نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فرهنگ‌سازی کنیم تا بانوان لیگ را هم از نزدیک ببینند/ با تیم دوم‌مان هم باید عراق را شکست بدهیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: با وجود کرونایی شدن تعدادی از بازیکنان تیم ملی و نرسیدن برخی دیگر از بازیکنان، ما با تیم دوم مان هم می‌توانیم عراق را شکست بدهیم.

غیبت برخی از ملی پوشان در اردوی جدید این تیم، همچنین ابتلای بعضی بازیکنان به بیماری کرونا در آستانه دیدار مقابل عراق موجب نگرانی طرفداران فوتبال شده است. مهدی رجب زاده از گلزنان سابق تیم ملی کشورمان به عراق در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار پیش روی تیم ملی مقابل عراق اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی این هفته تیم ملی مقابل عراق را چطور پیش بینی می‌کنید؟

عراق از آن دسته تیم‌هایی است که همیشه برای فوتبال ما دردسرساز بوده است. گرچه در اکثر مسابقات، ما مقابل این تیم برنده شدیم و از نظر روحی و روانی شرایط بهتری داریم.

شرایط تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم ما از هر نظر نسبت به تیم عراق برتر و سرتر هستیم. ما لژیونرهایی داریم که هفته ای دو بار در بالاترین سطح اروپا با تیم‌های خوب مسابقه می‌دهند و دیگر نگرانی بابت رویارویی با حریفی مثل عراق ندارند.

اما گفته شده برخی ملی پوشان نمی‌رسند و یا کرونا گرفته اند؟

باز هم چندان اهمیتی ندارد. گرچه تک تک نفرات تیم ملی می‌توانند تاثیرگذار باشند ولی خوشبختانه ما روی نیمکت مان اینقدر مهره‌های بزرگ و سرشناس داریم که می‌توانیم با تیم دوم مان هم عراق را شکست بدهیم. نگاهی به جدول گروه مشخص می‌کند چرا ایران ۱۶ امتیازی است. ما در دورانی به سر می‌بریم که تیم ما نه تنها در غرب، بلکه در کل آسیا نسبت به بقیه حریفان سرتر است.

پیش بینی تان از نتیجه بازی چیست؟

به امید خدا با یک برد خوب عراق را پشت سر می‌گذاریم و صعودمان را مسجل می‌کنیم.

شما در کدام مسابقات به عراق گل زدید؟

سال ۸۵ بود. در مسابقات جام ال‌جی ۲۰۰۶ که در اردن تیم ما با نتیجه دو بر صفر برنده شد. شیث رضایی و من، گلهای ایران را در آن بازی زدیم و برنده شدیم.

قرار است این بازی در حضور تماشاگران برگزار شود و بانوان هم بیایند. صحبتی در این باره دارید؟

قطعاً! در نهایت باید این اتفاق می‌افتاد در همین مدت کوتاه دیدیم که چطور کنفدراسیون فوتبال آسیا به این مسائل ایراد می‌گرفت که چرا بانوان در استادیوم حضور ندارند. این موضوع می‌توانست کل فوتبال ما را تحت تاثیر قرار دهد. خوشبختانه مسئولان فوتبال هم به این نتیجه رسیدند که بانوان حق دارند بازی‌های تیم ملی را ببینند. به طور کلی باید این فرهنگ را در ایران جا بیندازیم که بانوان می‌توانند مسابقات آقایان را از نزدیک ببینند. باید در این باره فرهنگ‌سازی شود.

فکر می‌کنید که این اتفاق شدنی باشد؟

چرا نباشد؟ فرهنگش را نداریم که داریم. بسیاری از بانوان هستند که دوست دارند فوتبال تیم‌های مورد علاقه شان را از نزدیک ببینند ولی خب تا امروز برخی مسائل در کشورمان باعث شده بود این موضوع تا حدی غیر ممکن باشد اما حالا می‌بینیم که با تغییرات ایجاد شده در نگاه به این مسائل بانوان می‌خواهند بیایند و بازی تیم ملی را ببینند. باید این کار را در لیگ برتر هم انجام دهیم و این فرهنگ را در مسابقات باشگاهی هم جا بیندازیم. شکر خدا مردم ایران به این بلوغ فرهنگی رسیده اند که بانوان می‌توانند در کمال آرامش و امنیت در استادیوم حضور پیدا کنند و مسابقات را ببینند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    میگم یه دفعه خدای نکرده این عکس بالا رو آقای علم الهدی نبینه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی