پیمان بابایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس، پیمان بابایی را بهترین گزینه برای جانشینی عیسی آل کثیر می‌داند درحالی که این مهاجم با تراکتور تبریز قرارداد دارد.

زننده آخرین گل تراکتور به پرسپولیس مهاجمی است که یحیی گل محمدی از تابستان ۱۳۹۹، او را زیر نظر گرفته اما هنوز نتوانسته او را به تهران بیاورد.

پیمان بابایی با تراکتور قرارداد دارد و شنیدیم آخرین جواب تبریزی‌ها به واسطه باشگاه پرسپولیس جواب منفی بوده است. تراکتوری‌ها اعلام کرده اند که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، قادر به خرید بازیکن جدید نبوده و به پیمان بابایی نیاز مبرم دارند!

از نیم فصل اول لیگ بیستم و سال گذشته نیز صحبت‌های زیادی در مورد حضور پیمان بابایی در پرسپولیس شنیده شد اما او به رغم تلاش‌های یحیی گل محمدی نتوانست در نیم‌فصل پرسپولیسی شود. پیمان بابایی تا آخر سال با ماشین سازی قرارداد داشت و مالک تراکتور هم او را مجاب کرده با رقمی بالا راهی تیم بزرگتر شهر تبریز شود. در همان مقطع شنیده شد بابایی در مذاکره ای که با یکی از نزدیکان یحیی گل محمدی داشته به سرمربی پرسپولیس وعده داده برای فصل آینده راهی پرسپولیس شده و قطعا در این تیم توپ خواهد زد چرا که با توجه به حساسیت‌های موجود در تبریز و مدت زمان باقی مانده از قراردادش نمی‌تواند نیم فصل پرسپولیسی شود.

با این وجود پیمان بابایی در تابستان ۱۴۰۰ نیز نتوانست به جمع شاگردان یحیی گل محمدی ملحق شود چرا که با دو ایجنت قرارداد عجیبی بسته بود که ظاهرا آنها چندان مایل به پرسپولیسی شدن این مهاجم نیستند. گفته می‌شود تراکتوری‌ها برای صدور رضایتنامه مهدی تیکدری برای باشگاه گل گهر سیرجان رقم سنگینی (به روایتی حدود ۱۰ میلیارد تومان!) از این تیم دریافت کرده اند و حالا بسیار بعید است راضی به واگذاری پیمان بابایی ستاره خود شوند.

از طرفی باشگاه پرسپولیس هم از بی پولی مفرط رنج برده و توان مالی برای خرید مهاجم تراکتور یا راضی کردن مدیران باشگاه تبریزی در اختیار ندارند! با این وجود یحیی گل محمدی اصرار زیادی برای خرید پیمان بابایی دارد. سرمربی پرسپولیس معتقد است پیمان بابایی تمامی فاکتورهای یک مهاجم ششدانگ را در اختیار دارد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم فراقانونی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    زیادی حرف بزنید همونطور که یایا گیسو رو به زور از پدیده گرفتن پول رضایتنامشم ندادن با شمام همینکارو میکنن الانم تا جیغ جیغ کنان بیانیه ندادن خودتون با زبون خوش رضایتنامه بابایی رو براشون صادر کنید تا در نبود بابامسعود بی بابا نمونن
    • حامی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      باز حداقل ما باهاشون صحبت کردیم و پول رضایتنامه رو ندادیم شماکه زورکی بازیکن و مربی میگیرید و هیچکسم بهتون چیزی نمیگه و جالبه که پنجره تیم دیگه بخاطر شما بسته میشه
    • رضایاک IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      شما از پول های بیت المالی که خرج عتینا‌‌ و قر و فر بازیکناتون دادید چرا چیزی نمیگی که کل بازیکنای اسم دار لیگ را گرفتید گذاشتید رو‌نیمکت.برو آقا برو تو پیچ کیسه و اینجا و این تیم مختص فوتبالیاس‌ نه پودریا و مافیاییا، در ضمن ما اگه میایم تو پیچ کیسه چون انقدر ضد فوتبال و مافیا هستید که کل فوتبالیا میان و بهتون اعتراض میکنن
  • Mohsen IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    عشق فقط پرسپولیسِ تنها فقط با بستن پنجره ی پرسپولیسه که میتونن پرسپولیسو متوقف کنن . یادمون نمیره تو چند سال گذشته میانگین سالی سه بار پنجره ی سرخ ها بسته بوده .
  • Ahan95 IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    پیروزی پول نداره ولی دنبال خرید بازیکنه!! هدف پیروزی تضعیف تراکتوره
    • حمید IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      مگه تیم ضعیفو تضعیف میکنن؟
  • عشقپولیس IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    لیاقت ندارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی