نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
فقط گفتم کی‌روش به من بد و بیراه گفت/ با قهرمانی پرسپولیس به آرامش می‌رسیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

وحید امیری ستاره خوش اخلاق پرسپولیس معتقد است فقط قهرمانی می‌تواند آن ها را به آرامش برساند.

با وحید امیری ستاره تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم بعد از برد حساس مقابل فولاد و البته اتفاقات حاشیه‌ای که بعد از حضورش در یک برنامه اینترنتی رخ داد، گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی با فولاد چطور بود؟

خب فولاد تیمی‌منظم و جنگنده است و دیدار سختی مقابل این تیم داشتیم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم که خداراشکر با برد ما همراه شد و توانستیم ۳ امتیاز بسیار مهم این بازی را کسب کنیم. بعد از زدن گل اول، باز هم می‌توانستیم به گل برسیم ولی متاسفانه توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. به هر حال چیزی که اهمیت داشت گرفتن ۳ امتیاز بود، که با تلاش بچه‌ها و کادرفنی به آن رسیدیم. فولاد هم انصافا خوب کار کرد و کار را برای ما سخت کرده بود. به نظرم این تیم جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است و این موضوع را در دیدار مقابل ما نشان داد.

گویا بعد از بازی و در راهرو درگیری رخ داد، ماجرا چه بود؟

واقعیت این است که من اصلا نفهمیدم ماجرا چه بود. یکسری سر و صداهایی می‌آمد ولی راستش را بخواهید آنقدر خسته بودم که دیگر این موضوع را پیگیری نکردم.

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس هم دوباره بسته شد، در ایین خصوص چه صحبتی داری؟

واقعا نمی‌دانم چه بگویم. فکر می‌کنم مشکلات زیاد است و به همین یکی دو مورد ختم نمی‌شود. امیدوارم باشگاه همه تلاش خود را بکند تا این موضوع حل شود و هواداران از نگرانی بیرون بیایند. به خصوص اینکه الان وارد فصل و نقل و انتقالات شدیم و تیم ما هم نیاز دارد تا تقویت شود.

در مشکلات مالی و سایر مسائلی که یحیی گل محمدی به آن اشاره کرد، چه صحبتی داری؟

خب این مسائل وجود دارد. مدیریت جدید هم قول داده که این مشکلات را حل کند. امیدوارم این مشکلات برطرف شود و بتوانیم در آرامش به ادامه فصل فکر کنیم و وارد مسابقات شویم.

فقط گفتم کی‌روش به من بد و بیراه گفت/ با قهرمانی پرسپولیس به آرامش می‌رسیم

چند روز پیش در مصاحبه‌ای که داشتی عنوان کردی قهرمانی در این فصل متفاوت با سال‌های گذشته است. به نظرت چه فرقی بین این فصل و فصول قبل وجود دارد؟

خب شما ببینید از ابتدای فصل تیم ما چه مشکلاتی داشته است. واقعا با شرایط بسیار سختی لیگ را شروع کردیم. ما تا چند روز قبل اصلا مدیرعامل نداشتیم و به تازگی برای تیم ما مدیرعامل انتخاب کردند. در کنار این مسائل کلی مشکلات دیگر هم داشتیم که همه می‌دانند. خب به نظرم فقط قهرمانی در پایان فصل می‌تواند این سال سخت را شیرین کند و ما را به آرامش برساند.

گویا بعد از صحبت‌هایی که در مورد کی‌روش انجام دای،یکسری حواشی برای تو به وجود آمد و  از بعضی‌ها گلایه داشتی . در این مورد توضییح بده.

بله واقعا ناراحت شدم. بعد از صحبت‌های من خیلی‌ها در این مورد حرف زدند، نظر دادند و کلا برداشت‌های مختلفی از حرف‌های من انجام شد. من همیشه سعی کردم دور از حاشیه باشم و به همه احترام بگذارم و در کمال صداقت صحبت کنم. در این چند روز خیلی‌ها علیه من موضع گرفتند و حتی به من پیام دادند که چرا علیه کی‌روش صحبت کردی. در صورتیکه من اصلا علیه کی‌روش صحبت نکردم. من در آن برنامه گفتم، بعد از  خطایی که در یکی ازبازی‌های تیم ملی انجام دادم، کی‌روش خیلی عصبانی شد و به من بد و بیراه گفت. یا مثلا در مورد اسکوچیچ گفتم، که به من اعتماد به نفس داد. خب واقعیت هم بود که اسکوچیچ به من اعتماد به نفس مضاعف داد. من همیشه می‌گویم که مدیون کی‌روش هستم. یادم نمی‌رود که او برای اولین بار من را از نفت تهران به تیم ملی دعوت کرد. مرا به جام ملت‌های آسیا برد، به جام جهانی برد و من تحت هیچ شرایطی گذشته خودم را فراموش نمی‌کنم. برای رسیدن به این جایگاهی که دارم سال‌ها تلاش کردم و جنگیدم ولی نمی‌دانم چرا بعضی‌ها از حرف‌های من تعبیرهای عجیب و غریب کردند و ناراحت شدند. نه من و نه هیچکس دیگر نمی‌تواند زحمات کی‌روش را در تیم ملی ایران نادیده بگیرد و آن را انکار کند. با این حال اگر باعث ناراحتی یک نفر هم شدم، عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم حلالم کند.

در مورد دو بازی پیش روی تیم ملی چه صحبتی داری؟

همه تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و با گرفتن نتیجه مناسب به جام جهانی صعود کنیم و دل مردم را شاد کنیم.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رمض IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    به امید قهرمانی ششم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی