بازیکن جنجالی پرسپولیس بدون اطلاع کادرفنی ایران را ترک کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس گفت: رادو می‌گوید عاشق پرسپولیس است و روزهای خوبی را در این تیم سپری کرده، اما بدون اطلاع همه تهران را ترک کرد و این با حرف‌های او مغایر است.

سید مجید صدری در گفت‌وگویی تلویزیونی، گفت: بار اول نیست که رادوشویچ پولش را با تاخیر می گیرد و این مرتبه اول نبود. ما با رادو تماس گرفتیم تا مشکلات را حل کنیم. در نشستی که با هم داشتیم با رادو شرط کردیم که مبالغ را در سه مرحله پرداخت خواهیم کرد و او قبول کرد.

وی افزود: رادو بدون اطلاع کادرفنی تهران را ترک کرد، اگر قرار است یک بازیکن مانند او که می‌گوید عاشق پرسپولیس است تیم را ترک کند باید کادرفنی و باشگاه را مطلع کند اما او بی‌خبر رفت. ما پیش بینی می‌کردیم او بازخواهد گشت و مبلغی را هم اضافه کردیم، اما بازنگشت.

صدری تصریح کرد: چند وقت پیش خانواده رادو می‌خواست به تهران بیایند و ما برنامه‌ای را در نظر گرفتیم تا با شرایط خوبی در تهران حاضر شوند اما امروز همه آنها نادیده گرفته شد. اگر رادو ناراضی بود و می‌خواست برود باید اعلام می کرد اما این کار را نکرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    بنظر میرسه این بنده خدا صدری هم مثل بقیه ی مدیران، مفاهیم رایج در بازارهای کار رو نمیدونه و تصور و انتظارش از اینکه باریکن خارجی گفته من عاشق پرسپولیس و هوادارش هستم، اینه که طرف واقعن مجنون وار رفتار کنه یا مثل فرهاد بخاطر عشقش تیشه کوه بکنه!. خیلی عقبیم.
  • صامت IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    آقای صدری حرف شمادرست.ولی شمارچرا پرداخت های رادورا منظم ترنکردید؟شماکه میدانیدقراردادمحکمی داردوبازیکن خارجی ست وعرق ایرانی نداردوراحت شکایت میکندومحکوم میکند؟شماچراگزک دستش دادید؟
  • محسن IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    پولشو می‌دادید که تیم رو ول نکنه ، خودت حاضری یک ثانیه حقوقت عقب بیوفته
  • سعید IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    تا کی میخواین اینطور بازیکنانی رو که هیچ ارزشی برای تیم نداره بخرید؟! تنها دلیلش اینه که از طریق این طور خریدها هم پول تپلی رو به جیب میزنید هم از اون تپل ترش رو به اون بازیکن میدین که یه دروازبان از امید پرسپولیس میاوردین از رادو خیلی بیشتر کاربرد داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی