۰
مهسا صابری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال با معرفی چهار تیم راه یافته به پلی‌آف به پایان رسید. در مهم‌ترین دیدار هفته پایانی مرحله مقدماتی سایپا ۳ بر صفر ذوب‌آهن را شکست داد تا صدر جدول نارنجی شود.

تیم های سایپا، ذوب‌آهن، باریج اسانس کاشان و پیکان با امتیازهای ۳۶، ۴۷، ۴۷، ۵۰ اول تا چهارم و راهی پلی اف شدند. پلی‌آف از ۱۶ تا ۲۱ بهمن‌ماه  بصورت دو برد از سه بازی و به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود که در روز اول سایپا با پیکان بازی می کند و ذوب‌آهن اصفهان به مصاف باریج اسانس کاشان می رود.

مهسا صابری ملی پوش کشورمان که یکی از بازیکنان موثر در برد مقابل ذوب اهن بود بعد از صعود به پلی اف می گوید: «بازیکنان با شایستگی این پیروزی را بدست آوردند و مستحق صدرنشینی بودند.»

او با توجه به پایان دور مقدماتی به شرایط خوب تیمش در این فصل اشاره می کند : «امسال سایپا با توجه به دو قهرمانی فصلهای گذشته ۸۰ درصد شاکله قبلی را حفظ کرد و با تغییرات جزئی و بازیهای خوب راهی پلی اف شد. اکنون هم هدفمان به جز هت تریک قهرمانی نیست.»

اما این بازیکن بزرگترین حسن این فصل را پخش بازیها از اپارات می داند: «اتفاق خوب و بزرگی بود که در فصل جدید رخ داد. بازیها رصد شد و چندین هزارنفر ان را تماشا می کردند. باید از فدراسیون تشکر کرد.»

مهسا صابری که سالهاست در تیم ملی بازی می کند، آمدن الساندرا کمپدلی را یک موقعیت خوب برای والیبال زنان می داند: «نمی توان پیش بینی کرد و من احساسی حرف نمی زنم. کار  سرمربی والیبال زنان نسبت به مردان بسیار سخت است چرا که مردان لیگ بسیار قوی دارند و با کمبود بازیکن روبرو نیستند.

اما در زنان به تعداد همین ۱۰ تیم حاضر بازیکن خوب نداریم. چرا که در پایه بسیار ضعیف کار کرده ایم. کمپدلی هم باید ابزار و بازیکن خوب در اختیارش باشد تا تاثیر بگذارد. بهترین سرمربی خارجی هم حداقل ۳ تا ۴ سال باید حضورش در تیم ملی تداوم داشته باشد تا اتفاقات خوب را بتواند در تیم ملی رقم بزند.»

تیم ملی والیبال دوسال بخاطر کرونا در قهرمانی آسیا شرکت نکرده است، ملی پوش کشورمان می گوید: «در این دوسال لیگ نیمه تمام ماند، تیم ملی اعزام نداشت و این بزرگترین آسیب را به والیبال ملی زد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی