حسین کلانی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران درباره پیشنهادی که برای حضور در کمیته فنی فدراسیون فوتبال دریافت کرده است، گفت: کمیته فنی جای متخصصان است و من در جایگاهی نیستم که بخواهم آنجا مفید باشم.

حسین کلانی از پیشکسوتان فوتبال کشور همچنان اعتقاد دارد که کارشناس خبره فوتبال نیست و نمی تواند پست یا سمت خاصی را قبول کند. آخرین مصاحبه کلانی را در زیر می‌خوانید:

*عزیزی خادم باز هم با من صحبت کرد و گفت که حتماً در کمیته فنی باشم. همان جا به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کردم به دلایل خاصی که دارم نمی‌توانم حضور فعالی در کمیته فنی داشته باشم. سن و سال من اجازه حضور فعال در این کمیته را نمی‌دهد.

*من واقعاً کارشناس ویژه‌ای برای فوتبال ملی و باشگاهی نیستم که بخواهیم آنالیز جامع و کاملی درباره عملکرد آنها داشته باشم. این جایگاه باید برای متخصصان امور فنی باشد نه من که فقط کسوت دارم. من از لطف مجموعه فدراسیون و ادبیات بسیار ویژه‌ای که به کار بردند تشکر می‌کنم اما حضورم هیچ کمکی به فوتبال ملی نمی‌کند و از آنها عذرخواهی کردم.

*من هرچه می گویم بابت اطلاعاتی است که از رسانه‌های محترم می‌گیرم و به همین خاطر در جایگاهی نیستم که قضاوت کنم. فقط سوالاتی دارم که چرا باید سال‌ها مشکلات ملی و باشگاهی سر جای خودش بماند. تاج در دوران ریاست خود نشان داد برای حل مشکل تلاش می‌کند اما چرا کار اساسی برای پایان دادن به این مشکلات رقم نخورد؟

*درباره انتقادات از بیژن ذوالفقار نسب به دلیل بی اطلاعی از مشکلات باشگاه پرسپولیس باید بگویم ذوالفقار نسب هم مثل من اطلاعاتش را از اطرافیان می‌گیرد و باید به او وقت داد تا اطلاعات خود از پرسپولیس را به روز رسانی کند! من از او گلایه‌ای ندارم چون مشاور وزیر است و وزیر ورزش نیز مداوم می‌گفت که پیگیر ماجرا شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    خنثی ترین و بی خاصیت ترین عضو هییت مدیره ذوالفقارنسب بی اطلاع است
  • علی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    درود به شرف و وجدانت ای کاش تو این سیستم فقط 20 تا آدم مثل تو وجود داشت
  • یاور GB ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    جای تعجب و خوشحالی داره که یک نفر دیگه هم در وطن ما گفت : تخصص لازم برای رسیدن به یک جایگاه و سمت خاص رو نداره و از قبول مسئولیت اجتناب کرد.این یعنی تعهد.
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    ای کاش همه پیروزی‌چی‌ها، ادب و متانت رو از شما یاد بگیرن، البته منظورم امثال قلیچ، سپهر حیدری، شیث رضایی و افشین پیروانی نیست، چون اینا کلا درست نمی‌شن هیچوقت
  • کیسه کشای حقیر و آدم فروش بدبخت IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    کاش میتوانستم حرف دلم رابنویسم و پخش بشود
  • مجتبی محمدنژاد IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    کاش تمام مسئولين کشوری و تمام مسئولین و مدیران کشور مانند شما آقای کلانی یه مقدار شرف و تعهد به این مملکت داشتن و عاشق پست و سمت و مفتخوری نبودن،ای کاش توی این وضعیت مملکت و وضعیت فوتبالمان تعدادی انسان شریف مانند شما داشتیم که اگر در کاری تخصص ندارن این جرأت و شهامت مثال زدنی شما رو داشتن و میگفتن که ما هم نداریم و پستی رو قبول نمیکنیم،قابل توجه مدیران مفتخوری که فقط در پرسپولیس بخاطر پول و ریاست باشگاه رو با بیسوادی خودشون دچار مشکلات عمده ای کردن و خیلی راحت هم بدون اینکه بازخواست شوند رفتند و فقط مشکلات پرسپولیس رو بیش از پیش کردن،ما طرفداران که از آنها نمیگذریم،انشاالله که خدا هم از آنها نگذرد،چون با دل میلیونها هوادار باشگاه بازی کردن و دل هوادارها رو شکستن،خدا لعنتشان کنه،و خدا به شما آقای کلانی عزت و تندرستی بده
    • کیسه IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      چه حرفهایی میزنی مگر میشه همه مثل آقای کلانی اعتراف کنه که نمیتوانم این سمت رو قبول کنم. پس کی قراردادهای میلبونی مثل اقای تاج ببنده وکلی خسارت وارد کنه. درکل اگه این دست اقایون( مثل تاج) نباشندکه هیچی سرجایش نیست. میخواهی قحط الرجال راه بندازی بگو
  • morteza IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    خداوکیلی عمو بیژن تو چه کمکی میتونی به پرسپولیس بکنی؟ خب خاکپور که از همه شماها بهتر بود ولی گفت من نمیتونم مثل مرد. وجدانا تو چه کمکی میتونی بکنی؟
  • ابوالفضل IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    آقای کلانی هم خبره است و هم می تواند کمک حال فوتبال باشد اما میداند در این سیستم جایی برای متخصصین و متعهدین وجود ندارد.
  • وحید IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    فوتبال ایران شده کیسه اشرفی آقایون یه روز خاکپور یه روز استیلی یه روز مهدوی کیا هر روز یکی میاد چند صد میلیون برمی‌داره و میره. اما کو کار پایه و ساختن استعدادهای ناب و نتایج عالی خوب خوبش درخشان بود ک پنج تا صغر سنی داشت حالا بماند بقیشون‌.
  • Farid US ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    Faghat omidvaram yeksery yad begirand
  • دم خروس IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    میخوای بگی خیلی صادقی؟پس چجور تو هر ماجرایی به همه می پری ونظر میدی!وهیچکسو قبول نداری آقای کراواتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی