نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
محمد محبی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد محبی مهاجم فصل گذشته سپاهان و کنونی سانتاکلارا برای پرسپولیسی شدن به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد شده است.

محمد محبی وینگر تیم سانتاکلارا که خیلی فرصت حضور در ترکیب این تیم را پیدا نمی‌کند. او در ابتدای فصل طی توافق باشگاه سپاهان و سانتاکلارا با شهریا مغانلو معاوضه شد اما از آنجایی که مورد توجه کادر فنی تیم پرتغالی قرار نگرفته درصدد است بار دیگر به لیگ برتر برگردد.

البته تیم سپاهان هم برای به خدمت گیری دوباره این بازیکن وارد عمل شده اما ترجیح محمد محبی این است روی یکی گزینه‌های استقلال و پرسپولیس زوم شود. این احتمال هم وجود دارد او به عنوان بازیکن قرضی به یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس ملحق شود.

در فصول اخیر چند لژیونر دیگر هم در میانه‌های راه از تیم‌های پرتغالی جدا شدند و به کشور برگشتند؛ جعفر سلمانی که در تیم پورتیموننزه بازی می‌کرد یا شهریار مغانلو که در تیم سانتاکلارا توپ می‌زد. یکی از دلایلی که موجب شده تا محمد محبی تصمیم بگیرد بار دیگر به لیگ برتر برگردد دست یابی به جایگاهش در تیم ملی است. او به واسطه نیمکت نشینی در لیگ برتر پرتغال دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شود. در حالی که او در بازی‌های دور نخست مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ همراه تیم ملی بود.

احتمالا باشگاه پرتغالی برای صدور رضایتنامه قرضی محمد محبی درخواست مالی از یکی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهد داشت و او به تیمی ملحق خواهد شد که خواسته‌های مالی باشگاه سانتاکلارا را بر آورده کند. اما نکته جالب اینجاست که شنیدیم اولویت یحیی گل محمدی خرید مهاجم سرزن و بلند قامت است درحالی که محمد محبی یک وینگر سرعتی و تکنیکی است.

درپُستی که محمد محبی بازی می‌کند پرسپولیس مهره‌های سرحال و قبراقی همچون مهدی ترابی، وحید امیری، سیامک نعمتی و امید عالیشاه را دارد و بر همین اساس خرید مهاجم بوشهری سانتاکلارا شاید کمک چندانی به تیم یحیی گل محمدی نکند. از طرفی با توجه به تمایل باشگاه سپاهان اصفهان به خرید محمد محبی و بضاعت مالی این باشگاه اصفهانی عملا رقابت برای خرید این وینگر جوان غیر ممکن یا خیلی سخت باشد. از طرف دیگر یحیی گل محمدی نیز پس از تجربه شهریار مغانلو و احیای فوتبال این بازیکن درس عبرت گرفته است که با هوشیاری و تأمل بیشتری به خرید قرضی لژیونرهای ناموفق ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی فکر کند.

گفتنی است در چارچوب هفته نوزدهم لیگ پرتغال، سانتاکلارا به مصاف موریرنزه رفت و به برتری ۲ بر صفر رسید. در این بازی محمد محبی از روی نیمکت کار را برای سانتاکلارا آغاز کرد ولی در دقیقه ۷۶ وارد زمین شد. بازیکن ایرانی توانست در دقیقه ۸۵ گل دوم تیمش را به ثمر رساند.  سانتاکلارا با این برد ۲۰ امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    محمد محبی پرسپولیسی هست و خودش تصمیم گرفته بیاد پرسپولیس ولی نادی الکیسهً المافیا‌ میخوادش‌.
    • سیبان IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      کی سه امتیاز پدیده رو کرد ۴ امتیاز ،،؟؟ معلومه لونگ یونانی حقیر وطنی
    • اورست IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      مرده شور لنگ و کیسه رو ببرن که نمی زارن یه بازیکن آیده دار تو اروپا داشته باشیم کره ای ها و ژاپنی ها چینی و... همه بازیکناشونو ترانسفر کردن اروپا لنگ و کیسه هم اینجا دارن بازیکن آینده دارو نابود میکنن دوتا تیم بی ریشه منفور که الحق لیاقتشون ترد شدن از آسیا و ایشالا به زودی منحل شدنه
  • رضا IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    پیروزی اصلا نمیتونه بازیکن بگیره پنجرش بستست. هشتم بهمن هم احتمالا دادگاه کس دو فصل پنجره رو ببنده. مبارک لنگیا😂😂
  • کیسه کش در حسرت فینال آسیا.فرزندان ناخلف الونگا IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    بیخیال بابا الان اینو بخوایم بگیریم باید قرضی بگیریم باز بعد شیش ماه میره یا شله زرد یا کیسه بعدم ما مهاجمی می‌خوایم که چارچوب شناس و گلزن باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی