نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
واکنش حسینی به خبر استعفای گل محمدی/ او دلخور است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس قصد استعفا ندارد.

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان که یکی از دوستان صمیمی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم هست، به خبر استعفای گل محمدی واکنش نشان داد.

حسینی گفت: یحیی دلخور است. تیمی که پنج سال متوالی قهرمان شده است، ایشان به عنوان نفر اول فنی انتظارش این است رسیدگی و توجه بیشتری بشود. کار بزرگی انجام شده است. او کمی دلخور است و فکر نمی‌کنم بحث استعفا باشد.

سرمربی تیم پیکان درباره ارتباطش با گل محمدی هم تاکید کرد: یحیی مثل برادر بزرگ‌تر من بوده است. روزهای خیلی خوبی با هم در فوتبال داشتیم. الان هم ارتباط صمیمانه ای داریم. خدا کند همیشه این ارتباط حفظ شود. ما در مورد فوتبال خیلی با هم صحبت می‌کنیم.

حسینی در خصوص اینکه در مقطعی ارتباط او و گل محمدی به خاطر ماندنش در ذوب آهن به جای یحیی باعث ایجاد دلخوری شده بود، یادآور شد: نه به آن شکل. من ذوب آهن را دوست داشتم و شاید اگر از این تیم جدا می‌شدیم ضربه بدی می‌خورد. در رده دوازدهم بودیم و سه باخت متوالی داشتیم. شاید هم اشتباه کردم و نباید جای یحیی می‌ماندم ولی چون خودم بازیکن ذوب آهن بودم… مشکلی نبود. خود یحیی هم درک کرد که دنبال منافع شخصی نبودم و نمی‌خواستم تیم ضربه بخورد.

سرمربی پیکان که با برنامه «ورزشگاه» گفتگو می‌کرد در واکنش به اینکه اگر با گل محمدی می‌ماند الان در کادر فنی پرسپولیس حضور داشت، گفت: من از خود فوتبال لذت می برم و در بند این صحبت‌ها نیستم که مثلاً استقلال یا پرسپولیس. دوست دارم جایی که هستم، مثمر ثمر باشم. این جایگاهی که هستم خوب است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بابا حمیدشون نمیزاره بعد میگه مربی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    یحیی حرفش حقه کادری که بی بهونه تلاش میکنه ولی درک نمیکنن بعضیا که این تیم بازیکن میخواد و انتظار از یحیی اینه که هر سال 2 تا جوون بیاره واسه تیم
  • ارتش سرخ IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    یحیی مربی با دانش ودلسوزه اگر هم حرفی نمیزنه ازسردل سوزیه وقتی می بینم تیم رقیب داره براش بهترین ها انتخاب میکنندوتیم اوباهمه مشکلات پایه پای آنها داره میاد باید به ایشون دست مریزادویک تبریک جانانه گفت یحیی وبازیکنانش مرد روزهای سخت است ولی یک نگاه اگربه کیسه مفلوک میکنندیه نیم نگاهی به تیمی ۵سال متوالی قهرمان شده بندازند واقعا سجادی دیگه خیلی شورشو درآورده آن تیم اول فصل مدیرعاملش تعیین می‌کنه ولی برای اون یکی بعد از۱۴هفته مدیرعامل میاره تا درتیم فصل سردرگم بشه ونه تواندکارمفیده بده
  • کوهمره_جروق IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    پرسپولیس با یک مربی درجه یک کروات شادابتر هست.
    • امیری IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      تو کیسه یا همون دوچرخه سوار هستی برو برای تیم خودت که ده سال هس رنگ جام ندیده
    • کوهمره_جروق IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      امیری ببند دهنت را پرسپولیس یه مربی کروات درجه یک مثل برانکو میخواد.کیسه تو هستی که از این حرف من آتیش گرفتی
  • قهرمان غرب آسیا IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    تیم برانکو ساخت و تحویل بابامسعود داد والا این مو قشنگه اگه چیزی بلده امسال باید رو کنه
  • کوهمره_جروق IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    خطاب به امیری .من طرفدار چه تیمی باشم به تو ربطی نداره. باز هم میگم پرسپولیس یه مربی کروات درجه یک مثل برانکو میخواد.کیسه تو هستی که از این حرف من آتیش گرفتی.چون مربی کروات همیشه تو پرسپولیس موفق بوده.پرسپولیس 6 قهرمانی با برانکو و استانکو آورد.کرانچار که داشت خوب نتیجه میگرفت انصاری فرد نزاشت بمونه.مثل کالدرون شد.بگویچ هم با توجه به درخششی که داشت زیر آبش زدن.
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    دمت گرم نمیدونم چراخبره ورزشی انغدردوست داردپافشاری کندکه گل محمدی وبازیکنابامدیریت مشکل داردآقای خبرورزشی کیسه اینوبدون هوادارهای پرسپولیس عینه استقلال ساده نیستن وبه مدیریت ۳بارفرست میدن که یک بارش گذشت امابازسوم اتفاق بیفتدخودشان دست بکارمیشوندونمیزارندبه وزارت نوبت برسدولی کادرفنی وبازیکنانبایدآب تودلشون تکون بخوره حالاشماانغدرچوب لای چرخ پرسپولیس نکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی