نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پخش مستقیم بازی‌های تیم ملی بانوان ایران با گزارشگر زن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال بانوان ایران با تیم‌های هند، چین و چین تایپه در جام ملت های آسیا هم‌گروه است.

تیم ملی بانوان فوتبال ایران برای مسابقات جام ملت های آسیا راهی هند شده است. در همین خصوص، مهدی آذرمکان در گفت و گو با رادیو ورزش توضیحاتی درباره جزئیات پخش مستقیم این مسابقات گفت: برای حضور هر چه قدرتمندتر تیم ملی فوتبال بانوان جمهوری اسلامی در مسابقات جام ملت‌های آسیا (هندوستان ۲۰۲۲) شبکه رادیویی ورزش تدارک ویژه‌ای را دیده است.

مدیر شبکه رادیویی ورزش با اشاره به تاریخ سازشدن حضور تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در این دوره از مسابقات و لزوم حمایت از ورزش بانوان گفت: رادیو ورزش با پخش زنده این مسابقات و ارائه برنامه‌های تحلیلی گامی در جهت تقویت تیم‌های ملی بانوان ایران اسلامی بر خواهد داشت.

آذرمکان تاکید کرد: از آنجایی که یک گزارشگر خانم تیم ملی فوتبال بانوان را در هندوستان همراهی می‌کند، امیدواریم پوشش مناسب رسانه‌ای و انگیزه‌بخش برای حضور غیور زنان ورزشکار ایران در این مسابقات فراهم آید.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران با تیم‌های هند، چین و چین تایپه در این رقابت‌ها هم‌ گروه است؛ مسابقات جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا از ۳۰ دی تا ۱۷ بهمن ماه برگزار می‌شود و این مسابقات به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش و نرم‌افزار کاربردی ایرانصدا پخش خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    پخش تلویزیونی چطور؟! نکنه گناه کبیره باشه !!
  • صادق IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    فینیش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی