نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مستند جورجینا رودریگس
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

در حالی که مستند جورجینا رودریگس اواخر ژانویه ۲۰۲۲ پخش خواهد شد، ضبط این مستند حواشی زیادی داشته و برخی از اعضای خانواده نامزد کریستیانو رونالدو از دست او به شدت ناراحت هستند.

این هفته مستند نتفلیکس جورجینا در مورد زندگی شخصی‌اش منتشر می‌شود و او در آن در مورد زندگی رؤیایی‌اش با نامزدش کریستیانو رونالدو به جهان توضیح می‌دهد.

تعطیلات با ستاره منچستریونایتد در قایق تفریحی، پرواز با هواپیمای خصوصی و خریدهای پر زرق و برق. این مدل اسپانیایی که همزمان با پخش مستند «من جورجینا هستم» در روز پنجشنبه ۲۸ ساله می‌شود، می‌گوید من به خوبی می‌دانم «هیچی نداشتن در زندگی چگونه است و همه چیز داشتن چه حالی دارد.»

او با تأکید می‌گوید که هرگز زندگی‌اش قبل از آشنایی با کریستیانو رونالدو را فراموش نخواهد کرد. اما امروز می‌بینیم که برخی از افراد خانواده او از اینکه جورجینا بعد از آشنایی با رونالدو و به دنیا آوردن دخترشان آلانا مارتینا آن‌ها را فراموش کرده، ناراحت هستند.

۱۰۰۰۰۰ پوند کوکائین

دایی جورجینا، خسوس هرناندس، که می‌گوید وقتی پدر جورجینا به دلیل توطئه قاچاق مواد مخدر در زندان بود من او را بزرگ کردم، جورجینا را به خاطر فراموش کردنش «شیطان» خطاب می‌کند. او می‌گوید: «شاید جورجینا از ما خجالت می‌کشد و تصور می‌کند از ما بهتر است چرا که ما زندگی لوکسی مانند او نداریم. من هیچوقت تقاضایی از او نکردم، از وقتی فهمیدم با رونالدو رابطه دارد شاید یک یا دوبار با من تماس گرفته باشد.»

دیگران هم ناراحت هستند. خواهر ناتنی جورجینا که ۳۳ ساله است می‌گوید: «وقتی تولد پسرم بود و از جورجینا خواستم که اگر می‌تواند از کریستیانو بخواهد که پیراهنی را برای پسرم امضا کند، جورجینا گفت «نه» چون نمی‌خواست مزاحم رونالدو که در تعطیلات بود بشود.»

در این میان، مادربزرگ جورجینا ۳ سال پیش در ۸۰ سالگی از دنیا رفت بدون اینکه به آلانا مارتینا معرفی شود. جورجینا در خاکا که شهری در شمال شرقی اسپانیا است بزرگ شد و دوران کودکی سختی داشت. مادرش آنا ماریا هرناندس با پدر آرژانتینی جورجینا به نام «خورخه» بعد از مهاجرتش به اسپانیا آشنا شد. اما یک روز قبل از تولد پنج سالگی جورجینا، پدرش به دلیل توطئه قاچاق بیش از ۱۰۰ هزار پوند کوکائین از اسپانیا دستگیر شد.

حواشی یک مستند خبرساز!/ گلایه‌های عموی نامزد رونالدو از جورجینا/ پدرش زندان بود، من او را بزرگ کردم/ وقتی نوه از مادربزرگ پنهان شد
خورخه؛ پدر جورجینا

زندگی متفاوت

جورجینا رقصنده باله شد، در لندن زبان انگلیسی خواند و در بریستول به عنوان خدمتکار کار کرد. سپس مدل شد و به اسپانیا برگشت و در فروشگاه گوچی فروشندگی می‌کرد که کریستیانو رونالدو هم از آن فروشگاه خرید می‌کرد، از آن زمان زندگی او عوض شد.

جورجینا که اکنون دوقلو باردار است با جت خصوصی رونالدو به ارزش ۲۰ میلیون پوند سفر می‌کند. او با این جت به همراه دخترش و ۳ فرزند دیگر رونالدو (کریستیانو جونیور ۱۱ ساله، و دوقلوها اوا و متئوی ۴ ساله) قبل از کریسمس به لاپلند رفت. همگی در اقامتگاهی با هزینه شبی ۱۵۰۰ پوند ساکن شدند تا بابانوئل را ببینند. در فستیوال فیلم ونیز در سپتامبر گذشته، جورجینا با جواهرات الماس ۷۸۰۰۰ پوندی می‌درخشید. کلکسیون جواهرات او حدوداً ۲٫۶ میلیون پوند ارزش دارد و کریستیانو به تازگی صندوق لوئی‌ویتون به ارزش ۱۰۳۰۰۰ پوند به او داد.

رونالدو که در سال گذشته با قرارداد ۱۲٫۸۵ میلیون پوندی از یوونتوس به منچستریونایتد آمد ۴۸۰۰۰۰ پوند در هفته دستمزد می‌گیرد و عمارت ۷ خوابه ۳ میلیون پوندی این زوج در چشایر دارای سالن سینما و گاراژ چهاردهنه برای بخشی از کلکسیون ۱۷ میلیون پوندی ماشین‌های رونالدو است.

حواشی یک مستند خبرساز!/ گلایه‌های عموی نامزد رونالدو از جورجینا/ پدرش زندان بود، من او را بزرگ کردم/ وقتی نوه از مادربزرگ پنهان شد

دایی خسوس

دایی جورجینا نقش مهمی در زندگی او داشت و در بزرگ شدنش کمک کرد. خسوس می‌گوید: «من مسئول تامین مخارج جورجینا و خواهرش بودم، برای آن‌ها لباس می‌خریدم و پول برق و آب خانه را پرداخت می‌کردم. هرکاری می‌شد را انجام دادم. جورجینا در دوران نوجوانی‌اش با من زندگی می‌کرد تا روزی که شوهر خواهرم را به آرژانتین فرستادند.»

خسوس به همراه همسر و فرزندش در خانه‌ای دو خوابه در جنوب شرقی اسپانیا زندگی می‌کند و ماهی ۶۵۰ پوند اجاره می‌دهد. پدر جورجینا ۳ سال قبل در آرژانتین و در سن ۷۰ سالگی در اثر سکته از دنیا رفت و خسوس خشمگین است که چرا جورجینا هرگز به او نگفته پدرش کجا دفن شده. او در مصاحبه با تلویزیون اسپانیا اضافه کرد: «هیچکس به ما نگفت خورخه از دنیا رفته است. نمی‌دانم چرا جورجینا به ما چیزی نگفت. من سعی کردم با او تماس بگیرم. من در فیسبوک کریستیانو رونالدو نوشتم: تو بدترین زن را در کنارت داری. و اگر می‌خواهی بدانی چرا با من تماس بگیر تا به تو بگویم.»

همسرش لیدیا افزود: «او از روزی که زایمان کرد دیگر به دایی و مادربزرگش زنگ نزد. ما سعی کردیم با او تماس بگیریم اما انگار شماره‌اش را عوض کرده است. چرا نمی‌توانست به ما بگوید که پدرش فوت شده؟ چیزهایی از این قبیل را که نمی‌شود پنهان کرد!»

حواشی یک مستند خبرساز!/ گلایه‌های عموی نامزد رونالدو از جورجینا/ پدرش زندان بود، من او را بزرگ کردم/ وقتی نوه از مادربزرگ پنهان شد
خسوس و جوانا؛ دایی و مادربزرگ جورجینا

تغییر جورجینا

جورجینا در مستند نتفلیکسش می‌گوید پس از آشنایی با رونالدو زندگی‌اش تغییر کرده است: «به لطف عشق، زندگی‌ام رؤیایی‌ست.» رونالدو می‌گوید: «من عاشق این زن هستم.»

او بدون شک شریک زندگی وفادار و مادری فداکار برای فرزندانش است و کریستیانو قبلاً از او بخاطر تمام شادی‌هایی که با خودش به زندگی‌اش آورده تشکر کرده بود و گفت: «جورجینا خیلی به من کمک کرد. او مادر فرزندان من است و من عاشق او هستم. با او خیلی خوشحالم.»

جورجینا در مورد زندگی مشترکش می‌گوید: «بچه‌ها شیرینی زندگی ما هستند. اولین کاری که هرروز بعد از بیدار شدن می‌کنیم در آغوش گرفتن فرزندان و بوسیدن آن‌هاست. آن‌ها را در صندلی‌های خود می‌گذاریم و صبحانه خوردن‌شان را تماشا می‌کنیم و مطمئن می‌شویم هرچه نیاز داشته باشند را دارند. این زمان به‌خصوصی برای ماست.»

حواشی یک مستند خبرساز!/ گلایه‌های عموی نامزد رونالدو از جورجینا/ پدرش زندان بود، من او را بزرگ کردم/ وقتی نوه از مادربزرگ پنهان شد

حواشی مستند

مستند نتفلیکس در ۱۹۰ کشور پخش خواهد شد. اما منبعی که به این خانواده نزدیک بود این هفته گفت: «شگفت‌زده می‌شوم اگر در مورد گذشته مجرمانه پدرش به جزئیات صحبت کند و یا در مورد ناراحتی‌هایی که با اعضای خانواده‌اش ایجاد شده است. او در مورد عشقش به خواهر بزرگترش «ایوانا» قبلاً صحبت کرده اما اکثر هوادارانش در مورد دیگر اعضای خانواده او چیزی نمی‌دانند. ما همه جورجینا را آنطور که خودش می‌خواست شناخته‌ایم، نه جورجینای واقعی را.»

قبل از اینکه مادربزرگش «جوانا اسکاراباخال» در اثر بیماری قلبی از دنیا برود، در مصاحبه‌ای با تلویزیون اسپانیا گفته بود از اینکه جورجینا او را به دخترش معرفی نکرده ناراحت است: «جورجینا فقط عکس این بچه را زمانی که خیلی کوچک بود برایم فرستاد.»

مادر جورجنیا «آنا ماریا» و مادر کریستیانو «دولورس آویرو» در این نمایش حضور ندارند. جورجینا گفت: «این مستند من است و آن‌ها در این برنامه حضور ندارند چون شرایط اینگونه ایجاب می‌کرد.» اما تأکید کرد که: «من و خواهرم و مادرم همیشه با هم متحد هستیم و از یک خانواده‌ایم. مادرم به منچستر می‌آید همانطور که قبلاً به تورین و مادرید می‌آمد.»

یکی دیگر از اعضای خانواده جورجینا که در مستند حضور ندارد خواهر ناتنی‌اش پاتریشیا است که پدرشان مشترک است. پاتریشا قبل از مرگ پدرش و زمانی که پدر بعد از سکته به پرستاری تمام‌وقت نیاز داشت، گفت: «دلم می‌خواهد با او باشم اما ۷ سال است که به دلیل هزینه بالای سفر به آرژانتین نرفتم و نتوانستم او را از نزدیک ببینم. ناراحتم از اینکه جورجینا در تمام این مدت فقط یک بار به ملاقات پدر رفت. پدرم همیشه می‌گوید دلم برای شما تنگ شده است.»

مستند جورجینا رودریگس با عنوان «من جورجینا هستم»
مستند جورجینا رودریگس با عنوان «من جورجینا هستم»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 1 IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    برای بار هزارم میگم این خانم برای پولهای رونالدو دندون تیز کرده برای همین هی از ازدواج میگه و وکیلش علنا از حقوق جورجیانا هنگام طلاق خبر میده! مادر رونالدو هم فهمیده برای همین نمیزاره اینا ازدواج کنن ابته رونالدو هم نشان داده هفت خط تر از اونه که گول اینجورزنارو بخوره
    • آندرس ❤️ IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      نمی تونه این کار را کنه چون زن دائم رونالدو نیست و رونالدو به راحتی می تواند از تو خونه بیرونش کنه😜
    • یک هم وطن IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      چقد خاله زنک و فضولین خدا شفاتون بده به ی خارجی هم حسادت میکنید 😂😂فک کردم فقط گیر دادین به سلبیریتیا 😂
    • بسیجی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      خبر ورزشی با گذاشتن این خبراتون قشنگ باروح وروان جوانهای مجرد سرزمینم اسکی می کنيد،تو این شرایطی که که ازدواج مشکل شده چرا از عکسهای شوت انگیز استفاده می کنيد
    • قافیه IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      بسیجی کدوم عکس شهوت انگیزه?????فک کنم چیزی دیگه رومجسم کردی!!!!!
    • کیسه رئیس سازمان مافیایی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      برادر بسیجی فکر میکنم عینکی رو چشمات داری که جورحینیا رو بدون لباس میبینی!!! آخه مرد مومن، کجاش شهوت انگیزه؟؟؟
  • شهاب IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    خدایی این چندمین گزارش در مورد جورجینیاست که میزارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا کی تو خبر ورزشی گیر داده به این؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سایت ورزشی مثلا...
    • edifive5 IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      عزیزم جورجینا مهم نیست اینکه جورجینا برای کریس مهمه قضیه رو مهم و ورزشی کرده و کریس کیه ؟ ورزشی ترین و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان پس طبیعیه از حواشی زندگی کریستیانو خبر کار کنن چون میلیون ها نفر میشینن تا آخر میخونن
  • احمدرضا IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    من اولین بار بود مطلب در مورد زن رونالدو خوندم حتی خودشم برام اهمیت نداره زنه پنج تا بچه زاییده دوتا هم دوقل‌ و داره هفت تا بچه خیلی جالبه
    • احمد US ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      یه دختر فقط مال خودشه بقیه واسه رونالدو از طریق رحم اجاره ست
  • اصغرزاده IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    میشه جورجینارو ول کنید عایا ؟؟؟
  • Roojaa IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    خبرورزشی جان! ما که سر در نیاوردیم،این زنک چه اهمیتی در دنیای ورزش داره که همش از اون می نویسید؟! حداقل عکسی هم که از اون الدنگ میذارید،کمی مسایل فرهنگی جامعه خودمان را هم در نظر بگیرید،آخه کی پای خودش رو ( اون هم با کفش) روی میز غذا دراز میکنه؟!!
  • اشکان IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    صدتا هم ازش بزارن کمە چون همە میخونن تا اخرشو یکی خودتی شهاب.تا آخر خوندی بعد نظرمنفی میدی
  • محمد حسین دریایی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    واقعا باطن آدم ها را نمیشه شناخت خیلی سخته و عوض شدن یک آدم با پول چیز جدیدی نیست ولی پشت کردن به ارزشها خیلی شک برانگیزه
  • الما IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    خوب به ما چه والا
  • Shohreh AU ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    بی خود نیست که رونالدو رسما تا الان باهاش ازدواج نکرده
  • کیوان IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    خبر مهمتر از این نبود بزارید.خوب به ما چه که زن رونالدو خانوادش رو فراموش کرده.الان باید چکار کنیم.
  • روشا IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    والاحسودن خانوادش وگرنه توایرانش کسی به کسی سرزمینهای
  • شاران IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    خانوادش وفامیلش حسودی میکنن کی به کی سرمیزنه تواین دورزمونه
  • فردین ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    اشکال نداره، پدرها حاضرند در غربت و بی کسی بمیرند ولی فرزندانشون را خوشبخت ببینند، عاقبت عشق همینه، باید بسوزی تا روشنی بخش خانواده ات باشی، پدر همیشه می بخشه، و هر وقت اسم بچه هاش میاد لبخند میزنه نه اخم.
  • ریما IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    تازه به دوران رسیده ،کسی که به خاطر مال دنیا،از خانوادش بزنه،تف به غیرت همچین آدمایی.ننگ،ننگ
    • ... IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      نترکید حسودا
  • سودی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    من در عجبم رونالدو با این همه ثروت وشهرت چرا با این زن مانده.حداقل با کسی میموند که واقعا خوشگل وپولدار باشه.متاسفم واسش
  • سامان IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    بابا چه اعصابی دارین خب به ما چه زندگی اینا خبر کم اوردین دیگه افتادین به اینجور خبرای ابکی
  • محبوبه IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    بهتره قضاوت نکنیم 😊
  • الیا DE ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    یا رب مباد که گدا معتبر شود
    • ح IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      ای بابا خاله زنک های ایران.. 😂😂😂 این خانمه چون شوهرش را دوست داره نمیخواد به دایی اش کمک کنه. چه کمکی آخه؟!! اون خونه شوهرش مهمونه. مهمان که نمیتونه به فامیل های مادری اش کمک کنه...
  • امین IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    هر آدم موفقی ی چند تایی حسود و بیچاره دورش هستن.هر چی هست جز موفق ترین زنهاست
  • ملیکا IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    ببین من حسودی نمیکنماااااااا 🙃 و خداوکیلی عجب شانسی داشت 🙄 از خدمتکار خونه مردم رسید به نامزد معروف ترین فوتبالیست 👩‍❤️‍💋‍👨 ملت مثل گرگ میمونن 🐺 مث مای بدبختا نیستن که حتی گدا بهمون پا نمیده 😅انقد پافشاری کرد که الان رونالدو بدبخت میخواد بگیرش 🐺 خدا کنه رونالدو به حرف مادرش گوش بده و اینو نگیره 🙄 مثلاً بیاد منو بگیره 🧕🏻🧸🤫
    • سودابه IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      اس ویز اگر نیاد تورو بگیره 😂😂🤣
    • مهری IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      یعنی واقعا رونالدو بیاد خواستگاری میگیرش
    • امیرحسین IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      عرضه ' لیاقت میخواد که تو نداری
  • م IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    واقعا جوونای ما مهم اینه که در راه ورزش قرار بگیرن نه اینکه جوونارو به حواشی بکشونه واز راه اصلی که ورزش وزندگی سالم هست دور کنن خود جورجیناهم نمیدونه الان زن رونالدو هست یا نه بعد شما در مورد اقوام صحبت می‌کنید جمع کنید این بازار بی فرهنگی رو
  • هیلا امیدی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    برام عجیب بود مطالب این سایت اما خب در یک کلام میگم که هیچوقت زود قضاوت نکنیم، آدما شناختنشون خیلی سخته، نمیشه سریع نظر منفی یا مثبت داد :) 💚 🕊
  • زینب شهنوازی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    ملیکا خانوم جورجیا دختر خوبی هست تو حسودیت میشه میخواهی زنش بشی من رونالدو رو تو ورزشگاه خارج دیدم و همیتور همسرش
  • علی IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    کارخونه جوجه کسی راه انداخته
  • صالح IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    خبر دیگ نیست بجز دوست دختر رونالدو ..بابا چقد بچه قدونیم قد میخا بزاری رو دستش هشت ساله داره امتحان پس میده کافی نیست😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 عمررا بگیرتش😅😅😅
  • صبا IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    یطوری میگن اولین کاری که بعد بیدارشدن میکنیم در آغوش گرفتن و بوسیدن بچه هاست انگار بقیه ادما وقتی بیدار میشن بچه هاشونو کتک میزنن!!
  • رو هام IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    آدم پول رو که می بین کور میشه مثل جورجینا
  • ناشناس IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    این کاملا واضح نشون میده که حتی پول وشهرت در کنار هم باز هم خوشبختی و آرامش نمیاره و گرنه یکی نیس بگه دختر برو زندگی تو بکن چرا این همه تبلیغ می‌کنی ای رونالدویه کم شانس فقط اصالت مهمه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی