نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سیدجلال حسینی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سیدجلال حسینی به خبرورزشی گفت: پرسپولیس پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران است. در سال‌های اخیر بهترین نماینده برای ایران بوده است اما نتیجه این زحمات چه شد؟ حذف ازلیگ قهرمانان آسیا...

مهدی یکتا؛ شاید بهترین کسی که می‌توانست در این رابطه توضیح بدهد سیدجلال حسینی بود. بر همین اساس با کاپیتان با تجربه پرسپولیس تماس گرفتیم تا درخصوص اعتصاب بازیکنان، مشکلات این تیم و مسائل دیگر از جمله بازی حساس تیم ملی با او گفت‌وگو کنیم.

هواداران پرسپولیس نگران بودند و حالا با اعتصاب جدید نگران تر شدند. صحبتی در این خصوص نداری؟

هواداران پرسپولیس که تاج سرما هستند. در این رابطه حرف زیاد دارم اما اگر اجازه بدهید سرفرصت مناسب خواهم زد.

به هرحال موضوع مهمی است و تو هم کاپیتان پرسپولیس. در تمرین امروز (چهارشنبه) چه خبر بود؟

من که به دلیل مشکل شخصی نتوانستم به ورزشگاه شهید کاظمی‌بروم.

می‌دانستی بچه‌ها تمرین نمی‌کنند؟

ببینید مشکلات مالی از اول فصل وجود داشته و ما تصور می‌کردیم حداقل تا نیم فصل حل می‌شود اما ... واقعا نمی‌دانم چه بگویم؟

با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس صحبت کردی؟

فقط همین قدر بدانید آن قدر مشکلات پرسپولیس زیاد شده و به هم پیچیده است که هر مدیری هم بیاید به مشکل برخواهد خورد. آقای صدری هم همین مشکلات را که قبلی‌ها درست کرده بودند، داشت. حالا آقای درویش هم با کوهی از مشکلات مالی و... مواجه شده و این دو نفر آخری واقعا کاری نمی‌توانند بکنند. مشکلات امروز پرسپولیس تقصیر این دو نفر نیست.

یحیی گل محمدی هم در نیم فصل می‌خواهد تیم را تقویت کند اما پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته است. آیا پرسپولیس نیاز به تقویت دارد؟

صددرصد نیاز به تقویت داریم. همه تیم‌ها در نیم فصل تقویت شده و تجدید قوا می‌کنند آن گاه ما باید ...

شما نیم فصل اول را با عنوان دومی‌و پشت سراستقلال به پایان رساندید. نتایج خوبی گرفتید و فکر می‌کنید چرا باید با این مشکلات روبرو شوید؟

اول اینکه ما اصلا به جدول لیگ تا پایان فصل نگاه نمی‌کنیم. ما فقط کارخودمان را انجام می‌دهیم و درهمه این سال‌ها هم یاد گرفتیم فقط سخت کارکنیم اما واقعا کارد به استخوان رسیده است.

بیشتر توضیح می‌دهی؟

توجه داشته باشید که بازیکنان ومربیان پرسپولیس هم خانواده و خرج دارند. برخی ازآنها خرج چند خانواده را می‌دهند و من می‌دانم مربیان و بازیکنانی داریم که مستأجر هستند و صاحبخانه آنها را جواب کرده است. برخی ماشین خود را فروخته و درنیم فصل گذشته خورده اند! آنها روی قول مدیران باشگاه و قراردادی که بسته اند حساب باز کرده اند. حالا چه کار باید کنند؟ خیلی‌ها فقط یک بازی، یک برد یا قهرمانی را می‌بینند اما ازمسائل دیگر بی خبر هستند و امیدوارم کسی قضاوت عجولانه در خصوص بازیکنان نکند. بازیکنان پرسپولیس در همه این سال‌ها نشان داده اند به تیم خود تعصب دارند و غیرتمند هستند.

بسیاری از منتقدان هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را نشانه رفته اند که قادر به تأمین منابع مالی پایدار نیست؟

من نمی‌خواهم زیاد مسائل را باز کنم اما شرایط نُرمال نیست. باشگاه پرسپولیس پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران است. در سال‌های اخیر بهترین نماینده برای ایران بوده است اما نتیجه این زحمات چه شد؟ حذف ازلیگ قهرمانان آسیا؟ نمی‌دانم چرا اتفاقات بد به صورت سریالی باید برای پرسپولیس بیفتد؟ من به عنوان یک بازیکن به هواداران حق می‌دهم جام بخواهند. این حق طبیعی طرفداران است و باید به این تیم رسیدگی بیشتری شود. چرا باید پرسپولیس ازآسیا حذف شود. هنوز از شوک این اتفاق خارج نشده دوباره پنجره نقل و انتقالات بسته می‌شود و حالا هم مشکلات مالی بیداد می‌کند. به راستی چرا؟

اولین واکنش سیدجلال به اعتصاب پرسپولیسی ها/ بازیکن و مربی پرسپولیس ماشین خود را فروخته و خورده اند!/ بازیکنان ما تعصب دارند اما...

به تازگی یک شوخی هم درفضای مجازی مطرح شده که تعداد پنجره‌های بسته پرسپولیس از تعداد قهرمانی‌های این تیم بیشتر شده است؟!

واقعا زشت است! پرسپولیس تیم کوچکی نیست و امیدوارم مسئولان هرچه زودتر به فکر بیفتند.

به نظرت با اعتصاب و تمرین نکردن چیزی درست می‌شود؟

گفتم که در این رابطه بعدا مفصل صحبت خواهم کرد!

بسیارخوب، نمی‌توان با سید جلال حسینی با ۱۱۵ بازی ملی صحبت کرد و چیزی از تیم ملی نپرسید. بازی با عراق را چطور می‌بینی؟

به آقای اسکوچیچ، کادرفنی و بچه‌های تیم ملی تبریک می‌گویم. تا همین الان هم کاربزرگی کرده و مزد زحمات خود را با صدرنشینی در گروه گرفته اند. انشالله در بازی روز پنج شنبه هم تیم ایران بتواند با اقتدار مقابل تیم ملی عراق به برتری برسد.

از تیم شما هم ۵ بازیکن در اردوی تیم ملی حاضر هستند. وحید امیری، مهدی ترابی و میلاد سرلک که ازقبل بودند و حالا کمال کامیابی نیا و فرشاد فرجی نیز اضافه شده اند. نظری نداری؟

- همه این بچه‌ها و سایرین که دعوت شده اند لایق بوده اند. امیدوارم بتوانند به تیم ملی کمک کنند.

فکرش را می‌کردی فرشاد فرجی به تیم ملی دعوت شود. تو کنارش بازی می‌کنی؟

فرشاد یک فوتبالیست شایسته و مدافعی خوب است. بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام داد و حق اش است به تیم ملی دعوت شود.

می‌دانیم رابطه خوبی با محمد حسین کنعانی زادگان داری. بعد از ماجرای اخیر با او صحبتی داشتی؟

نه، صحبتی نداشتیم چون اساسا دوست ندارم در زندگی شخصی و خصوصی دیگران دخالت کنم اما خوشحالم دراگان اسکوچیچ پشت حسین کنعانی ایستاد. این بچه‌ها جوان هستند و ممکن است اشتباهی مرتکب شوند. کنعانی زادگان را هم سالهاست می‌شناسم و می‌دانم چقدر پسر صاف و ساده ای است. به نظرم برای او پاپوش درست کردند اما او سرمایه فوتبال این مملکت است.

نتیجه بازی ایران و عراق را چند چند پیش بینی می‌کنی؟

می‌دانید که من اهل پیش بینی نیستم. فوتبال قابل پیش بینی نیست اما با شناختی که از توان بچه‌ها دارم انشالله با یک پیروزی شیرین این بازی به سود ایران تمام خواهد شد.

لابد می‌دانی سردارآزمون، احمد نوراللهی و ... کُرونا گرفته اند و مهدی طارمی‌هم در برف ترکیه و شرایط آب و هوایی آنجا گیر کرده است؟

ما بازیکنان خوبی داریم اما امیدوارم مهدی طارمی‌برسد؛ چون مهاجم خطرناکی است که قطعا عراقی‌ها را می‌تواند به دردسر بیندازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال قهرمان IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    تاج که استقلال کبیر هستش نه هواداران لنگ!
    • 1 IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      مصاحبه های هدایتی درباره نحوه آوردن امیری و سیدجلال به پرسپولیس را بخوانید تا بفهمید حضرات به پول دزدی عادت کردن، بقول لورن بلالن وطنی: بزرگتراز بهانه هایتان باشید :)))
    • اولیایی زاده IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      اتفاقا هم صدری مقصر هست و همین درویش..که با ریسمان وزیر ورزش به چاه افتادند! صدری اول فصل باید می رفت . وزیر گول اش زد معلق نگهداشت. تا نیم فصل.. نیم فصل هم یک اماتور دیگر !!! شرط می بندم باشگاه پرسپولیس حسابدارش پول دو کیلو قند شکسته را ندارد کاملا با برنامه این وزیر حرکت می کند جهت نابودی باشگاه!! وگر نه اول فصل که استقلال را سر سامان داد. مدیریت اورد پول اورد..انموقع هم باید پرسپولیس را هم سر سامان می داد.. ولی دکتر سجادی متخصص بحران در امور دو میدانی فرمود . کجای دنیا مدیریت در موفقیت سهیم هست.. خدایا سواد یک وزیر کشور را ببین!! اول فصل گفتم صدری تا نیم فصل می ماند .بعد یکی دیگر می اید که هیچی بلد نیست!! الان هم درویش بعد دو ماه الفرار!! بزرگترین خیانت صدری و لیدر ها این بود که طرفدار گول زدند تا از وزیر اول فصل خواسته نداشته باشند. 8 سال سخت در انتظار پرسپولیس هست. یک تیم برای نابودی باشگاه نقشه کشیده؟..دو سال اینده این تیم های صنتعی که رشد می کنند. نام پرسپولیس کنار راه اهن پاس شنیده خواهد شد.. عملا پرسپولیس را زدند. 4 میلیون دلار پول باشگاه بلوکه شده. هیچکس عین خیال اش نی؟
    • بنی آدم IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      کیسه کشا سخن از چه میگویند
    • ناشناس IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      درپاسخ به اولیایی زاده تیمی پر از فساد بهتره به راه پاس بپیونده نه راستی هنوز باید یه جام اسیایی بگیرند...
    • ناصر DE ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      برو بابا جلال هوچیگر حیف پیشوند سید که اول اسمت میزارند .گندتون بدحوری دراومده بوش همه دنیا رو برداشته .همه چی تیم شما از فساد شروع و به فساد ختم پیدا میکنه شما هم موظفید هوادارای ساده لوح و کودن خودتونو گول بزنید و کلکسیونی از دروغ براشون رو کنید هردفعه چند تا از دروغا رو میریزی تو دایره بدبخت تیمای دیگه که ۵ سال گفتند تو رو خدا جلوی این تیم پلید حکومتی رو بگیرید اینا از بالا هدایت میکنند لیگ برتر رو .تیم های دیگه رو بی ثبات و خودشون رو با کمک بابامسعود باثبات تر کردند جوری که سلطانی فر حتی تو کوچکترین امور باشگاه هم نقش داشت و جمله معروف( صندلی ام را بگیرید علیپور را نه ) رو همون زمان بیان کرد.نیمه شب بدون اجازه سرمربی با سه کیف پر از دلار به اردوی تیم ملی رفتند (با کمک افشین فرشدوست) و سه تا از بهتربن و آماده ترین های ایران و آسیا رو گرفتند از طرفی طارمی رو با وجود قرارداد جعلی تو زمین میگذاشتند و تو فینال حذفی اجازه آمدن تماشاگر میزبان رو با قلدری ندادند و چند جام اسنپی و بی ارزش گرفتند حالا تمام حرف هایی که ۵ سال میشنیدند رو به بقیه نسبت میدن. وقاحت باید بیاد از شما درس یاد بگیره
    • علی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      باهوش سید اول اسم میاد پیشوند میشه نه پسوند
  • عباس معصومی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    هوچیگری اگر دست و پا داشت ...
    • ارتش سرخ IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      اگه دست و پا داشت تو لال میشدی
    • رامین تاج IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      اینا نتیجه دوران سلطانی فره که هی دستور میداد بدهیارو فعلا ماسمالی کنن و چند برابر درامد لنگ خرج تیم میکرد دیگه سلطانی فرم نیست از پول بیت المال دزدی کنه بده بازیکنا
  • ایرانی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    هر چی گفته درسته و به راستی انسان با شنیدن و دیدن این سخنان شرمنده میشه! چرا تنها در کشور ما باید شرایط اینگونه باشه؟ چه زمانی کشور ما هم عادی میشه؟؟
  • وزارت لونگ و جوانان IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    هدایتی کجا این هوچی سکه خونش اومده پایین
  • داییه جی جی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    دارن برنامه ریزی میکن واسه شبیخون زدن به یه صندوق دیگه
  • لونگ دزد صندق حالا هر صندوقی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    هدایتی رفته آب خنک وگرنه جمع میشدید دورش یه شنل قرمز مینداختید رو دوشش یه عکسی میگرفتین اونم واستون سکه شاباش میکرد
  • مسعود سلطانیفر IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    بی پدری بد دردیه مگه نه؟ :(((
  • م IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    مدیرانی که چشم دیدن پرسپولیس و هوادارانش و نداشتند و تصمیم گیر بودند دیدند که 5 سال با ابهت قهرمان شدیم به لطف خدا و یکسالم با تفاضل دوم شدیم و دو بتر رفتیم به فینال اسیا با غول های اسیا از لحاظ مادی مبارزه کردیم ولی بجای حمایت پول بازیکنان تزریق نمیشد و پنجره ها باز و بسته میشد و مدیران و عوض بدل میکرد تا پرسپولیس و از چشم هواداران بیاندازند لی دریغ عزت پرسپولیس بیشتر شد به نظر من کلا امسال بازی نکنند تا این تیم های پایتخت و بطور واقعی و کل فوتبال ایران خصوصی شود اینگونه کار درست بشو نیست اعتصاب و با قدرت ادامه بدید قهرمانی این فصلم ارزونی همون تیم های خصولتی صنعتی مافیایی
  • ... IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    اخه کارگری که ماهے سه میلیون حقوق میگیره زنده هست ماۺینشم نفروخته اونوقت تو با ماهی یک میلیارد گشنه موندی همه میدونن گلمحمدی داره میره سر گنج سپاهان پس مردم فریب نباشید پول مفتی رو که تا الان گرفتید دو ماه دیرتر بگیرید ابروی خودترن نبرید
  • پیمان US ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    به خدا از این همه دروغ و ریا در فوتبال کثیف ایران خسته شدم.مثلا دیگه ضعیف ترین بازیکن این تیم حداقل که سه میلیارد پول میگیره در حالی که خیلی بیشتر از اینهاست حالا بنا به گفته خودشون بیست درصد رو گرفتند که میشه ششصد میلیون تومان یعنی ماهی بیش از صدو بیست میلیون گرفتند وقتی این بازیکنان که به قول خودشون و با کمترین مبالغ ،ماهی صد و بیست گرفتند و حالا با این حقوق نجومی هم به قول خودشون بازم گرسنه هستند پس هشتاد درصد مردم که با ماهی زیر چهار میلیون زندگی می کنن باید چیکار کنن.حالا خوبه پر رو ها دم از عشق به پیراهن میزنن شما که دروغ نمی گی لعنت خدا بر دروغگویان باد.
  • محمود US ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    به باعث وبانی این اتفاقات ازپیش طراحی شده لعنت که باعث شادی دشمنان پرسپولیس شدن واقعامتاسفم
  • بیژن IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    کاش ده تا سید جلال در ایران داشتیم....
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    این چه وضعیه آخه. چرا با عواطف و احساسات باجگاه لنگ اینجوری بازی میکنید؟ چرا بابا مسعود رو دوباره برنمیگردونید به وزارت؟ چرا این لنگ فراتر از آسیا و این لنگ گلادیاتور پلاستیکی رو زخمی میکنید
  • حق گوق IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    قرار نبود بیرون میدان حرفی بزنیم
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    من میگم حالا که کار به اینجا رسیده و اوضاع باجگاه لنگ اینقد درب و داغون شده، لنگیا این فقره رو به فال نیک بگیرن، خیریتی هست حتما که لنگ به زمین گرم بخوره. حالا که اینجوری شده بیان امتیاز تیم شهید اورکی رو بخرم تو دسته دو و قشنگ و اصولی ازونجا و از پایه شروع کنن فوتبالشون رو. اگر قسمت باشه که بعد چند سال صعود میکنن به لیگ یک. ولی در عوض زیر ساخت‌های درب و داغون خودشون رو ترمیم میکنن
    • محمود US ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      کیسه جان کیسه ات روبکش..پرسپولیس خارچشم دشمنان هست وسوزشی که تواین ۶فصل تووجودتون ایجادکرده خودش ازعسل شیرینتره بالابرین پایین برین قهرمان آخرفصل مشخص میشه نه نیم فصل و به کوری چشم حسودان ودشمنان که ازتیمشون انتظاری ندارن چون میدونن که توزمین حرفی واسه گفتن ندارن ومجبورن اینجوری عقده های این چندسال روخالی کنن قهرمانی لیاقت میخوادکه تیم کیسه نداره این گوی واین میدان هم باباسجادهست هم تیمتون درآرامشه به لطف باباسجاد
    • ارتش سرخ IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      دسته دو هم بریم باز ی دسته از شما بالاتریم دسته سه ای
  • لنگ لجن IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    پنج سال با پول دزدی زدین به جیب و شکم حالا هار شدین و مظلوم نمایی میکنید حقتونه بکشید حالا
    • مهرشاد IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      یه سوال از کیسه ورزشی ! چرا تمام لجن پراکنی ها و بی ادبی های کیسه کش ها رو چاپ میکنید ولی جواب شایسته اون ها رو نه ؟؟؟ کیسه کش هار اون تیم کثیف حکومتی هست اگه کیسه ورزشی نیستی چاپ کن
    • MAMALI IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      لجن شمایید مردک بی ادب از همین لحن صحبتت مشخصه چه انسانه هستی بعدشم یک نیم فصل قهرمان شدین یابو ورتون داشته ؟؟ گل پسر جام رو آخره فصل میدن بیخود الکی شاد نباش و در آخر سعی کن ادب و احترام رو حتی به دشمنت سرلوحه کارت قرار بدی
  • لنگی کیسه کش IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    اونموقع که هدایتی اندازه هفت پشتتون دادخوردیدحرفی نمیزدید
    • کامیاب DE ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      از پول مردم بدبخت داده خوردند .انشالله که هر کی پول حروم و مال فقرا و محرومان رو خورده خدا از دلشون دربیاره .لعنت بر هوچیگران هفت خط و دروغگو که چندین سال قراردادشون رو هم خود وزارت ورزش پولشو میداد و یه وقت بودجه بیت المال گندش درمیومد هدایتی دزد و اختلاسگر از منبع وام های بدون ضامن که حق مردم محتاج بود زحمتشو می کشید .انشالله از حلقومتون دربیاد
  • مهران IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    سرعت عمل سجادی از سلطانی فر هم بیشتره😂 حداقل سالهای قبل که یایا تهدید به استعفا میکرد ۲،۳ روز بعد پول میومد تو حسابش نه دو سه دقیقه بعد. عادت کردن اول فصل پول کالدرون رو از بیت المال دادن الانم که یایا بعد از دو سال بخاطر پول استعفا داده بعد هنوز پول پدیده رو ندادن
  • Farid US ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    Bishtare javanhaye iran safe va sade hastand, inghadr shoma khabarnegarha be madeale in bazykon geir nadahid, yek eshtebahy karde tamam shoed va raft
  • م IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    چرا به شاهین رحم نکردید؟؟؟ چرا میخواید عبده را ناراحت کنید مگه ما دولتی نیستیم؟؟؟ چرا پول ما را نمیدید؟؟ یادش بخیر حدوداً هفتاد سال پیش...شاهین نوادگان شاهین پرسپولیس را درست کردند شاهین یکی بود مثل پرسپولیس....
  • یبر NL ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    ما که لیگ نداریم برید کشورای دیگه برا خودتون
  • غلی IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    آقاجلال کاش می گفتی پول ماشین بازیکنان چقدر شده وازکجا آمده ؟ تاکی ملت به بهانه هوادار داشتن این دوتیم دولتی باید تاوان قراردادهای میلیاردی شمارا بدهند؟دوستان شماماشین های چندصدمیلیونی ومیلیاردی داشتند تابفروشندوشکمشان را سیر کنند ،آنهایی که تا کمردرسطلهای زباله فرومیروندوچیزی برای فروختن و سیرکردن شکم ندارند چه کنند؟
  • MAMALI IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    پرسپولیس و پرسپولیسی با کیسه کش جماعت چ کرده که اینظوری جلزولز میزنن ، آخه آدم های نا محترم این خبر راجب سرورتون پرسپولیس کبیر هستش چرا اینجا هستین ؟؟؟ مطمعن باشید این سوزشتون ادامه دار خواهد بود چون امسال هم ما قهرمانیم تا چشمتون در بیاد. مردمان بیکار ، حسود و تفرقه افکن و البته متوهم که این آخری واقعا برازندتونه
  • 6 IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    كلا كيسه كيسه ايرين پلاست..
  • سیرک یایا و فرشچیان IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    دروازبان محض نیمکت نشین چیزی حدود 20 میلیارد گرفته بازیکنای اصلی چقدر میگیرند بگفته خودتون 20 درصد دریافتی داشتید میانگین چیزی حدود 5یا 6 میلیارد دریافتی داشتید مگه چی میخورید تو این 5 ماه(فصل جدید هنوز 5 ماه نشده) ماهی 1 میلیارد هزینه خورد و خوراکتون هست (ماشیناتون فروختید خب یکی بهتر و مدل بالاترشو خریدید ) پس قشر کارگر چیکار میکنند
  • علی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    آره همچیو داره راست میگه خر پیر باید می‌گفت با رفتن بابا مصعود بی پدر شدیم برگشتیم به تنظیمات کارخانه دهه هشتاد بابا صد بار گفتیم به این جلال دوپینگی بگین از موتوری جنس نگیره معلوم نیست چی بهش دادن زده داره شرور میگه گوه مفت میخوره ما پرافتخار ترین تیم لیگ ایرانیم آره ارواح عمت بیا پایین بابا سرمون درد گرفت مال این حرفا نیستین لنگی برو لنگتو بنداز بری از هر کسی بپرسی که کی پر افتخاره بهت میگن سرورتون استقلال تاج کبیر اول یه جام معتبر بیارین بعد حرف از افتخا ر بزن نه با این ستاره فیک وجامهای اسنپیتون عروس سرخ آسیا منتظر سقوط به دسته پایین تر باشید انشاالا به خاطر ظلمی که با بابا مصعودتون در طول این پنج سال به این لیگ و تیماش کردین به خاطر لنگ حقیرحکومتی باید منتظر چنین روزی می‌بودیم چوب خدا صدا نداره آره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی