محرومیت ۳ جلسه‌ای برای کاپیتان رئال مادرید/ به داور گفت خیلی بدی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارسلو مدافع باتجربه رئال مادرید به دلیل توهین به داور سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

مارسلو، مدافع باتجربه و برزیلی رئال مادرید که در جریان بازی جام حذفی مقابل الچه به داور مسابقه بی‌احترامی کرده بود از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا سه جلسه محروم شد.

رئال مادرید پنجشنبه شب در ورزشگاه مانوئل مارتینس به مصاف الچه در دور یک‌هشتم نهایی  جام حذفی رفت و در مسابقه‌ای که ۱۲۰ دقیقه طول کشید توانست با نتیجه ۲-۱ برنده شود. این بازی در جریان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مارسلو کاپیتان رئال در این بازی در دقیقه ۱۰۲ به دلیل خطا روی بازیکن حریف اخراج شد. او بعد از اخراج جنجال زیادی به پا کرد و حتی به نوعی با داور مسابقه درگیر شد و بعد از ایجاد حاشیه‌های زیاد راضی به خروج از زمین شد. حالا این مدافع برزیلی یک جلسه به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم دو جلسه به دلیل بدرفتاری با داور و توهین به او محروم شده است. داور مسابقه در گزارش خود نوشته که مارسلو در پایان بازی به او گفته: «تو خیلی بد هستی!»

این محرومیت فقط در جام حذفی اعمال خواهد شد و به این ترتیب مارسلو در بازی بعدی مقابل بیلبائو غایب خواهد بود و همچنین اگر رئال به نیمه نهایی صعود کند نیز این تیم را همراهی نمی‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی