عربستانی‌ها به سراغ مهاجم آرسنال رفتند/ پول نجومی برای ستاره‌ای با قلب معیوب!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیرامریک اوبامیانگ در آستانه جدایی از آرسنال قرار دارد و حالا تیم‌های عربستانی به عنوان مشتریان او معرفی شده‌اند.

اختلافاتی که در هفته‌های اخیر بین پیر امریک اوبامیانگ مهاجم آرسنال و سرمربی این تیم، میکل آرتتا به وجود آمده باعث شده شایعات در مورد جدایی این بازیکن از تیم لندنی قوت بگیرد.

حالا گفته می‌شود در میان مشتریان احتمالی این بازیکن تیمهای عربستانی هم قرار دارند. به نظر می‌رسد این مهاجم گابنی قطعاً در برنامه‌های سرمربی اسپانیایی جایی نداشته باشد. از سوی دیگر آرسنال به دنبال خرید یک مهاجم جدید است و دوشان ولاهوویچ مهاجم فیورنتینا گزینه اصلی آنها به شمار می‌رود.

حالا رسانه‌های عربی از این نوشته‌اند که که دو باشگاه عربستانی الهلال و النصر عربستان خواهان خرید این بازیکن هستند تا پای یک بازیکن بزرگ دیگر را نیز به لیگ کشور خود باز کنند. طبق گزارش سایت سی‌بی‌اس اسپورتس، تیم النصر خواهان جذب قرضی اوبامیانگ است و می‌خواهد او را با بند خرید دائمی به ارزش ۸ میلیون یورو به خدمت بگیرد. الهلال نیز که مدتی پیش خبر تمایلش به خرید لوئیس سوارس منتشر شد، حالا به دنبال جذب قرضی اوبامیانگ است و بند دائمی کردن قرارداد او را ۶.۵ میلیون یورو تعیین کرده است.

مسئله مهم در مورد اوبامیانگ اما این است که در جریان رقابتهای جام ملت‌های آفریقا او دچار عارضه‌ای قلبی شد و هنوز وضعیت او زیر نظر پزشکان در حال بررسی است. شاید جواب نهایی پزشکان سرنوشت متفاوتی را برای اوبا رقم بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی