نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
چرا ماجرای اردوی دبی و درگیری در فرودگاه بررسی نمی‌شود؟/ پول دارید؛ وزیر هم با شماست ولی قهرمان نمی‌شوید/ اگر امتیازهای بادآورده را حذف کنند...
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: معلوم است که برای قهرمانی شانس داریم. اگر امتیازات بادآورده را حذف کنند و بر اساس بازی تیم‌ها در زمین امتیاز رد و بدل شود، ما همین حالا صدرنشین لیگ هستیم.

با شیث رضایی کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس و حواشی پیرامون این تیم گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

نتایج پرسپولیس را در نیم فصل نخست چطور ارزیابی می‌کنی؟

خب به غیر از چند تساوی بد که هیچکس انتظارش را نداشت، به طور کلی نتایج پرسپولیس در ایین فصل خوب بود و خدا را شکر در کورس قهرمانی هستیم. با تمام فشارهایی که به پرسپولیس وارد می‌کنند، باز هم توانستم با قدرت کار کنیم و شک نکنید با همین قدرت به کار خودمان ادامه می‌دهیم تا به امید خدا به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

آنقدر مشکلات پرسپولیس زیاد است که حتی شایعه استعفای یحیی گل محمدی هم به گوش رسید. در این خصوص چه صحبتی داری؟

واقعا عجیب است که پرطرفدارترین تیم لیگ و قهرمان ۵ دوره اخیر با این مشکلات دست و پنجه نرم کند. تیم تا می‌آید نفس بکشد، پنجره بسته می‌شود. یک نیم فصل گذشته و آقای وزیر تازه یادش افتاده برای پرسپولیس مدیرعامل انتخاب کند. ۱۶ بازی انجام شده ولی بازیکنان فقط ۲۰ درصد پول گرفتند و این اصلا خوب نیست. هرکسی تا یک جایی می‌تواند تحمل کند. دلیل این همه دشمنی با پرسپولیس را نمی‌فهمم. همه این ضربه زدن‌ها به پرسپولیس به خاطر این است که ما ۵ سال قهرمان شدیم و ۲ بار به فینال آسیا رسیدیم؟ این سنگ اندازی‌ها به خاطر این است که نگذاشتیم در این چند سال دست بعضی از تیم‌ها به جام قهرمانی برسد؟ خب اگر توانایی دارید، در زمین فوتبال بجنگید و قهرمان شوید. نمی‌دانم چه باید بگویم وقتی گوش کسی بدهکار نیست. فقط امیدوارم حداقل بگذارند این مدییرعاملی که خودشان گذاشتند و تازه آمده کارش را بکند و تیم به یک ثباتی برسد.

با همه این حواشی به نظرت پرسپولیس شانسی برای قهرمانی در این فصل دارد؟

معلوم است که برای قهرمانی شانس داریم. اگر امتیازات بادآورده را حذف کنند و بر اساس بازی تیم‌ها در زمین امتیاز رد و بدل شود، ما همین حالا صدرنشین لیگ هستیم. با این حال مشکلی نیست چون اوضاع به این شکل نمی‌ماند و در کوچه ما هم عروسی خواهد شد. به زودی صدر را پس می‌گیریم و به جایگاه واقعی خودمان برمی‌گردیم. هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و خیلی چیزها تغییر خواهد کرد.

چرا ماجرای اردوی دبی و درگیری در فرودگاه بررسی نمی شود؟/ پول دارید؛ وزیر هم با شماست ولی قهرمان نمی شوید/صدرنشین واقعی لیگ پرسپولیس است

ولی استقلالی‌ها معتقدند با عوض شدن وزیر دیگر پرسپولیس شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت.

ما در زمین حرف زدیم و با اقتدار و شایستگی قهرمان شدیم. هیچ کسی نمی‌تواند قهرمانی‌های ما را زیر سوال ببرد. احتمالا منظور آن‌ها از این صحبت‌ها  همان ۲۰،۳۰ بازیکن خارجی بود که با قراردادهای گران به خدمت گرفتند و یا اشتباهات داوری بود که در این سال‌ها به نفعشان رخ داد ولی قهرمان نشدند. هر سال گران ترین تیم لیگ را دارند ولی نمی‌توانند قهرمان شوند. می‌آیند می‌گویند خب چه کاری انجام دهیم تا فشار روی ما  کم شود. پس در مورد قهرمانی‌های پرسپولیس  حرف بزنیم. نه آقایان استقلالی ، فوتبال درون زمین انجام می‌شود و با این کارها نه شما و نه هیچ آدم دیگری نمی‌توانند قهرمانی‌های ما را زیر سوال ببرند. حالا من یک چیزی می‌گویم. امسال که دولت عوض شده و وزیر هم کاملا با استقلال هماهنگ است. پول دارید، مدیرعامل دارید، هیئت مدیره دارید و وزارت هم که هیچ چیزی برایتان کم نگذاشته است. بفرمایید، این گوی و این میدان، اگر می‌توانید قهرمان شوید، هرچند من بعید می‌دانم.

حبیب کاشانی چند روز قبل در مورد واریز پول به حساب تو، خاطره بامزه ای تعریف کرد. می‌خواهی در موردش صحبت کنی؟

خب واقعیت این است که ما تا قبل از آن به موقع پول نمی‌گرفتیم و اصلا از این خبرها نبود که باشگاه بدون اینکه ما بدانیم، حقوقمان را به حساب واریز کند. من فکر می‌کردم ۳۰ هزارتومان در حسابم دارم و وقتی برای گرفتن پول به عابر بانک رفتم ۱۵ هزار تومان کشیدم ولی دیدم ۹۵ میلیون به حسابم واریز شده است. جرات برداشت نداشتم و فکر می‌کردم اشتباهی رخ داده است. چند روز بعد دوباره به بانک رفتم تا ۱۵ هزارتومان باقی مانده را بگیرم ولی دیدم هنوز ۹۵ میلیون در حسابم موجود است. بعد که از باشگاه پیگیری کردم، متوجه شدم باشگاه این پول را واریز کرده بود. واقعا فوتبال ما به مدیران متعهد و کاربلد مثل حبیب کاشانی نیاز دارد و ای کاش می‌توانستیم از حضور ایشان در فوتبال استفاده کنیم. این حرف‌ها را نمی‌زنم که بعدا اگر کاشانی مدیرعامل پرسپولیس یا تیمی‌شد به من پستی بدهد و یا من را به عنوان سرمربی یکی از تیم‌های پایه انتخاب کند. من اصلا نمی‌خواهم وارد مربیگری بشوم و اگر در مورد پرسپولیس حرف می‌زنم به خاطر این است که عاشق تیمم هستم و با آن زندگی می‌کنم.

با آن ۹۵ میلیون چه کاری انجام دادی؟

با کل این پول برای پدر و مادرم در روستای خودمان خانه ساختم. حتی برای خانه آسانسور هم گذاشتم تا وقتی سن آن‌ها بالا رفت به مشکل نخورند. با افتخار هم این کار را انجام دادم چون هرکاری آدم برای پدر و مادرش انجام دهد، وظیفه اش است و من هم تنها وظیفه ام را انجام دادم.

در دوران بازی، فوتبالیست پرحاشیه ای بودی. می‌خواستم نظرت را در خصوص اتفاقات حاشیه ای که برای کنعانی زادگان رخ داد بپرسم و اینکه اسکوچیچ او را به تیم ملی دعوت کرد، کار خوبی بود؟

من فکر می‌کنم برایش پاپوش درست کردند چون بازیکنی در این سطح  بیشتر از اینکه رفیق داشته باشد، دشمن دارد. در اینجا دو نکته را باید بگویم که ربطی به کنعانی زادگان ندارد. اول اینکه زندگی خصوصی هر آدمی‌به خودش مربوط است و دوم اینکه بازیکن ملی باید خیلی به جزئیات توجه کند و مراقب همه چیز باشد. نباید این موضوع رسانه ای می‌شد ولی از آنطرف هم نباید این بچه را نابود کرد. محمد حسین را سال‌هاست که می‌شناسم و فوتبالیست بسیار خوبی است. امیدوارم مهره مفیدی برای تیم ملی باشد و بدرخشد.

ولی در این چند روز خیلی از پیشکسوتان استقلال مصاحبه کردند و گفتند کنعانی زادگان باید خط می‌خورد و دیگر نباید او را به تیم ملی دعوت کنند.

اگر برایش پاپوش درست کرده باشند، باز هم این آقایان همین حرف را می‌زنند؟ مگر قتل کرده که به این شکل او را تنبیه کنند؟ من خودم گفتم بازیکن تیم ملی باید خیلی مراقب باشد چون زیر ذره بین است ولی نباید فوتبالیستی به این با کیفیتی را نابود کرد. این دوستان استقلالی که نگران اخلاق در فوتبال هستند و برای ما معلم اخلاق شدند، بیایند بگویند از اردوی دبی یا کتک کاری در فرودگاه جلوی چشم بزرگ و کوچک چه خبر؟ دوستان کمیته اخلاق و کمیته انضباطی چرا به این اتفاقات و سایر اتفاقاتی که نمی‌خواهم بگویم، واکنشی نشان نمی‌دهد و هیچ بررسی صورت نمی‌گیرد. من که از خودم این حرف‌ها را در نیاوردم. مدیرعامل و معاون سابق استقلال در مورد ماجراهای دبی حرف زدند و وزیر ورزش هم به آن واکنش نشان داد. فیلم درگیری در فرودگاه هم که همه جا موجود است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمد.آبی.اهواز IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    شیث رضایی هنوز از فرهاد کینه داری؟ دیگه اون شیث قبل نشدی بعد از کورس با فرهاد خان.تازه اون زمان تو اوج فوتبالت بودی و مجیدی اواخر فوتبالش.علی دایی بد دردی بهت زد بعد اون بازی.معلومه این حرفارو از سر چی میزنی
    • خوشحالم .... IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      خوشحالم که اتاق فکر مافیا به این روز افتاده !! افتادن دنبال امثال سپهر و این بابا ملقب فینگری finger از نشست و برخواست با وزیر و وکیل و بابا و عمویی ها کارشون به کجاها کشیده شده خدایا بزرگیت روشکر که چطور یه شبه نوکیسه ها رو کله ملق میکنی
    • /// IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      ببینید چه کسی دارد از اخلاق حرف میزند،شیث رضایی!! لااقل کسی از اخلاق حرف بزند که آبرویی برایش مانده باشد،استقلال بدون آن دو امتیاز هم در صدر است جناب رضایی،پرسپولیس یک بازی بیشتر انجام داده،هر چی پرونده اخلاقی برای پرسپولیسی ها باشد پاپوش است و برای دیگران کاملا درست! جناب شیث رضایی جناب عالی به این سوال جواب بده در زمان شما پرسپولیس چند قهرمانی لیگ داشته؟فقط همین را بگو بعد بلبل زبانی کن،برانکو برای قهرمانی های پرسپولیس در سال های اخیر آنقدر ادعا ندارد که این آقایان رضایی،حیدری و قلیچ دارند،در ضمن جناب امید یوسفیان مصاحبه کننده محترم شرافت خود را با هیچ چیزی عوض نکن،دائما در حال مصاحبه با پرسپولیسی های حاشیه سازی مثل قلیچ،رضایی و حیدری هستی و سوالاتت هم دقیقا طوری است که جواب حاشیه ای به دنبال داشته باشد و این آقایان برای استقلال متلک بیندازند و همان را تیتر بزنید،اسوه اخلاق شیث رضایی،راستی یادم رفت ماجرای شما هم پاپوش بود جناب رضایی؟
    • کاشف لنگbaratian IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      کاپیتان پیروزی باشی با گستاخی میگه برام پاپوش ساختن هنوز قضیه هواپیما و شادی گل منشوری شما با محمد نصرتی درشمال کشور که امام جمعه های بسیاری از شهرها محکوم کردن و خواستار مجازات برای شما شدن اما چون حکومتی هستین آب از آب تکان نخورد جدیدا هم یکی دیگه از سوگلی های تیم حکومتی اتوبوس تیم ملی را با شهر نو اشتباه گرفته از بولینگ عبده جز این انتظاری نیست شما فعلا دنبال فرهاد مجیدی بدو
  • آزادی ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    خداوکیلی پرسپولیس این همه پیشکسوت بزرگ و با شخصیت داره انوقت خبرورزشی میره با قلیچ سپهر حیدری وشیث مصاحبه میزاره در عجبم
    • فروید سرخ IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      استقلال این همه پیشکسوت با اخلاق و با شخصیت داره نمیدونم چرا همش محمد نوری و مهدی فنونی زاده مصاحبه میکنن در عجبم
  • عباس معصومی FR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    ابشون در کنار آقای نصرتی از مفاخر بین المللی فوتبال ایران هستند :))))
  • محمد IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    شیث فکر کنم هنوز دنبال محیدی می دوه تو کی هستی
  • اکبر دارویی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    آقای شیث بگذار ذهن من یکی بسته بمونه،لاقل تو یکی با یک کوه پرونده کوچیک و بزرگ دهنت رو ببند و با کسی مصاحبه نکن.وگرنه مجبور میشم ماجراهای هتل ال ... قم رو با سند و مدرک منتشر کنم. زمان صبای قم که یادت نرفته؟؟؟
    • حامد IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      از این پرونده ها خیلی داره،منم سند یکی اش رو دارم
  • حسین IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    بابا جون مادرت تو دیگ ساکت، یادت رفته ده سال هرسال برا همین نیم فصل تیم تاج کبیر رو تمام ستاره هاشو میفروخت،یادت رفته زمان استرا 17 بازیکن از تیممون فروختن و با چن تا بچه 17 ساله فصل رو شروع کردیم،فقط برا اینکه زیاد از حد تابلو نشن ی مربی خارجی همون استرا رو برامون گرفتن،پیش خودشون فک کردن با این تخریبی ک ب تیم تاج کبیر سرورش ن زدن کل بازی ها رو میبازن ومیرن دسته یک،ولی دیدن ک باهم ن بازیکنای خردسال هم عشق تاج و دعای پاک تاجی ها ویاری خدا یجور به تیم کمک کرد ک نیم فصل نشده صدرنشین شدیم و عین تراکتور داشتیم تیما رو درو میکردیم، ک از ترسشون همون ی مربی رو هم فراری دادن و دوباره تخریبش کردن، ده ساله کل دولت کل رسانه ها وزیر و....همه لنگی بودن،بزرگترین هدفشونم این بود ک لااقل ی ستاره راستکی بزنن رو سینه تیمشون ک ب لطف خ ا نتونستن، همون دومی ها هم با تبانی بود،چون کل تیم‌های غول آسیا رو ما شکست می‌دادیم،شما باتیم هایی مثل تیمای هندی میومدین بالا، اولین تیم قوی ک بهتون می‌خورد همون تیم فینال بود ک کارتون رو میساخت
    • ضد کیسه IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      این همه نوشتی برو خودت بخون یبار ببین چیزی میفهمی ازش هی تاج تاج میکنی کدوم تاج اهان لابد ۶تایی رو میگی .پس بزار منم یادت بیارم ‌که که همین شیر فرهاد بررره جانتون دست قاعدی گرفت برد دبی تا بفروشه به تیمهای عربی کجای دنیا مربی میشه دلال بازیکن خودش حتی اگر قصدش پول واسه تیم باشه ‌.اره داداش این تاج شما متعسفانه تو سرتون کجه
  • صداقت IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    مثال معروفی به غلط در جامعه جای افتاده به این مضنون ,, کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی ,, دوستان اخلاق مدار اگرکسی حرفی میزنه مهم نیست محتوای حرفش چیه اون مهمه با پاک کردن صورت مسئله فرار به جلو نکنیم . آیا جریان قایدی از حرکت یا پاپوش کنعانی حادتر است , درگیری در فرودگاه دروغ است جریان هتل دبی چی خواهشاً جای نماز آب نکشید
  • ۱۰-۱۰-۳ IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    حرفت حق و گل گفتی،آتیش انداختی به جماعت کیسه کش جام ندیده
  • محسن IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    انگشتر نصرتی گم شده گویا یه جا گیر کرده افتاده. ببین پیش تو نیست!؟
    • مهرشاد IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      شاید قرض داده به صیاد منش و آقایی نگو که فیلمش رو ندیدی
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    من نمیدونم بوی گوشت به مشام این لنگینه رسیده که هی فرت و فرت مصاحبه میکنه یا چی؟ بابا تو اول انگشتر نصرتی رو پس بده بعدا بیا هی ریپس ریپس مصاحبه کن. عینک قشنگ
    • مهرشاد IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      کیسه ورزشی همانطور که مطمئن بودم هیچ کدوم از جواب های من رو به کیسه کش های بی ادب و بی شخصیت چاپ نکردی چون کیسه کش هستید این آخرین حضور من توی این سایت کیسه کش بود
  • منتظری DE ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    تو هتل دبی یکی از نماینده های شرکت های تجاری که با فرهاد مجیدی بیزینس داشتند و مربوط میشد به قراردادی در سال ۲۰۱۴ . چندین بار ایشان به هتل آمد و برای تمام مسافران هتل و بازیکنان و مربیان مزاحمت ایجاد کرد تا حدی که رئیس هتل مجبور شد با دو طرف صحبت کنه که اگر ادامه پیدا کنه مجبور میشیم پای پلیس رو وسط بکشیم .این وسط مجیدی میگفت ایشون باید با وکیلم صحبت کنه و همین باعث شده بود قضیه بیخ پیدا کنه .این تمام داستان هتل بود که محیدی خودخواه مقصر اول و آخرش بود .پس آقای اسطوره جهانی دست ها و انگشت ها جریان درگیری داخل فرودگاه هم چند تا از لیدرهای شما موقع برگشت تیم استقلال از لیگ قهرمانان اومده بودند تا با فحاشی به بازیکنان درگیری درست کنند که با چند تماشاگر و چند بازیکن درگیر شدند و پلیس دو طرف رو دستگیر کرد و پرونده رو به دادسرا فرستاد و بهش رسیدگی شد و جرایمی هم تو کمیته اخلاق بریده شد که سرچ کنی خواهی دید ولی به دستگاه رسانه ای شما به دروغ به هوادارای کندذهنتون القا کردند که رسیدگی نشده.اونی که رسیدگی نشده دعوای بازیکنان پیروزی و سایپا تو ورزشگاه تختی بوده که ۴ سال گذشته و هزاران تخلف دیگه
    • بهزاد ایمن IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      اسطوره جهانی شو عالی گفتی خخخخخخ دمت گرم
  • اعتماد به سقف IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    من اعتماد تورو داشتم الان میرفتم تو باشگاه رئال خودم رییس جا میزدم فقط امسال ۷ پنالتی و ۱ گل حساب نشد بعد شما از داوری حرف میزنین؟
  • محمد نصرتی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    این بنده خدا خودش از اولین قربانی های درون اتوبوسی توسط محمد نصرتی هستش
  • ن IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    شیث خیلی از شما بدم میاد بنده که پرسپولیس دایی هستم
  • کامران زارعی IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    درود آقای ناصری شما رو هم که میبینم،یاد شاه فرهاد می افتم بدو،بدو ... والبته اون بازی فوق تاریخی و مودبانه شمال کشور به همراه آقای نصرتی
  • قرمزته IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    تعجبی که امثال مومنی میان هرچی مخوان میگن اونوقت شیث که صحبت میکنه کیسها میسوزن ودودشون هم هوا میره خخخخخ!!!!!!!!!!!
  • ابی IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    بعد از لیلی و مجنون خسرو شیرین ...شیث و نصرتی رو باید اضافه کرد اینو همه ی ببیننده های تلوزیون دیدن
  • 6 IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    م غوله و مجاهر هم واسه كيسه كافيند. كتك خوران فرودگاه و كلوپ روزانه دوبي و پودر دسته جمعي فقط گوشه اي از كمالات كيسه است!
  • ناشناس IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    بابا حمید می خواهد کیسه را قهرمان کنه ولی کور خوانده
  • اسنپ کاپ IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    اووووووووووووووووووووووووووووو بازم این پیداش شد خخخخخخخ
  • آنتی کلام یاوه IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    استقلال بردران دالتون شخصیت قهرمانی که هیچ حتی نائب قهرمانی را هم ندارد فرناز که اسطوره باشد فاتحه را باید خواند
  • علی رضاsss IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    آخ چقدره این نفر چندش آور و نچسب هست لطفا با یه آدم حسابی مصاحبه کنید
  • M IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    شیخ هنوز داره دنبال فرهاد می دوه،البته با اختلاف ۲ کیلومتری.....
  • علی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    یک کلام جواب ایشون: ممد نصرتی
  • وزین IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    پرسپولیس تولیدش چیه که میلیاردهاپول بی زبون بهش ترزیق بشه اگرفولاد ومس ها وجوب وسپاهان هزینه می کنندشایدیه درصدازسودکارخانه هاباشه ومجوزدارن ولی شماکه مامان وباباتون وزارت ورزشه اصلا ردیف برای ترزیق پول به شماندارن چون قوانین چنین اجازه ای بهش نداده مگراینکه بارایزنی پولی ازجایی مثل صندوق مابازنشسته های بدبخت گیرش بیاد
  • عباس جماعت IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    این اقا هم مثل کنعان زادگان در زمان بازیگریش مشکل داشت .حالا با چه رویی اومده داره درمورد تیم محبوب استقلال حرف میزنه. خوب اگه بازیکنی که مشکل اخلاقی داره از تیم ملی حذف نکنید و بازیش بدید .میشه مثل شیث پررو و میاد در مورد تیمی که با ریشه است حرف مفت میزنه
  • پیمان IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    عجیب اما واقعی!! بداخلاق ترین بازیکن چند دهه فوتبال ایران از اخلاق می گوید. این آقا اصلا با هم تیمی های خودش هم درگیر بود .با اون مدل راه رفتنش وبا اخلاق گند وحاشیه سازش زبانزد بود !!!!
  • پیمان IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    آقای شیث اون تصویربالا ،نجابت، اخلاق مدار بودن و و و همه چی را نشون میده!!! خسته نباشی پهلوان؛ خداقوت نماد اخلاق
  • رضا DE ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    بهترین ها را قرمز و آبی میخرند و پول بیت المال را هپل هپول میکنند ، قهرمان هم میشن (قهرمانهای پولکی ) ولی بدبختها جلو تیمهای عربی نامتمدن کم میارند و حذف میشن ، اگر یک دهم این پولها را به شهرستانها میدادند آنها هم قهرمان میشدند .
  • ناشناس IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    با سلام به همگی عزیزان ،خواهشا توهین نکنید، ولی به این اقای شیث باید گفت ،یادت رفته یا تو ایران نبودی که پرسپولیسی ها سالهای قبل وقتی اقا وزیر ارتباطات با شما بود اقای سلطانی با فرزندش با شما بود اقای شکوری داخل هیت فوتبال با شما بود و خیلی از مدیران داخل هنان فدراسیون فوتبال با شما بودند،یادتان رفت وقتی جباروف میخاست ۳ ساله ببنده یکسال نشد اونو فرستادید چرا برید سوال کنید برای چی،یادتان رفت تا میخاست استقلال جان بگیره خیلی کارهای کثیف بر ضرر استقلال کردید ،ولی ما صبر کردیم به خدا پناه بردیم،همیشه رمصان یکبار هم شعبان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی