نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳
۴ |
۳
ستاره پرسپولیس آقای گل بدون پنالتی لیگ برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس باز هم موفق شد تیمش را به یک ۳ امتیاز مهم برساند.

مصدومیت آل کثیر و خانه‌نشینی او تا پایان فصل اتفاق بسیار تلخی برای پرسپولیسی‌ها بود اما این ماجرا یک خروجی مثبت داشت و آن چیزی نبود جز اعتماد اجباری یحیی گل‌محمدی به مهدی عبدی. مهاجم جوان قرمزها جلوی فجرسپاسی نشان داد که چقدر برای گلزنی انگیزه دارد منتهی از بدشانسی او، هیچکدام از توپهای عبدی در آن بازی تبدیل به گل نشد.

عبدی که در بازی با ذوب آهن موفق به دبل شد، مقابل فولاد هم تک گل بازی را به ثمر رساند تا ۳ امتیاز بازی بسیار حساس با فولاد به حساب قرمزها واریز شود و پرسپولیس با یک بازی بیشتر از استقلال هم‌ امتیاز این تیم شود.

در شرایطی که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به خاطر عدم پرداخت مطالبات اوساگونا بسته شده است حالا یحیی گل‌محمدی می‌تواند امیدوار باشد که اگر به هر دلیلی پنجره تیمش باز نشد، او یک مهاجم آماده در اختیار دارد که دوباره به روزهای خوبش برگشته و می‌تواند به مانند فصل گذشته، گلهای حساسی برای تیمش به ثمر برساند.

نکته جالب در خصوص عبدی این است که او با وجود اینکه ۵ گل از گادوین منشا و ۲ گل کمتر از کوین یامگا و لوسیانو پریرا کمتر زده ولی مثل این مهاجمان خارجی هیچ کدام از گل‌هایش از روی نقطه پنالتی زده نشده است.

اگر آمار گل‌های زده مهاجمان را بدون پنالتی در نظر بگیریم، عبدی آقای گل فعلی لیگ است. منشا، یامگا و پریرا هر سه پنالتی زن اول تیمشان محسوب می‌شوند ولی عبدی حتی جزو ۳ پنالتی زن اول تیمش هم نیست و ترابی معمولا پنالتی‌های پرسپولیس را می‌زند.

۵ گل عبدی درحالی به ثمر رسید که او در خیلی از بازی‌های این فصل نیمکت نشین بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    طرف باپنالتی زدن میخوادآقای گل شودوهمه فکرمیکنندعمل کردخوبی داشته درحالی که محاجم استقلال توجریان بازی کلان ۳گل زده و۹۰درصدگلهای استقلال ازروی نقته پنالتی بوده ولی پرسپولیس باجنگندگی وبازی لیورپولی که به نمایش میزاره تمامی گلهاشوتوجریان بازی زده اگه داورها کمک استقلال نمیکردن وانقدرعلکی پنالتی نمیگرفتن الان استقلال باید۵یا۶میشودولی کمک داورهاوکمیته انظباطی فعلان باامتیازبرابرصدراست که اونم بارائ استیناف برمیگرده وصدربه پرسپولیس پس میده
  • Sina IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    عبدی یه کم تو ضربات آخرش دقت کنه یه مهاجم محشر میشه
  • اسنپی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    پنالتی زدن جربزه میخواد. دل و جگر میخواد که متاسفانه ایشون هیچکدوم رو نداره
    • سرخ IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      باشه یامگا داره شما دارید پنالتی همین قهرمانی نیم فصل کادوی های نفیس داوران و کمیته انظباطی بوده کیسه کشا اگه پنالتی نباشه بازم اون سال ۱۳۷۲ دسته سه تکرار میشه😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی