نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ضربه سنگین به فلورنتینو پرس/ امباپه در پاری‌سن‌ژرمن می‌ماند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاری‌سن‌ژرمن تدابیر تازه‌ای را برای نگه داشتن کیلیان امباپه به کار گرفته است و احتمال دارد این بازیکن در پاریس ماندنی شود.

گزارش‌ها در فرانسه حاکی از آن است که کیلیان امباپه شاید در پاری‌سن‌ژرمن ماندنی شود و قید رفتن به رئال مادرید را بزند.

با وجود شایعات فراوان در مورد علاقه رئال مادرید به جذب امباپه و عدم تمایل خود این بازیکن به تمدید قرارداد، در این اواخر نشانه‌های دیده شده که می‌تواند به ماندن ستاره فرانسوی در پی‌اس‌جی به مدت دست کم دو فصل منجر شود

طبق گزارش سایت RMC مدیران پاری‌سن‌ژرمن که به هیچ وجه نمی‌خواهند کیلیان را از دست بدهند اخیراً با خانواده او ملاقاتی داشته‌اند و گفته می‌شود نزدیکان کیلیان هم به ادامه کار این بازیکن در پی‌اس‌جی رأی مثبت داده‌اند.

مسئولان تیم پاریسی همچنین به ستاره فرانسوی وعده داده‌اند که سرمربی تیم را عوض کنند و به جای مائوریسیو پوچتینو، زین‌الدین زیدان را بیاورند که مربی محبوب امباپه است تا هم کیلیان به رویایش که کار کردن زیر نظر سرمربی فرانسوی است، برسد و هم نیمکت تیم تقویت شود. مدیران باشگاه از این هم گفته‌اند که برای تقویت تیم به سراغ خرید بازیکنانی مثل پل پوگبا و فرانک کسیه خواهند رفت که هر دو رابطه خوبی با کیلیان دارند.

در صورتی که امباپه با چنین وعده‌های جذابی در پاریس ماندگار شود، فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید ضربه سنگینی خواهد خورد چرا که مدتهاست به هواداران تیمش وعده حضور امباپه در مادرید را داده و طرفداران رئال هیچ توجیهی را بابت ناکامی در این پروژه نمی‌پذیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آندرس ❤️ IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    آفرین 👏👏
  • 1 IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    این PSG با این خرجای نجومی چندسال دیگه به گل میشینه!
  • فقط بارسا IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    مثل یه بچه کوچیک باهاش رفتار میکنن.گمشه بره بابا.بچه قنداقی رو میشه با شکلات گول زد.ولی قه این وقده و قول هرچی رو بدن بازم میگه رئال.
  • یووو IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    اصلا نترسید 😊 ما عمو پرز رو داریم. امباپه نیاد هالند. هالند نیاد رونالدو. رونالدو نیاد لواندوفسکی. لوا نیومد...
  • علی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    فصل بعد امباپه تو رئال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی