نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
علی چینی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی اسبق استقلال گفت: لغو بازی استقلال مقابل هوادار بهترین تصمیم برای حفظ سلامتی بازیکنان دو تیم بود گرچه این شرایط جدید کاملا به ضرر استقلال تمام می شود.

با اعلام سازمان لیگ دیدار هفته شانزدهم تیم‌های هوادار و استقلال به تاریخ دیگری موکول شد. این در حالی است که استقلالی‌ها پیش از این خواستار لغو بازی شده بودند. علی چینی در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط خودش پس از روزهای سختی که هفته پیش در بیمارستان و منزل پشت سرگذاشت همچنین لغو بازی استقلال و البته دیدار تیم ملی مقابل عراق اظهاراتی را مطرح کرد.

شنیدید که بازی استقلال لغو شد؟

به نظرم این بهترین تصمیم در رابطه با بازی بود که احتمال داشت هم برای بازیکنان هوادار خطرساز باشد هم برای بازیکنان استقلال. البته بیشتر از هر چیز برای بازیکنان استقلال خوب شد.

چطور؟

چون آنها در طول روزهای گذشته تمرین درست و حسابی نداشتند و ممکن بود با بدن ناآماده در حین انجام بازی یا مصدوم شوند و یا دچار حمله قلبی و تنفسی شوند. از طرفی بازیکنان ذخیره این تیم هم که هفته‌هاست بازی پرفشار نود دقیقه ای انجام نداده اند ممکن بود در غیاب نفرات اصلی و در یک بازی کاملا جدی، دچار حملات قلبی شوند.

این موضوع چه تاثیری در روند کلی استقلال دارد؟

طبیعی است که چنین شرایطی ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید. پرسپولیس، سپاهان یا حتی چند وقت پیش دیدیم که در لیگ برتر انگلیس بازی چند تیم لغو شد. ولی استثناً باید گفت که این موضوع به ضرر استقلال تمام می‌شود.

از چه نظر؟

به لحاظ تایمینگ مسابقات. چون استقلال باید دیدار با هوادار و مسابقه جام حذفی اش را لابلای رقابتهای دور برگشت انجام دهد و این فشار روی تیم استقلال را بیشتر می‌کند. یعنی استقلال باید سه یا چهار روز در میان مسابقه بدهد. این موضوع ضریب مصدومیت و آسیب دیدگی را بیشتر خواهد کرد. از طرفی توان بازیکنان را هم پایین می‌آورد. ولی به هر حال تصمیم عاقلانه ای بود که سازمان لیگ گرفت.

خدا به من عمر بدهد محبت مردم را تلافی کنم/ لغو بازی هوادار به ضرر استقلال شد/ فوتبال عراق شبیه ایران است!

بازی تیم ملی مقابل عراق را چطور پیش بینی می‌کنید؟

بازی‌های ما مقابل عراق همیشه سخت بوده چون فوتبال این کشور اینقدر شبیه فوتبال ایران است که انگار خود ماست. در همه این سالها بازیکنانی که از عراق به لیگ ایران آمده اند خیلی شبیه به ما فوتبال بازی می‌کنند. ولی تیم ما شرایطی فوق‌العاده بهتر دارد.

بیشتر توضیح می‌دهید؟

با توجه به حضور بازیکنان لژیونر ایران در لیگ‌های معتبر اروپا این موضوع کف ترازوی تیم ملی ایران را سنگین‌تر می‌کند. در بازی با عراق نتیجه یک بر صفر یا ۴ بر صفر برای ما فرقی ندارد. مهم ۳ امتیاز است که بتوانیم صعودمان به جام جهانی را مسجل کنیم. در این صورت بازی برگشت با کره در سئول برایمان خیلی راحت‌تر و بدون استرس خواهد بود.

وضعیت جسمانی تان در روزهای اخیر رو به بهبود بوده است؟

واقعا جا دارد از هواداران، دوستان و آشنایانی که در این مدت دعاگوی من بودند تشکر کنم. خیلی‌ها جویای حالم می‌شدند و این باعث قوت قلبم بود. امیدوارم عمری برایم باقی باشد تا بتوانم محبتهای آنها را جبران کنم. فعلا مشغول استراحت و مصرف دارو و آمپول‌هایی هستم که دکترم تجویز کرده.

باشگاه استقلال هم قرار بود پیگیر وضعیت شما شود؟

بله. دکتر حبیبی صبح امروز با من تماس گرفت و جویای حالم شد و می‌خواست بداند جواب آزمایش‌هایم چه شده است که آن زمان هنوز نگرفته بودم. از مسئولان باشگاه ممنونم که در این روزها مرا تنها نگذاشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ۰۴ IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    به ضرر ما هم که باشه بازم لنگی جماعت داره ازش میسوزه کلا کار این جماعت سوزش و فشاری شدنه😂
  • محمد IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    اتوبوسی بازی کردن قدیمی شده . فرقی هم نمیکنه چند نفر کرونا کرفته باشه . خودتون رو گول نزنید . از ارتش فضای مجیدی نترسید حرف درست بزنید
  • علی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    علی آقاچینی درود برتو انشاالله هرچه سریعتر سلامتیتو بدست بیاری خدا همه مریضای عالمو شفا بده انشاالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی