نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۱
تغییر سرنوشت یک لژیونر/ پاسخ نه به پیشنهاد استقلال و پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد محبی پیش از این بازی با پیشنهاد جالب توجه از سوی تیم های استقلال و پرسپولیس مواجه شده بود اما به نظر می‌رسد با شرایطی که برای او در بازی با مورینسی به وجود آمد در هفته های آتی شانس بیشتری برای بازی در ترکیب تیم پرتغالی پیدا خواهد کرد.

شرایط برای محمد محبی بازیکن جوان و توانمند فوتبال در سانتاکلارا اصلا خوب پیش نمی‌رفت بطوری که صحبت هایی با باشگاهش داشت تا در تعطیلات زمستانی حتی به عنوان بازیکن قرضی به تیم های ایرانی برگردد. 

اما به نظر می‌رسد گل او در بازی با مورینسی در هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال شرایط را برای او تغییر خواهد داد و از این پس بیشتر در ترکیب تیم سانتاکلارا به میدان خواهد آمد. محمد محبی که در بازی با مورینسی در دقیقه ۷۶ بازی وارد میدان شده بود ۶ دقیقه بعد از ورود، روی یک ضد حمله در حال فرار از جناح راست بود که کاپیتان تیم حریف بالاجبار روی او خطا کرد که مانع از شکل گیری ضد حمله شود.

به همین خاطر داور به او کارت زرد دوم را نشان داد و از زمین اخراجش کرد. این تصمیم داور موجب شد تیم سانتاکلارا که بازی را یک بر صفر پیش افتاده بود؛ در خانه حریف نفس راحتی بکشد به این خاطر که در دقایق پایانی تیم میزبان برای به تساوی کشاندن بازی تلاش می‌کرد. اما ۳ دقیقه بعد گل محمد محبی تمام امیدهای تیم مورینسی برای به تساوی کشاندن نتیجه بازی از بین برد. او در یک شرایط سخت و در حالی‌که دروازه‌بان و مدافع حریف برای زدن توپ تلاش می‌کردند با زیرکی تمام، زودتر به توپ ضربه زد و اولین گل فصل خود را برای سانتاکلارا به ثمر رساند تا این تیم در پایان هفته نوزدهم شمار امتیازات خود را به عدد ۲۰ برساند و به رده دهم جدول صعود کند.

محمد محبی پیش از این بازی با پیشنهاد جالب توجه از سوی تیم های استقلال و پرسپولیس مواجه شده بود اما به نظر می‌رسد با شرایطی که برای او در بازی با مورینسی به وجود آمد در هفته های آتی شانس بیشتری برای بازی در ترکیب تیم پرتغالی پیدا خواهد کرد و این همان چیزی بود که او از حضور در سانتاکلارا آن را دنبال می‌کرد. از هم اکنون می‌توان پیش بینی کرد پاسخش به تیم های آبی و قرمز نه خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیخ راسل IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    واقعا با چه رویی این دوتا تیم حال بهم زن میان سراغ لژیونرها ایشالا زودتر منحل شن لژیونرها یه نفس راحت بکشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی