نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
مجازات سنگین برای سارق گردنبند علی دایی/ قیمت گردنبند علی دایی؛ سارق چقدر فروخت؟/ اعترافات عجیب مجرم در دادگاه در خصوص لحظه سرقت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سارق گردنبند علی دایی به حبس، رد مال و شلاق محکوم شد. تحقیقات برای دستگیری همدست فراری او ادامه دارد.

این متهم جوان که سابقه سرقت و زورگیری دارد با یکی از دوستان سابقه‌دارش با پرسه در محله‌های تهران، گردنبندقاپی می‌کردند.

آنها غروب هفتم آبان سال گذشته موقعی که علی دایی همراه دخترش از دفتر کار خود در خیابان آصف زعفرانیه خارج شدند، سراغش رفته و گردنبند او را قاپیدند.

چهار روز بعد از این ماجرا، جوان سارق به نام فرشید بازداشت شد. او علاوه برسرقت گردنبند طلای علی دایی به سرقت گردنبندهای بیست نفر دیگر از شهروندان تهرانی اعتراف کرد. این در حالی بود که همدستش از کشور فرار کرده و ماموران موفق به دستگیری وی نشدند.

سرانجام پرونده این متهم با صدور جلب به دادرسی برای محاکمه او به شعبه ۱۱۴۸ دادگاه بعثت تهران ارسال شد. پرونده همدست فراری‌اش نیز در دادسرای سرقت تهران همچنان مفتوح است. در این جلسه شاکیان حاضر به بخشش متهم نشدند. علی دایی نیز گذشت نکرد و خواستار مجازات متهم شد.

متهم در جلسه دادگاه پشیمان از ارتکاب سرقت‌هایش گفت: معتاد به شیشه بودم و همین باعث شد که دوباره به سرقت رو بیاورم. علی دایی که بهترین مهاجم فوتبال کشورمان است را می‌شناختم. شیفته فوتبالش بودم و آن را را دنبال می‌کردم من و دوست فراری‌ام مدتی بود در تهران گردنبندقاپی می‌کردیم. آن روز نیز به‌دنبال سوژه‌ای برای سرقت بودیم که با دیدن گردنبند مردی از پشت سر سراغش رفته و گردنبند را قاپیدم. اگر می‌دانستم او علی دایی است این سرقت را مرتکب نمی‌شدم. گردنبند طلای او را که ۱۵۰میلیون تومان ارزش داشت به نصف قیمت فروختیم. در این مدت که در زندان هستم پشیمانم و از شاکیان و اسطوره فوتبال تقاضای بخشش دارم.  

متهم بعد از جلسه دادگاه به زندان بازگشت و قاضی دادگاه این متهم را به پنج سال و نیم حبس بابت مشارکت در سرقت‌های مقرون به آزار و ۷۴ضربه شلاق و از باب مشارکت در قاپیدن گردنبند به تحمل سه سال و نیم حبس و ۷۴ضربه شلاق و ردمال به علی‌دایی و بقیه شاکیان محکوم کرد.

منبع: جام جم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    مهندسی های فصل 1400-1401 علیه استقلال (برای دبل هتریک جعلی و مهندسی شده) ======================================================================================================= 1- گل سالم ارسلان مطهری در بازی با فجر سپاسی مردود اعلام شد ( 2 امتیاز) 2- پنالتی استقلال در بازی با نساجی مازندران گرفته نشد ( 2 امتیاز) 3- دو پنالتی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گرفته نشد ( 2 امتیاز) 4- پنالتی واضح روی ژستد دقیقه 87 در بازی با پرسپولیس حکومتی گرفته نشد. (2 امتیاز). تحمیل 4 تساوی به استقلال و گرفتن 8 امتیاز حساس از استقلال حاصل این مهندسی ها بود. الان استقلال باید از 15 بازی با 43 امتیاز در صدر جدول بود اما تا اینجای بازی ها حتی یک امتیاز از پرسپولیس خورده نشده. شما خودتون قضاوت کنید. استقلال تا پایان هفته 15 باید 12 امتیاز از پرسپولیس بیشتر داشت که با مهندسی هایی که کردن نذاشتن این فاصله ایجاد بشه تا پرسپولیس خودش رو به استقلال برسونه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      در تابستان های قدیم باباها به کاسب های محل می گفتند بذارید فرزندمون اینجا کار کنن و این بابا ها پولی به اوستا می دادن که به عنوان مزد به فرزندشان بدهند که فرزند فکر کند خودش کار کرده است. یا بعضی باباها جوایزی خریداری می کردند و به مدارس می دادند که سر صف فرزندان شان را تشویق کنند، حالا در این 5 سال گذشته این جایزه ها و به عبارتی بهتر جام های جعلی و مهندسی شده را چه کسی برای لنگیا گرفته بود؟... درست حدس زدید: بابا مسعود.... البته در دوران قبل ترش بابا محمود به وسیله رویانیان به پرسپولیسی های حکومتی پورشه و آپارتمان می داد. البته هنوز مافیای لنگ در بدنه فوتبال هستن و مشغول مهندسی بازی ها هستن و تا اینجای بازی ها 8 امتیاز استقلال به صورت مهندسی شده خورده شد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      چطور اون موقع که دست نشانده های بابا مسعود، قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی رو از روی عمد تمدید نکردند تا استقلال تضعیف بشه در حالی که شفر از 5 ماه قبلش گفته بود تمدید کنند و بعد از اون شد استقلال که به ترکیه رفته بود از سازمان لیگ درخواست کرد بازی سوپرجام رو چند هفته به تعویق بندازه تا این تیمی که اسکلت اصلیش رو خود مهندسین لیگ، از بین برده بودند ترمیم کنه اما دیدیم که گفتند هیچ راهی نداره و باید بازی سر موقع برگزار بشه اما در کمال تعجب دیدیم که 3 روز قبل بازی، نتیجه رو 3 بر صفر به نفع پرسپولیس حکومتی زدند و یک جام مهندسی شده با اسنپ براشون فرستادن و پرونده سازی هم با دوستانشون کردن که همه چیز قانونی به نظر بیاد. در درجه اول باید این بازی رو به تعویق مینداختن تا استقلال آماده بشه و اگه به تعویق هم نینداختن باید صبر می کردند روز بازی برسه و اگه استقلال در زمین حاصر نمی شد بازی رو 3 بر صفر می کردند و این در همه جای دنیا یک امر بدیهیه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      سال 1398 هم مهندسین لیگ گفتن اصلا چرا باید بازی برگزار کنیم و دوباره با یک قانون من در آوردی، بدون برگزاری بازی سوپرجام رو به پرسپولیس حکومتی دادن در حالی که پرسپولیس به عنوان قهرمان جام حذفی باید با تیم دوم جدول یعنی سپاهان بازی می کرد اما جام بدون بازی بهشون حال داده بود. اما سال گذشته و همچنین امسال می بینیم که سوپرجام رو برای پرسپولیس حکومتی نه تنها چند هفته بلکه ماه ها به تعویق انداختن تا این تیم آماده بازی بشه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      مثلا پارسال سازمان لیگ اعلام کرد باید بازی سوپرجام پرسپولیس و تراکتور در 5 آبان برگزار بشه و لیگ 12 آبان اما چون بازیکنان پرسپولیس آماده نبودند گفتند ما به بهونه کرونا فعلا بازی رو برگزار نمی کنیم و میندازیم چند ماه دیگه و هر وقت شما آماده بودید برگزار می کنیم. امسال هم که به خاطر بازی پرسپولیس و الهلال، بازی سوپرجام رو برگزار نکردند تا پرسپولیس بدون مصدوم با الهلال بازی کنه و خدا رو شکر دیدیم که چطور پرسپولیس توسط الهلال آبی پوش، درهم کوبیده شده و لوله شد و پرسپولیسی ها مفتضحانه به ایران برگشتند. الان هم مردم بدونن بازی پرسپولیس و فولاد غیر قانونیه. همون طوری که بازی استقلال و پرسپولیس رو 3 روز قبل بازی 3 بر صفر کردند باید بازی پرسپولیس - تراکتور و پرسپولیس - فولاد رو به دلیل آماده نبودن پرسپولیس برای بازی در تاریخ مقرر، 3 بر صفر به نفع تراکتور و فولاد می کردن. البته برای بازی با فولاد به پرسپولیسی ها گفتند شما بگید ما می خواهیم بازی کنیم ولی ما به دلیلی کرونا برگزار نمی کنیم و هماهنگی کامل بین سازمان لیگ دست نشانده و پرسپولیسی ها وجود داشت.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      این عبارت کوپا امجدیه 4 جانبه دروغین، حاصل حسادت بی حد و فشار روحی روانی شدید پرسپولیسی های حکومتی نسبت به استقلال ایران یا همون تاج کبیره. برای دونستن هواداران عرض کنم استقلال ایران در سال 1970 در بین 8 تیم برتر قاره آسیا تونست به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کنه در حالی که همون سال جام جهانی بین 16 تیم برگزار شد و برزیل قهرمان جهان شد. در سال 1990 هم استقلال در بین 21 تیم برتر قاره آسیا تونست دومین مقام قهرمانی آسیا رو بدست بیاره و همون سال جام جهانی بین 24 تیم برگزار شد و آلمان قهرمان جام جهانی شد. چطور ممکنه وقتی جام جهانی 1970 بین 16 تا تیم برگزار شده و جام جهانی 1990 بین 24 تیم برگزار شده، پرسپولیسی های حکومتی مدعی هستن که رقابت های قهرمانی آسیا باید بین 32 تیم در اون سال ها باید برگزار می شده. اصلا کی لنگیای حکومتی رو حساب می کنه. ضمنا AFC زیر مجموعه فیفاست و جدا از این مستقل هم هست و هرچی که AFC منتشر کنه مورد قبول فیفا هست. لنگیا بدجور از دو قهرمانی استقلال و اینکه سومین تیم تاریخ برتر قاره آسیاست دارن می سوزن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      استقلال ایران با دو قهرمانی آسیا و دو نایب قهرمانی و دو مقام سومی آسیا و 9 بار حضور در نیمه نهایی آسیا، سومین تیم تاریخ برتر قاره آسیاست. به ترتیب الهلال، پوهانگ و استقلال سه تیم برتر تاریخ آسیا هستند. دقت کنید که تاریخ قاره آسیا. ضمنا استقلال با امیر قلعه نویی تونست برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، استقلال رو به رتبه 55 فوتبال باشگاهی جهان برسونه که یک رکورد تاریخیه.
    • پاسخ به ابرام لنگی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      روی سنگ قبرت بگو اینو بنویسن: ابرام که گور می گرفتی همه عمر___دیدی که چگونه گور ابرام گرفت
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      5 سال سیاه فوتبال ایران که امسال هم ادامه داره: در 5 سال گذشته یک گروهی پشت پرده نشسته بودن و بازی ها رو با سربازانی که در زمین و در بدنه فوتبال داشتند مهندسی کردند و 5 سال انواع جام های جعلی و مهندسی شده رو به پرسپولیس حکومتی دادند. الان هم استقلالی ها بدونن اینا چون در بدنه فوتبال نفوذ کردن و جایگاه و پست و مقام دارن دست از سر شما بر نمیدارن و همچنان به مهندسی هاشون ادامه میدن. نمونش 8 امتیاز استقلال در این فصل به صورت مهندسی شده از استقلال کسر شد ولی حتی یک امتیاز پرسپولیس حکومتی خورده نشد چون اجازه نمیدن. انقدر امتیازهای استقلال کسر شد تا پرسپولیس خودش رو به استقلال برسونه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      سال 2018 با عدم تمدید قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی که اسکلت اصلی استقلال بودند مهندسین لیگ برتر نگذاشتند استقلال به سومین قهرمانی آسیا برسه. قوی ترین تیم تاریخ استقلال و قوی ترین تیم آسیا همون استقلالی بود که شفر ساخته بود و بدون شک قهرمانی آسیا می شد. در سال 2020 هم با کله پا کردن استراماچونی و نابود کردن استقلال استراماچونی باعث شدند که استقلال هم در لیگ برتر قهرمان نشه و هم به فینال آسیا راه پیدا نکنه. الهلالیا هم که کرونا داشتند و با نابود کردن استقلال و نبودن الهلال، پرسپولیس حکومتی تونست به فینال آسیا بره. سومین قهرمانی استقلال در آسیا رو در سال 2018 از استقلال گرفتند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      ستاره های استقلال آسیایی هستن به خاطر دو قهرمانی آسیا. ستاره پرسپولیسی ها جعلیه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      تیم یوونتوس که یکی بهترین تیم های تاریخ ایتالیاست ببینید با مهندسی بازی ها در داخل و خارج زمین چه بلایی سرش آوردن تا تیمی دیگه هوس مهندسی بازی ها رو نکنه. ======================================================================================================== 1- یوونتوس رو فرستادن به لیگ دو ایتالیا 2- سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رو ازش گرفتن. 3- دو جام قهرمانی یوونتوس رو ازش گرفتن. 4- در لیگ دو باید با امتیاز منفی 17 بازی ها رو شروع می کرد. 5- به خاطر رفتن به لیگ دو خیلی از بازیکنان بزرگ این تیم جدا شدند.
    • مجهول الهویه IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      الان مگه بحث گردنبد علی دایی نیست؟. نه پرسپولیس برده نه استقلال امتیاز داده پس این رفیق چی میگه این بالا دوباره که داره کپی پیست میکنه!
    • پیک سرخ IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      مافیا واقعی خودتی بقیه اداتم نمی تونن در بیارن نمیدونم از کی و کجا خط میگیری چرت نویسی کنی ولی حتی خوده طرفداران استقلالم حالشون از امثال تو بهم میخوره و اگه تایید میزنن صرفا بخاطر کل کل باهواداران پرسپولیس است و بس توهم زایی هم حدی داره این همه دارن ب کارفرمات حال میدن بسه دیگه حال مردم رو بیشتر از این با این مزخرفات بهم نزن همه میدونن تو این فوتبال چه خبره ماست مالی فایده نداره کافیه ی بارون بیاد...
    • سورنا سرخ DK ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      شما هم ان شالله به حق همین روزهای عزیز شفا پیدا میکنی دوست عزیزم :) فقط کمی کمتر به خودت فشار بیار و آب بیشتری روزانه بنوش...آره جان..
    • ببو گلابی: IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      آقای لنگیها اینجا ارتوپدیه، بخش زایمان طبقه بالاست. این مطلب چه ربطی به شقیقه داره آخه. واسه چی وسط اذون آگهی بازرگانی پخش میکنی!! تعجبم از مدیر محترم صفحه است که خاطرات تلخ سالهای اخیر تو کیسه‌کش رو تائید میکنه واسه چاپ.
    • ابوجهل: IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      ما اینجا ابرام نمی‌بینیم. تو کجا ابرام دیدی که ما ندیدیم!!
    • علی غریبی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      عامو بیکاری زده به سرت، ی کار خوب سراغ دارم واست چندل رنگ زنی با حقوق مکفی..خسته نشدی اینهمه این پیام‌ها رو کپی پیست میکنی همش هم دیسلایک میخوره پیام ونظر جنابعالی
    • تاج IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      بعنوان یک استقلالی می گویم . خجالت می کشم . همچین طرفداری استقلال دارد.
    • امیر .... IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      تموم شد؟؟؟ خیلی تاثیرگذار بود
    • حامی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      حالت خوبه داداش تا دیروز هیچ مشکلی وجود نداشت حالا که هم امتیاز شدیم و احتمالا اون2 امتیاز گدایتون رو ازتون میگرن یهویی باز وزیر و وکیل و داورا شدن پرسپولیسی. کلا فکر نمیکنیدو حرف میزنید و خیالتونم راحته ها
    • م IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      آقای لنگی ها مافیای فوتبال ایران پنالتی دربی چشم هایت را باز کن صحنه ی آرام دربی اصلا پای مدافع پرسپولیس به ژستد نخورد!!! پنالتی واضح ما جلوی استقلال دیده نشد!!!که قشنگ پای مدافع کیسه خورد سه امتیاز دربی گل مردود هوادار سه امتیاز و بازی های مختلف که داور روی اعصاب پرسپولیس بود و گرفتن ستاره های پرسپولیس کی بیشتر ضرر دیده؟؟؟,
    • تاجی اصیل IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      والا اگه حقوق بگیری بیای اینجا اینهمه کامنت بذاری وگرنه ما که پنجاه ساله طرفدار تاجیم اینقدر بیکار نیستیم این همه صغرا کبری کنار هم بیاریم که چرا تیممون قهرمان نشد ! صد هزار صفحه از اینا رو ببری سبزی فروشی، نیم کیلو تره بهت نمیدن
    • کوهمره_جروق IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      خدا یه کم عقل بده.خوب این چه ربطی به گردنبند علی دایی داشت.معلومه حسابی عقده کردی😂
    • ت IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      خدایی عقل که نی جون در عذاب 🤣🤣🤣🤣
  • امید کوپا امجدیه IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    دبل هتریک رو نگاه کن حالشو ببر... بابا سجادی‌تون هم نمی‌تونه جلوی ارتش ما رو بگیره.
  • آریهان DE ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    این کامنت های تو نشان دهنده اینه که عقل سالمی نداری و تمام حرفهای تو به موضوع و تیتر خبر ربطی نداره. حالا می خواهی خود شیرینی کنی و به عقل و شعور خودت و امثال خودت بی احترامی کنی یه حرف دیگست. ولی به جای اسپم کردن بیا حرف منطق بزن.مقصر اون دزد نیست.مقصر کسی هست که اونو به دزدی وادار کرده. ا.ت
  • امید IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    رضایت به سارق بابی‌ست برای سرقت مجدد، درود بر افرادی که رضایت نمی‌دهند.
    • صدری US ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      واقعا من نمیفهمم رضایت دادن به دزد چه معنی ای داره !! دزدی کثیف ترین و نامردی ترین عمل انسان ها در زمین هست و کسی که دزدی میکنه انسان نیست و به هیچ عنوان نباید کسی دلش برای دزد بسوزه چون دزد دلش به حال هیچ کسی نمی سوزه .دزد باید مجازات بشه .اگر دزد ها رو تو میادین شهر مجازات کنند خیلی از دزدی ها کم میشه .الان خبرنگارها بجای اینکه دزدها رو به عنوان مجرم و انسان بد معرفی کنند تا از جامعه طرد بشن میرن باهاشون مصاحبه میکنند و به دزدی به عنوان یک شغل شخصیت میدن در حالیکه دزدی یک شغل نیست یک جرم هست .بدتر اینکه خبرنگارها از این افراد ناجوانمرد میخوان تا مردم رو نصیحت کنند و این باعث میشه دزدی به عنوان یک شغل به رسمیت شناخته بشه و شخص دزد دارای شخصیت فردی و اجتماعی بشه و اینها باعث میشه انگیزه ای برای کنار گذاشتن دزدی نداشته باشه و بلافاصله بعد از آزادی دزدی های خودش رو شروع کنه
  • ستاره سرخ DE ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    سه بار نتیجه دربی ۳هیچ به نفع کیسه در طول دربی ها.فسخ میلیچ با اعتراف احمد ممدی و محمود فکری و بازی کردن غیر قانونی.یک سال معافیت غیرقانونی برای سیاوش یزدانی بدون ادای توضیح قانع کنتده از طرف مراجع ذیصلاح.لغو بازی با تیم بوشهری بخاطر کرونا نمایی و شفای عاجل بعداز ۲ روز در زمانی که هنوز توی ایران واکسن کرونا نبود.لغو بازی با پیکان بخاطر نبودن چند بازیکن اصلی و ترس از حذف ..با کرونا نمایی و شفای دو روزه بخاطر دعوت به تیم ملی.محرمانه بودن انتشار تست کرونای مثبت کیسه کشا ولی عمومی بودن انتشار تست منفی بخاطر دعوت به تیم ملی.اعتراف امیرآبادی به استفاده از جک تری دی توسط مجیدی.گدایی امتیاز و آویزون شدن به این و اون و..... حالا افتخارات..بازیکن هفته امارات (مجیدی)التماس به تیم دسته دومی نود ارومیه.رفتن به دسته سه.سوت زدن علیمنصور برای جلو کشیدن تیم دقیقه ۹۰ وقتی ۶تا گل خورده🤣متخصص پلی آف آسیا در یک دهه اخیر.پخش اهنگ حماسی از تلویزیون بعد از صعود در پلی آف با ضربات پنالتی در آزادی.گرفتن جشن نایب قهرنانی در لیگ برتر.تبانی اسطوره هاشون در لیگ آسیا.یک تنه آقای گل کردن مهاجم حریف در لیگ قهرمانان
    • ع IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      ا ولا من بی طرفم دوما من هر چه نگاه میکنم استقلال از پیروزی پر افتخار تره ثانیا هر تیمی که ببره پاداش وپول وغیره برای خودشونه شما چرا حرص وجوش میخورید
  • ز دوکپ IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    چه بخششی . همین حبسشم با سه ماه زندان مونده دو شه تا عفو میزنن تموم میشه . انقده دزدی زیاد شده هر ان بهت دزد میزنه
  • ستاره سرخ DE ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    ادامه افتخارات کیسه...بلیط هواپیمای ژنرال برای رفتن به مشاهده تمرینات بایرلورکوزن و قرار دادن بلیط در موزه باشگاه.🤣🤣🤣🤣فحش ندادن به کاوه رضایی بابت ترک کردن کیسه.
  • قهرمانی ششم ارتش سرخ IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    بیچاره کاربر مافیایی منفجر شد از عقده!! ببین چند ساعت نوشته تا به دیگران اثبات کنه کیسه ها چقد سوختن و دوباره با رسیدن ارتش سرخ و احساس خطر و فهمیدن اینکه قهرمانی ششم تو راهه برخلاف چندهفته قبل که میگفتن با رفتن وزیر و اومدن بابا سجادشون همه چی گل بلبل بود!! با رسیدن ارتش سرخ به تیم کیسه دوباره چرت پرتاشون شروع شد؛ بسوزید که دارید خوب میسوزید کیسه های بیچاره!! قهرمانی ششم تو راهه به عشق 6تایی کیسه کشا
  • رضا IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    دوست عزیز اگر با با سجاد را قبول داری پس بابا مسعود را قبول کردی که لیگ را مهندسی کرد
  • این لنگی ها مافیای فوتبال ایران چی میگه؟؟؟ IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    آقای لنگی ها مافیای فوتبال ایران قهرمانی های استقلال مال دهه هفتاده 😆🤣😂😆 پرسپولیس دو نایب قهرمانی آسیا داره در عرض سه سال پرسپولیس دست کم به خاطر اسطوره هاش قهرمانی هاش باید سه تا ستاره داشته باشه حالا ستاره های کی جعلیه؟..؟؟؟
  • حسین IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    ‌این‌کیسه‌کشها‌میسوزنند‌که‌پرسپولیس‌فولاد‌رو‌برده‌وبه‌اونا‌رسیده‌‌نه‌ کیسه‌جان‌ما‌مثل‌شما‌نیستیم‌که‌شش‌گل‌از‌العین‌بخوریم‌‌اخر‌فصل‌ما قهرمانیم‌پس‌بسوزید‌۱۲
  • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    آقای لنگی ها مافیای فوتبال ایران پرسپولیس با دو نایب قهرمانی آسیا در عرض سه سال و قهرمانی آسیا یک بار پر افتخار ترین باشگاه ایران در آسیا است اتفاقاً بر طبق امار همینجا اعلام کردن نه یلکی تلکی داری میسوزی که پرسپولیس نایب قهرمانی آسیا داره پرسپولیس از سد السد گذشت نمیتونه از سد الهلال بگذره؟؟؟
  • و IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    آقای لنگی ها مافیای فوتبال ایران شجاع خلیل زاده احمد نوراللهی محمد حسین کنعانی زادگان بازم طارمی بشار رسن رضاییان علیپور... نصف بیشتر این عزیزان در تیم ملی اند اگر نباشند تیم ملی لنگ میزنه اینها طی هفت سال گذشته از پرسپولیس کبیر جدا شدن!!! در مقابل یدونه جبارق بود کی بود جناب عالی
  • فربد US ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    امیدوارم که آقای دایی یه ذره از این پولایی که جمع کرده رو بتونه با خودش ببره
  • محمدطاها IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    خب واقعا دزد که به دزد بزنه‌ شاه دزده خخخخ..شاه دزد اونه که سر این کلاه گذاشت:)) چقدر دیگه این دزد بدبختی بود حتی تو دزدی هم شانس نداشت، گردنبند علی دایی رو با مکافات زیاد دزدید آخرشم زیر قیمت فروخت‌..الانم‌ باید هم حبس رو تحمل کنه و هم ضربه شلاق رو..انصافا دزد بدبختی بود..
  • زبل خان IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    خدایا مملکت و فقر و بد بختی گرفته اینا میان ساز دو تا تیمی میزنند که فقط حرص و جوشش برا ماست و پولاش برا اقایون بالا نشینا خاک تو سرتون برین فکر نون باشین که خربزه ابه
  • محمد IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    باز خوبه گردن بند علی دایی دزدی وگرنه حالا حالا کسی به فکر دست گیریش نمیفتاد
  • اف IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    ای کاش مردم ایران همه کارهای علی دای را ببینن و کمتر حرف اشتباهی بزنند
  • مهرداد IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    میگم استقلالیا معلوم هست چند چندین با خودتون، باباصفحه مربوط به دزدیدن گردنبند علی داییه،ارتش سایبری که حاج محمود میگفت پس همینه ،واقعا از بازی تیمتون بخصوص در نیمه دوم بازیها راضی هستید؟شما که از تیم ته جدولی (هوادار)فرار میکنید ،ما پنج سال پشت سر هم قهرمان شدیم شما ی قهرمان نیم فصل با امتیاز گدایی شدید از سوراخ آمدید بیرون ،آنوقت میخواید قهرمان آسیا و ایران بشید،شما که حرف از قهرمانی آسیا می‌زنید چرا از موقعی که لیگ آسیا به روز شده نتونستید یکبار فینال که پیشکش ،حتی جز ۴ تیم برید،الان هم که ی چندتا امتیاز جمع کردید یا گدایی بوده یا از روی حرکات انفرادی بوده و یا از پنالتی های تقدیمی بوده،یا از روی تفکرات مربی ایتالیایی بوده،میگید نه ی چند روز اون مربی ایتالیایی رو نیمکت نباشه اونوقت خواهیددید که مجیدی فقط بلده فوت بکنه
  • مهرداد IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    کلا مجیدی فقط بلده فوت بکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی