاهی نخواهد کرد.حامیان استقلال برای لوث کردن موفقیت های پرسپولیس نیازمند کسب عنوان هستند تا بلکه هواداران خود را فریب داده بگویند"دیدید وزیر رفت پرسپولیس ساقط شد" بنا بر این همه حیثیت خود را برای قهرمان سازی استقلال هزینه کرده و میکنند.باقی داستان برای همه روشن است
  • :) IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    پرسپولیسی ها!ممنون که قبل از خودمون پیگیر هستید 😂چند تاکامنت بالا لطفا بکشید بیرون 😏
  • محمدطاها IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    ادمین خبر درست و واقعی رو بذار لطفااا..تعداد بازیکنان کرونایی استقلال پنج‌ تا نیست تقریبا کل تیم مبتلا شدن، اسامی تمام بازیکنان کرونایی استقلال تو فضای مجازی هم منتشر شد اونوقت چجوری میگی اسامی پنج‌ نفر به کرونا مشخص شد..
  • سیدرضا IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    یکی بیاد این آقارو بگیره ، حکایت همون شقیقه هستو باد هوا!! یک فیلم کمیک تراژدیک تخیلی درام مذهبی تاریخی وحالا جنایی؟!بعداز خوندن کامنتهای فکاهی یکی دو نونهال دهه نود خبر در مورد رانندگی قتل اعدام !؟؟؟ نوبت آدم بزرگای فوتبال شد دنبال بازرس لولو باشن که پیدا کنه هانی باله استقلال رو . استقلال اعلام میکنه بازیکناش کرونا دارن ،میشه تیم حکومتی و یارانه امتیازی و....اسکی کردن قرمزا . بسوزه پدر تجربه که با کوچکترین نشونه گوشی دستشون میاد که یکی داره زیرآبی میره ، سریع داستان سرایی میکننو این نوباوگان دهه نود هم باید تخلیه بشن ، بدوبدو میان اینجا و قلی میشن و ابی ،معر میگن و لیچار میبافن . استقلال مثل تیمهای دیگه در لیگ شرکت میکنه مثل بولدوزر رد میشه از روی تیمهای لیگ که بدترین نتیجه براشون یک امتیاز تقدیمی داورها به حریفان بوده از گل سالم مطهری به فجر گرفته تا، پنالتی های آشکار و تایید شده کارشناسهای داوری در دربی وجلوی صنعت نفت ، میشه جنایتکار که چرا همشریهای ما باعث شدگ بعداز بازی کرونا بگیرن بلزیکنها
    • ابرام US ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      تو دیگه کی هستی ؟
    • ... IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      این سیدرضا از اون فسیلهاست که بقیه رو نونهال میدونه.
  • صادق IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    دیگر شک نکنید که مه و آبر و آسمان و کمیته و فدراسیون جمع شدند که استقلال قهرمان شود .سری چه واژه عجیبی در فوتبال خاک بر سر سازمان لیگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی