مهدی تارتار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تارتار با انتشار یک پست اینستاگرامی به جنجال هواداران استقلال واکنش نشان داد.

پس از شکست ذوب آهن مقابل پرسپولیس، صفحات مجازی هواداران استقلال جنجال‌های زیادی را پیرامون باخت تیم تحت هدایت تارتار به سرخپوشان پایتخت به وجود آوردند و با طرح یک اتهام عجیب، سرمربی ذوب آهن را متهم به باخت تعمدی کردند.

حالا مهدی تارتار در اینستاگرام خود نوشته که پاسخ به این جنجال‌ها در شأن او نیست و او اتهام زنندگان را به خدا واگذار می‌کند.

نکته جالب اینکه شکست ذوب آهن با تارتار مقابل پرسپولیس در حالی رقم خورد که سبزپوشان اصفهانی در دو سال گذشته مقابل تیم گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی در فولادشهر بازنده بودند و یک بار ۳-۰ و بار دیگر ۲-۱ به پرسپولیس باختند.

همچنین مهدی تارتار در کارنامه خود سه پیروزی بزرگ مقابل پرسپولیس دارد. او در لیگ سیزدهم با کسب پیروزی ۱-۰ برابر شاگردان تارتار با گسترش فولاد، موفق شد قهرمانی را از سرخپوشان پایتخت بگیرد. همچنین یک بار تارتار به عنوان سرمربی تیم داماش با ارائه نمایشی مطلوب در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس را ۲-۱ شکست داد و کار تا جایی پیش رفت که بازی به دلیل شعار هواداران پرسپولیس متوقف شد و کمیته انضباطی حکم ۳-۰ به نفع داماش را صادر کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس همچنین با نفت مسجدسلیمان موفق شد پرسپولیس تحت هدایت گابریل کالدرون را در ورزشگاه آزادی شکست دهد که این نتیجه، شعار هواداران پرسپولیس علیه سرمربی آرژانتینی را به دنبال داشت.

به عبارتی در دهه ۱۳۹۰ سه بار پرسپولیس را شکست داده و حالا در نیم فصل دوم با ذوب آهن به دنبال چهارمین پیروزی خود خواهد بود.

عکس| واکنش تارتار به اتهام‌های جنجالی بعد از باخت مقابل پرسپولیس!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    فقط کافیه بازی ذوب آهن مقابل پرسپولیس حکومتی در لیگ برتر ببینید. بعد از اشتباه فاحش دروازه بان ذوب آهن فکر م یکنم دقیقه 60:18 باشه که دروازه بان وقتی میره داخل دروازه که توپ رو بگیره و در همون حال از گوشه دوربین ها نشون میدن که در حال خندیدنه. فقط نمی دونم چرا کمیته اخلاق به این بازی ورود نکرد و واقعا درخواست داریم کمیته اخلاق این بازیکن رو به کمیته اخلاق دعوت کنه و علت خندش رو بپرسه.
    • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      کمیته اخلاق باید به نحوه گل خوردن کرمانشاهی دروازبان پیکان و فراهانی دروازبان پدیده گل های مفت از کیسه خوردن باید ورود کنه چه دلیلی داره شریفات به راحتی اون پنالتی مسخره با آلومینوم به کیسه بده در صورتی اون صحنه هیچ موقعیت خطرناک نداشت یا ما هم بلدیم بدتر از انگ‌بزنیم مثل تیم عنایتی سید عباسی راحتی به کیسه راه دادن
    • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      یه چیزی هست به نام خنده تلخ میدونستی اصلا؟
    • پیام IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
      کیسه متوهم خنده نبود لبخند تلخ بود
  • کیسه کش متوهم IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    هواداران پیچ فیک کیسه و شله زرد با پیچ های فیک با ریختن پیچ تارتار بهش تهمت افترا میزنند سوال از کیسه کش ها کیسه ده سال به علت نتایج ضعیف رنگ‌جام و قهرمانی نمی ببینند اگه به حرف اونها باشه مربیان کیسه در این ده سال به دلیل تباتی کیسه قهرمان نکردن یا وقتی در پنج سال اخیر همه تیم های لیگ برتری از جمله کیسه و سه پاهان فولاد و گل گهر بزرگتر از ذوب آهن به پرسپولیس باختند تبانی بود؟؟!!!! کیسه و شله زرد پنج سال از عهده پرسپولیس برنیامدن توقع دارن تارتار جلوی برد و قهرمانی پرسپولیس بگیره ؟؟!!!
  • 6 IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    امان از کیسه ای متوهم جام ندار!
  • پارسه IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    تارتار تو ۱۰ سال اخیر ۳ تا برد مقابل پرسپولیس داره استقلال تو ۱۰ سال اخیر ۲ تا برد(۳-۲ سال ۹۵) ( ۱- ۰ سال ۹۶). هرجور حساب می کنم احتمال تبانی استقلال باهامون بیشتر از تارتار هست. احتمالا استقلالی ها از این شاکی هستند که تارتار داره تو شکست خوردن از سرورشون باهاشون رقابت می کنه.
  • کیسه کش منفور GB ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    آقای تار تار بمان و هی به پرسپولیس بباز تا تیم سپاه و آجرلو حرص بخورد و اذیت شوند امیدوارم هر تیمی هستی موفق باشی ولی از دق کیسه کشا به پرسولیس ببازی
  • ارتش سرخ IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    اگه نگاهی به لیست تیم های لیگ بندازیم امیرقلعه نوعی؛ کمالوند؛ نکونام؛ سیدعباسی؛ عنایتی؛ خطیبی: و الهامی همگی از تیم کیسه تو تیم های لیگ برتری ستون پنجم کیسه های لجن هستن! درمقابل کل لیگ یک مربی پرسپولیسی داره که اونم خوار چشم گوره های کیسه شده!! اگه به تبانی باشه که شکی نیست کیسه با کل لیگ تبانی داشته بیچاره های عقده جام و سرورتون با وجود اینهمه ستون پنجم خود فروخته با کل لیگ و تبانی هاشون داره جنگ میکنه و به کوری چشم شما هرسال قهرمان میشه
  • حمید IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    اخه عقلم چیز خوبیه والا تهمت زدن بی مدرک به مربی مثل تارتا ر ؟ تارتار مقصر بازیکنا هویج بودن ؟ اونوقت ببازه که چی کیسه های تهمت زن نادان اخه یه چیزی بگید بگنجه اون تیم نفت بدبخت که از شما گل خورد ۳تا کسی بهش تهمت زد با اینکه از شما حقه بازها هر کاری بر میاد .بیخود نگفتن کافر همه را به کیش خود پندارد .این جور کارها فقط شایسته کیسها و زردنبولای عقب مانده هست نه پرسپولیس قهرمان ۵ فصل نیازی به این کارها نداره تیم عاجز کیسه هست که حق گل گوهر بیچاره رو خورد که چی چرا گل گوهر بازیکن بی کیفیت گرفته .یا اون شعله زردهای مارمولک که رو پل ایستادن وبا سنک میخواستند پرسپولیسیها رو بزنن بکشن .تار تار یه مربی شریف وکار بلده واتفاقا پرسپولیس بهترین بازیشو کرد وبرد حقش بود
  • حمید IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    اه خندید چرا اسمتو شرلوک هومز یا نکه کارگاه کجتی اخه شکاک بودن یه چیزه خودشو ادم بزنه به اون راه هم یه چیزه خدمت کیسه محترم عرض کنم که اولا اون خنده نبود وگریه بود اون لبخند تلخ بعد از گل خوردم در اکثر دروازه بانها هست دوما حالا یعنی خندید پس پول گرفته ببازه؟بعدش بخنده که که چیرو ثابت کنه عقل که در بدن نباشه جان در عزابه بی دلیل تهمت میزنید که چه خجالتم خوب چیزیه
  • سجاد خلاف IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    خدایا تو شاهد باش ، که این بنده شما رو نمی‌شناسد و فقط اسم شما رو یدک می‌کشد، آرزویی که تو داری برای رفتن به تیم پیروزی ، فقط درخواب امکان پذیر است ، ومن الله توفیق
  • لنگی سوز IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    آقای تارتار خیلی هاهم شمارو به خدا واگذار میکنن امیدوارم بتونی جوابگوی وجدانت باشی
  • رضا IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    تارتار هم یه لنگی یه حقیره. حالا تو هر تیمی که باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی