جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
۲ |
۳
درویش در تمرین پرسپولیس حاضر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در محل تمرین این تیم حضور یافت.

رضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس ظهر امروز با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر دیداری با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم داشت.

پیش از این یحیی ‌گل‌محمدی گلایه‌هایی را درباره مشکلات مالی تیمش مطرح کرده بود و به نزدیکان خود گفته بود در صورت حل نشدن مشکلات، بعد از بازی با فولاد از پرسپولیس جدا می‌شود. با این حساب به نظر می‌رسد حضور درویش در تمرین پرسپولیس به این موضوع ارتباط داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ف دال IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    استقلالی‌ها هر چقدر ادعا می‌کردن آی فلان مدیرمون و بهمان مسؤل‌مون که وزارت ورزش منتصب کرده تا رگ و ریشه‌مونُ بزنن، پرسپولیسی هستن و و و.. (و خلاصه اوهامی از این دست)؛ چندین و چند برابرش رو وزارت ورزش بابا حمیدشون فقط و تنها با یه حرکت (بخونید شبیخون)ِ زهرآلود تلافی کرد؛ انتصاب دکتر بیژن به عنوان ریاست هیدت مدیره‌ی پرسپولیس. بنده خدا روز بازی پرسپولیس رفته بود شبکه شما که یه بازی غیر مربوط رو کارشناسی کنه و درحالیکه AFC سیدبندی رو هم انجام داده بود، می‌گفت؛ بالای 99% پرسپولیس و استقلال همین فصل تو لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهند کرد (البته چون دکتر یه‌کم آپدیت‌ناپذیره از عنوان قدیمی و منسوخ «جام باشگاه‌های آسیا» استفاده می‌فرمود!). تنها فردی که دکتر سجادی می‌تونست از بین 80 میلیون نفر آدم انتخاب کنه که بتونه از استاد خوردبین‌م حتی بیشتر در جریان نباشه، همین دکتر بیژن بود! دیگه خودتون همین کامنتُ ببینید که چه «دکتر تو دکتر»ی شده اوضاع‌مون!
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    چرادوست داری آقای خبرورزشی انقدرپرسپولیسوتوبهران نشان بدی ویامشکلاتوبیشترنشون بدی ولی پشت پرسپولیس یکی هست به اسم ارتش سرخ شده باشه ازجیبشون حزینه های پرسپولیسوبده مطمعن باش که میده ولی نمیدونم شماچراتلاش میکنیدکه برای پرسپولیس هاشیه درست کنیدنکنه استقلال وسپاهان بهتون پول داده تایه همچین جوعی درست میکنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی