نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قرعه سخت رئال در جام حذفی اسپانیا/ قاتل بارسا پیش‌روی کهکشانی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرعه‌کشی چهار دیدار مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری انجم شد و تیمهای این مرحله حریفان خود را شناختند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا (کوپادل‌ری) انجام شد و در سخت‌ترین قرعه دو تیم قدرتمند لالیگایی با هم روبه‌رو شدند.

دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا پنجشنبه شب با صعود دشوار رئال مادرید و حذف ناباورانۀ بارسلونا به پایان رسید و هشت تیم صعود کرده به دور یک‌چهارم نهایی تکمیل شد. تیم‌های اتلتیک بیلبائو، رئال مادرید، رئال سوسیداد، رئال بتیس، والنسیا، کادیس، رایو وایکانو و مایورکا موفق شدند با حذف حریفان به دور یک‌چهارم نهایی صعود کنند.

امروز دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها قرعه کشی شد و هشت تیم‌ حاضر در این مرحله حریفان‌شان را شناختند. در این مرحله رئال مادرید به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت، رئال سوسیداد با رئال بتیس مصاف خواهد داد، والنسیا مقابل کادیس به میدان می‌رود و رایو وایکانو هم برابر مایورکا بازی خواهد کرد.

رئال و بیلبائو در فینال سوپرجام اسپانیاهفته گذشته به مصاف هم رفتند که در آن بازی رئال ۲-۰ برنده شد و قهرمانی سوپرجام را از آن خود کرد. این دیدار فرصتی را برای انتقام بیلبائو فراهم می‌کند، تیمی که در مرحله قبل بارسلونا را هم کنار زد و حالا به دنبال حذف دومین غول فوتبال اسپانیاست.

قرعه سخت رئال در جام حذفی اسپانیا/ قاتل بارسا پیش‌روی کهکشانی‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی