ناراحتی لواندوفسکی از مسی/ از او بپرسید چرا به من رأی نداده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرد سال فوتبال جهان از اینکه لیونل مسی با وجود حرف‌هایی که مدتی پیش زده بود به او رای نداده متعجب است.

روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۱ از نگاه از اینکه لیونل مسی در انتخاب بهترین‌ها به او رای نداده است واکنش نشان داد.

بعد از پایان مراسم بهترین‌ها مطابق هر سال آراء کاپیتان‌های تیم ملی منتشر شد که در پی این انتشار مشخص شد که لیونل مسی در بین سه انتخاب اول خود نام لواندوفسکی را ننوشته است.

اما لواندوفسکی جزو سه انتخاب خود نام لیونل مسی را نوشته بود. این اتفاق به این دلیل عجیب است مسی مدتی پیش و در مراسم دریافت توپ طلای فرانس فوتبال گفته بود که لواندوفسکی در یک سال گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و اینکه حقش است یک جایزه دریافت کند. ستاره لهستانی بایرن مونیخ در پاسخ به خبرنگارانی که از و در مورد رای ندادن مسی به او پرسیدند اینطور گفت: «من کار اشتباهی انجام ندادم که او از دستم عصبانی باشد.»

لواندوفسکی در ادامه گفت: «از صحبت‌هایی که مسی در آن زمان در موردم داشت، خوشحال شدم هر چند که حالا شرایط کمی فرق دارد. حرف‌های دلنشینی بودند. اما حالا در مورد انتخابش بهتر است از خودش بپرسید که چرا به من رای نداده. فکر نمی‌کنم که از دست من عصبانی باشد. مگر اینکه از نظر ورزشی از من عصبانی باشد. به هر حال من رأی دوم خودم را به او دادم اما او چنین کاری نکرد.

مسی در سه رای خود برای انتخاب بهترین‌های فیفا نیمار، امباپه و بنزما را انتخاب کرده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یییق IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    چون خودخواهه !..
    • PSG IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      مگه زوره که به لوادندو...رأی بده اگه اون به مسی رأی داده این رو همه جهان میدونندداما نکته مهم اینه که یک تنه مسی بارسا رو قهرمان جام حذفی اسپانیا کرد تا بود بارسا صدر جدول بود آرژانتین رو حقیقتا حساب کنیم تأثیر گذار ترین بازیکن تیم بود و در جام ملتهای آمریکا بیشترین دریبل کمترین پاس اشتباه بهترین گرداننده تیم ملی آرژانتین و آقای گل جام ملتهای آمریکا و برنده کفش طلا و با بیشترین پاس گل و در مجموع در هر بازی سیصد متر در آرژانتین بیشتر دوندگی داشته مسی از بارسا اخراج شد حتی گفت با نصف مزد حاضرم بمونم که لاپرتا و هم‌تیمی عقده ای دفاع چپ بارسا سبب نارضایتی مسی شدند که پیشنهاد فروش مسی و خرید دیگر بازیکنان رو به لاپرتا داده بود و مسی در جهان جزء سه اعجوبه دنیا هست اگر از ناحیه سر ضعف داره و میگن پای راستش ضعیفه باز هم هفت توپ طلا داره در نظر بگیریم اگر از ناحیه سر قوی بود که به قد کینگ مسی خیلی زربه سر نمیخوره و یک امر عادی محسوب میشه با وجود همه اینها فوتبال بدون مسی اصلا لذت نداره من شخصاً طرف دار کهکشانی های مادرید هستم اما واقعیت رو انسان باید قبول کنه سرعت تصمیم گیری و دریبل و پاس گل
  • سعید IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    بازدم رونالدوگرم که رایهاش منصفانه بودند
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    این هم از باطن کثیف و پلید مسی که نزده همه به تدریج داره نمایان میشه
  • رهناک IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    مسی بی شعور مسی عوضی مسی خائن
    • آندرس ❤️ IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      خائن خودتی و قیافه لجن کشیده ات چه خیانتی کرده؟ هر کسی حق داره به اونی که دوست داره رای بده به تو امثال لوا ربطی ندارد حسود های بی مصرف چشم ندارین موفقیت آندرس را ببین،چشمتون کور بشه 😐 یک بار دیگر به آندرس توهین کردی با من طرفی لعنتی
  • Dirin dirin IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    اگه به امباپه و نیمار رای نمی‌داد دیگه بهش پاس نمیدادن
    • رضا IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      خخخخخخخخخخ آره ديگه هر کسی به‌ فکر خودشه ولی‌ خيلي جوکی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی