نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سیروس دین محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک اسبق تیم ملی گفت: کسانی که در عرصه رسانه زحمت می‌کشند در واقع به خیلی‌ها لطف می‌کنند. امیدوارم رسانه‌ها در مورد خیلی‌ها واقعیت‌هایشان را بنویسند.

شب گذشته دراگان اسکوچیچ در برنامه فوتبال برتر مدعی شد رسانه‌ها صحبت‌های او را با رسانه پرتغالی اشتباه ترجمه کردند. او مدعی شد: من صحبتی را در رسانه‌ها مطرح می‌کنم و بعضی از رسانه‌ها در ایران حرف‌های من را طور دیگری مخابره کردند و فکر می‌کنم واکنش مهدی طارمی هم مربوط به چنین ماجرایی بود. در این ارتباط سیروس دین محمدی بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی ایران حرف های تازه ای دارد که در زیر می‌خوانید.

*آقای اسکوچیچ! زمانی که سوالی از شما می‌پرسند می‌توانید به آن سوال جواب ندهید. خیلی از خبرنگاران از من هم سوالاتی می‌پرسند ولی اگر نخواهم، پاسخ می‌دهم سوال بعدی. فکر می‌کنم در این جواب یک جمله‌ای من خیلی حرف‌ها باشد.

*اسکوچیچ! همین رسانه‌ها شما را اسکوچیچ کردند. بعضی مواقع برخی گمنام می‌شوند ولی رسانه ها به آنها کمک می‌کنند. صادقانه می‌گویم برخی مربیان را همین رسانه‌ها بزرگ کردند. شاید اگر خبرنگاران و رسانه‌ها نبودند خیلی‌ها اصلا مربی نمی‌شدند.

آقای اسکوچیچ! فراموش نکن با همین رسانه ها به همه جا رسیدی/ اگر خبرنگاران نبودند خیلی ها مربی نمی شدند

*مثال می‌زنم، حمید علیدوستی، او کسی بود که اگر رسانه‌ها به او بیشتر می‌پرداختند شاید حالا حالاها در فوتبال ایران مربیگری می‌کرد ولی حمایتی از او صورت نگرفت. یکسری مربیان را رسانه‌ها کمک می‌کنند و در چشم هستند وگرنه خیلی زود از عرصه کنار می‌روند.

*کسانی که در عرصه رسانه زحمت می‌کشند در واقع به خیلی‌ها لطف می‌کنند. این یک واقعیت است که باید به زبان آورد. امیدوارم رسانه‌ها در مورد خیلی‌ها واقعیت‌هایشان را بنویسند. مردم ما همیشه با هوش هستند، الان همه جا نرم افزار تلگرام و واتس آپ وجود دارد. قدیم فقط شبکه یک بود و ورزش و مردم. مثلا بازیکن فلان تیم یک شوت می‌زند که از 10 متری تیر دروازه رد می‌شود اما در رسانه‌ها می‌نویسند بازیکن شوت خوبی زد. به نظرم باید انصاف را در مورد رسانه‌ها رعایت و گذشته را فراموش نکرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    واقعاً در حیرتم از این همه پررویی! اینکه اسکوچیج مربی خوبی هست یا نه به کنار! اما آخه اوایل انتخاب اسکوچیچ کی از این بدبخت فلک‌زده حمایت کرد که حالا بتونه مدعی باشه؟
    • اشکان IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      مشکل دقیقاً همین بدبخت و فلک زده بودنشه وگرنه شارلاتانهایی که ۸ سال با حقه بازی سر فوتبال این مملکت رو گول مالیدن، شیرین اومدن و شیرین رفتن ! چرا؟ چون فهمیدن اینجا سربزیر باشی لهت می‌کنن حتی اگه بهترین نتایج رو بگیری ولی برعکس با زبون همچین بپر به افرادی که ازت انتقاد می‌کنن، همچین سر و صدا کن باش که اصلا بترسن یه سوال معمولی ازت بپرسن! اونوقته که میبینی با باختات هم برات هورا میکشن و تعریف تمجیدت می‌کنن چون جرات انتقاد رو ازشون گرفتی!! و نکته بدتر اینکه فقط هم در فوتبال این جوری نیس!!!
  • امیر IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    اخه آقای دین محمدی شما الان بودی چه نتیجه بهتری می گرفتی ؟ یه جوری حرف میزنی انگار الان ۲ بار قهرمان جام جهانی و جام ملت های آسیا ما و کردی ، فازت چیه؟
  • اشکان IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    جناب سیروس خان ادب و احترام رو یاد بگیر مربی تیم ملی اسکوچیچ علوم ارتباطات خونده و از من شما بهتر رسانه رو میشناسه ایشون به هیچ عنوان توهین یا بی ادبی به رسانه ها نکردن کاش امثال شما یاد بگیرن کمتر جوگیرشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی