پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
۱ |
۵
دشان ولاهوویچ
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیراهن شماره هفت یوونتوس که پیش از این در اختیار کریستیانو رونالدو قرار داشت، به بازیکنی خواهد رسید که به زودی با این تیم قرارداد می‌بندد.

نشریه توتواسپورت تورین مدعی شد که باشگاه یوونتوس پیراهن شماره هفت این تیم را برای بازیکن جدید خود دوشان ولاهوویچ کنار گذاشته است.

بانوی پیر برای خرید ولاهوویچ با قراردادی به ارزش ۷۵ میلیون یورو با باشگاه فیورنتینا به توافق رسیده است و انتظار می‌رود که او به محض منفی شدن تست کرونایش راهی تورین شود و قرارداد خود را امضا کند. او هنوز در فلورانس است و به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد. او هفته پیش به کرونا مبتلا شد و قرار است که فردا دوباره تست بدهد. با این حال طبق گزارش توتواسپورت حتی اگر نتیجه این تست منفی شود هم یوونتوس با او قرارداد خواهد بست.

ولاهوویچ فردا (جمعه) ۲۲ ساله می‌شود و امیدوار است که جشن تولدش با سفر به تورین و انجام تست پزشکی بانوی پیر همراه شود. او در فیورنتینا پیراهن شماره ۹ را به تن می‌کند، اما این شماره در یوونتوس در حال حاضر در اختیار آلوارو موراتاست و از آنجایی که مهاجم اسپانیایی قصد ندارد در ژانویه به تیمی دیگر برود، ولاهوویچ باید تا پایان فصل صبر کند تا بتواند به شماره دلخواهش برسد.

دیگر شماره‌هایی که ولاهوویچ در یوونتوس می‌تواند انتخاب کند، ۱۳، ۱۵، ۱۶، ۲۶، ۲۸ و ۲۹ و همه شماره‌های بعد از ۳۱ به جز ۳۶ (متعلق به ماتیا پرین) و ۴۴ (دژان کولوسفسکی) است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Sina IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    خدا نککنه بیاد مثل رونالدو یووه رو نابود کنه و بره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی