مهاجم استقلال در لیست مازاد قرار گرفت/ ستاره استقلال خواهان جدایی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال استقلال با تصمیم فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان در لیست خروج قرار گرفت و باید در نیم‌فصل دوم راهی تیم دیگری شود.

تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال با حضور هشت بازیکن و سه دروازه‌بان برگزار شد، نفراتی که تست کرونای‌شان منفی اعلام شده بود. در این تمرین بازیکنانی چون رشید مظاهری، محمدجواد به‌آفرین، زبیر نیک‌نفس، محمد دانشگر، متین کریم‌زاده، امیرعلی صادقی و... حضور داشتند.

محمدرضا آزادی مهاجم استقلال که کرونا نداشت امروز برای مشخص شدن وضعیتش به باشگاه استقلال رفته بود. این بازیکن پس از خروج از باشگاه اعلام کرد قصدی برای جدایی از استقلال ندارد و می‌خواهد در این تیم بماند.

به‌خلاف اظهارات آزادی، فرهاد مجیدی این بازیکن را در لیست خروج قرار داده و اعلام کرده است حق حضور در تمرینات را ندارد. فردین رابط بازیکن جوان استقلال نیز دیگر بازیکنی است که با تصمیم مجیدی باید تیم آینده خود را مشخص کند.

رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال هم از کادر فنی این تیم درخواست جدایی کرده است، ولی به‌دلیل اختلاف بر سر فسخ قرارداد یا پیوستنش به تیم‌های دیگر هنوز نتوانسته است جدا شود و همچنان در تمرینات شرکت می‌کند تا تکلیفش مشخص شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    دالتون طوری داره بازیکنای جوان که قرار بوده آینده ی استقلال رو تامین کنن بیرون میکنه که انگار قراره بعد از این فصل دیکه استقلال وجود نداشته باشه! جالبه مه اکثر این بازیکنا رو هم خودش خریده. به این میگن پوشاندن ضعف مربیگری با خریدن بی تعداد بازیکن تاپ و خارجی
    • استقلال قهرمان IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      لطفاً شما نگران استقلال نباش، مجیدی خودش می دونه چکار کنه.
  • مهران IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    نمیشه‌نظر‌داد‌ما‌،در‌تمرینات‌نیستیم‌ببینیم‌کیفیت‌بازیککن‌در‌حال‌حاظر‌چگونه‌است‌یکروزی‌خوب‌بوده‌حالا‌فرق‌کرده‌دراین‌زمان‌بدرد‌تیم‌نمی‌خورد‌پس‌نباید‌تیمو‌فدای‌بازیکن‌کرد‌،وبازیکن‌جوان‌باید‌برن‌تیمی‌که‌بازی‌کند‌تاپخته‌واب‌دیده‌شود
  • 6 IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    عجب ستاره هايي خريدن.فصل خزان هم خواهد رسيد!
  • 4 &7 ابدی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    واقعا چرا اینطوری رفتار میشود چرا قرضی به تیم های دیگه واگذار نمیشوند بعد از اینکه با تجربه تر شدند برگردند استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی