نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
۰ |
۵
جوکوویچ از دولت استرالیا شکایت می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای جوکوویچ و استرالیا همچنان ادامه دارد و حالا این تنیس‌باز سرشناس به دنبال دریافت غرامت از دولت این کشور است.

نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان در حال بررسی برای شکایت از دولت استرالیا بابت «برخورد نامناسب» طی دوران قرنطینه‌اش در این کشور است.

جوکوویچ که یکشنبه گذشته به دلیل ابطال ویزا از سوی دولت استرالیا از خاک این کشور اخراج شد و نتوانست در رقابت‌های اوپن استرالیا شرکت کند قصد دارد غرامتی ۴ میلیون دلاری را بابت آنچه که بر او گذشته، از استرالیا بگیرد. این ستاره ۳۴ ساله صربستانی و تیم وکللایش به دنبال دریافت غرامتی در حدود ۳۵٫۴ میلیون دلاری هستند که این شامل پاداش نقدی‌ای می‌شود که جوکوویچ می‌توانست در صورت قهرمانی در اوپن استرالیا کسب کند!

جوکوویچ با مجوز پزشکی بابت نزدن واکسن کرونا به کشور استرالیا وارد شد اما مقامات فرماندهی مرزبانی این کشور این مجوز را معتبر ندانستند و او را به هتلی در ملبورن که محل اقامت مهاجران است فرستادند تا در این هتل قرنطینه شود. نواک و خانواده‌اش معتقدند در این هتل با او بدرفتاری‌های زیادی صورت گرفت. مادر او گفته که این هتل پر بوده از حشره و کرم و محل اقامت او مثل یک زندان بوده است.

یک شرکت حقوقی که در لندن مستقر است وکالت جوکوویچ را در این پرونده برعهده گرفته است، این شرکت حاضر به پاسخگویی و توضیح در این مورد به رسانه‌های انگلیسی و استرالیایی نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی