پیروزی مس رفسنجان و پاس گرگان در خانه/ شهرداری ارومیه مغلوب سپاهان شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو تیم مس رفسنجان و پاس گرگان با پیروزی خانگی در هفته نوزدهم، انتقام شکست دور رفت را از حریفان گرفتند تا حلقه رقابت تیم‌های میان جدولی تنگ‌تر از گذشته شود.

هفته نوزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه ۲۹ دی‌ ماه ۱۴۰۰) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، تهران (دو دیدار)، گرگان، رفسنجان و ارومیه (دو دیدار) پیگیری می‌شود.

سالن ۹ دی رفسنجان این هفته میزبان دو تیم مس و شهرداری ورامین بود که در نهایت مس توانست با نتیجه سه بر دو، پیروز میدان شود و انتقام شکست ۳ بر یک دور رفت را نیز از شهرداری ورامین بگیرد.

شاگردان اسماعیل بادرنگین در تیم مس در ست‌های دوم، سوم و پنجم به امتیازات ۲۶ بر ۲۴، ۲۶ بر ۲۴ و ۱۵ بر ۱۱ رسیدند تا شهرداری ورامین هم با کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ در ست‌های اول و چهارم، یک امتیاز از این دیدار کسب کنند. مس رفسنجان با این پیروزی، دهمین برد را در کارنامه خود ثبت کرد.

تیم مقاومت یزد بعد از تغییر نام، دو پیروزی متوالی در هفته‌های هفدهم و هجدهم کسب کرد اما در بازی خارج از خانه هفته نوزدهم با نتیجه سه بر یک مقابل پاس گرگان شکست خورد. این تیم تنها در ست دوم موفق به کسب امتیاز ۲۵ بر ۲۱ شد و در ادامه این شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس گرگان بودند که با کسب امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۳۴ بر ۳۲ و ۲۵ بر ۲۳ در ست‌های اول، سوم و چهارم بازی را بردند و شکست سه بر یک هفته ششم را جبران کردند.

با این پیروزی، پاس گرگان نیز همچون فولاد سیرجان ایرانیان، در جدول رده‌بندی ۲۸ امتیازی شد اما نماینده گرگان یک پیروزی کمتر از سیرجانی‌ها در کارنامه دارد.

در حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم نیز سپاهان اصفهان در ارومیه موفق شد، شهرداری این شهر را با نتیحه ۳ بر صفر شکست دهد. شاگردان رحمان محمدی‌راد این جدال دیدنی را ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ به سود خود پایان دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی