نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خدا کند استقلالی‌ها از من کرونا نگرفته باشند/ اسکوچیچ نباید این خبر را اعلام می‌کرد/ فقط خود استقلال می‌توانست مانع قهرمانی‌اش شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حسن روشن پیشکسوت تیم استقلال گفت: اگر اسکوچیچ تا امروز دنبال بهانه‌ای برای بازی ندادن به استقلالی‌ها بود حالا بهانه‌هایش با این کرونا تکمیل شد.

انتشار ویروس کرونا بین بازیکنان استقلال دردسر تازه‌ای برای کادرفنی این تیم و البته خود بازیکنان به وجود آورد. حسن روشن گلزن استقلالی کشورمان در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات اخیر حاشیه‌ای در تیم استقلال پس از شیوع بیماری کرونا بین اعضای این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

شنیدید که تعداد زیادی از بازیکنان استقلال کرونا گرفتند؟

امیدوارم که از من نگرفته باشند (خنده)! چون من دو بار در فاصله کم به اردوی استقلال رفتم و در جمع آنها حضور پیدا کردم. اتفاقاً نزدیک به هم نشستیم و با هم از فاصله کم صحبت کردیم.

شما در این مدت احساس بیماری یا کرونا نداشتید؟

نه! خوشبختانه با اینکه هم در رختکن این تیم رفتم و هم در تمرین شان حضور پیدا کردم از استقلالی ها کرونا نگرفتم.

این شرایط برای استقلال تا چه اندازه دشوار خواهد بود؟

به هر حال این خوب نبود که تیمی با این وضعیت روحی و روانی و قهرمانی نیم فصل، به این شرایط دچار شود. این موضوع ممکن است سرعت استقلال را کم کند. فکر می‌کنم فدراسیون و سازمان لیگ باید همکاری‌های لازم را با آنها انجام بدهند تا استقلال دوباره با قدرت به لیگ برگردد.

سازمان لیگ هم بازی استقلال را تعویق انداخت.

این قضیه با یک روز و دو روز و چهار روز حل نمی‌شود. الان تیم تمرین نمی‌کند و بازیکنانی که مریض هستند قوای جسمانی شان را از دست میدهند. باید دید ریشه اصلی این بیماری از کجا آمده و کدام یک از بازیکنان یا افرادنزدیک تیم این ویروس را به آنها منتقل کردند. باید بیشتر مراقبت کنند. اگر تا دیروز ماهی یکبار تست می‌گرفتند حالا باید دوباره هفته‌ای یک بار یا دو بار تست بگیرند.

پیشنهاد شما برای هر چه بهتر پشت سر گذاشتن این وضعیت چیست؟

قطعاً بازیکنان باید تغذیه عالی و استراحت کافی داشته باشند تا هم زودتر خوب شوند و هم در بازگشت به تمرینات دچار ضعف نباشند.

شنیدید که اسکوچیچ گفته با وجود کرونا دیگر هیچ استقلالی را به تیم ملی دعوت نمی‌کند؟

مگر قرار بوده چند نفر را دعوت کند؟ در اردوهای قبلی که فقط سیاوش(یزدانی) را دعوت می‌کرد و او را هم روی سکوها می‌نشاند. ظاهراً بهانه برای دعوت نکردن استقلالی‌ها برای اسکوچیچ فراهم شده.

خدا کند استقلالی ها از من کرونا نگرفته باشند/ اسکوچیچ نباید این خبر را اعلام می کرد / فقط خود استقلال می توانست مانع قهرمانی اش شود

ولی گفته نمی‌خواهم ریسک کنم تا دیگر بازیکنان تیم کرونا بگیرند؟

این هم درست است! ولی بهتر بود این موضوع را دکتر تیم ملی یا دکتر فدراسیون فوتبال اعلام می‌کردند که به خاطر حفظ سلامتی بازیکنان تیم ملی استقلالی هایی که در لیست بودند خط می‌خورند تا کسی کرونا نگیرد. اینکه اسکوچیچ این موضوع را اعلام کرد زیاد قشنگ نیست.

به نظر شما این وضعیت در ادامه مسابقات روی نتایج استقلال تاثیر منفی خواهد داشت؟

خدا نکند که تاثیر بگذارد، ولی به هر حال تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در دور برگشت عوامل مشکل ساز برای تیم ها زیاد است. استقلال تنها تیمی بود که می‌توانست قهرمانی این فصل خودش را تهدید کند و این وضعیت بیشتر از همه به خودش لطمه زد. باز هم می‌گویم استراحت، تغذیه خوب و بالا بردن روحیه بازیکنان، تنها راهی است که می‌توان در بازگشت به شرایط عادی، دوباره همان استقلال را روانه مسابقات کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمد IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    درست اولین بازی که غفوری به تیم استقلال اضافه شد کرونا پیدایش شد. حالا پیدا کنید پرتقال فروش را افتاد
  • شمسعلی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    حسن روشن که دیگه در ترکیب بازی نمیکنه اون دیگه چرا کرونا بگیره؟! کرونا فقط «بازیکنای کیسه» رو درگیر می‌کنه
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    ده سال همین هرفهابوده ولی هنوزنتونستن یک جام ۲۲بهمن هم بگیرن هرسال هم تادوتانتیجه خوب میگرندزودخودشونوباپروردگارمقایسه میکنندوایسایک جام لاعقل بگیربعدانقدراعدعاکن تیم ۵تاجام لیگ ۲تاحذفی ۲تانایب قهرمانی آسیا هرسال جزوع ۴تای آسیابااین همه افتخارتو۶سال گذشته انقدراعدعانداره که طرف باامتیازمعشیتی وکمکهای معشیتی داورکه باپنالتیهای پشت سرهم که برای استقلال گرفته وکمکهای سازمان لیگ هنوزهم اتفاقی نیوفتاده این همه داداردودول راه انداختن ازحسن روشن بعیده اول به جام برس بعدهوادارسادروبازم اومیدوارکن
  • morteza IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    میخواید کلا استقلال یه نیم فصل بازی نکنه؟ هر تیم دیگه ای بود با قطعیت میگم باید با امیدش بازی میکرد و فقط استقلال مبرا از همه چیزه. البته یه چیزی هست بنام حق که هرساله به یه دلیل حق رو به حق دار میرسونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی